ssst straks durft ze niet meerquote:Op zondag 3 december 2006 22:27 schreef bosnymfje het volgende:
haha... enne ook_gek is helemaal een kletsmajoor
ah wat zielig. Hier een dikkequote:Op maandag 4 december 2006 13:04 schreef bosnymfje het volgende:
Ik ben ziekdus ga mn bedje weer in....
ah wat zielig. Dat waar jij werkt zit t toch tegen over de kroeg?quote:Op maandag 4 december 2006 13:36 schreef Jill-RMC het volgende:
Ben blij dat ik op mn werk zit!
Ze zijn nog aan het klussen in het nieuwe huis, dus ik loop uiteraard continue in de weg. En het allerergste...we hebben nog geen internet/tv. Hele weekend moeten afkicken. Ben nog nooit maandag op tijd op mn werk geweest, maar nu stond ik als eerste voor de deur
jo ik dacht in de keizerstraat!quote:Op maandag 4 december 2006 14:42 schreef Jill-RMC het volgende:
Nopes. Zit op de Treilerweg.
Misschien, 'k ga nog niks belovenquote:Op zondag 3 december 2006 22:32 schreef bosnymfje het volgende:
owjeeheb jij geen zin om mee te gaan?
ben jij op msn zo ja hoe heet je want ik ben je dan kwijt in mijn lijstquote:Op maandag 4 december 2006 20:08 schreef roque79 het volgende:
niet veel gedaan het weekend, vies weer , vooral binnen geweest , opruimen en wat klusjes in huis die nog gedaan moesten worden
ik ben niet online momenteel ,quote:Op maandag 4 december 2006 20:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ben jij op msn zo ja hoe heet je want ik ben je dan kwijt in mijn lijst![]()
Nou ja laat ik er 2 naast zitten dan. Dan is het nog veelquote:
van mij weet je het alquote:Op woensdag 6 december 2006 21:14 schreef bosnymfje het volgende:
en het valt weer stilNog veel mensen sinterklaas gevierd? Ik niet in ieder geval...ben blij dattie weg is
Ga deze week lekker kerstboompje kopen en kerstversiering ophangen....
Die paaltjes staan er om daarop de betaalautomaten op te plaatsen voor betaald parkerenquote:Op maandag 4 december 2006 17:22 schreef Plotinus het volgende:
Sinds een paar weken staan er in de wijk Rustenburg-Oostbroek door heel de wijk van die kleine felgele paaltjes op de stoepen. Heeft iemand enig idee wat het doel van deze dingen is?
Heb ik ook een hekel aan. Die zoetsappige, 'kijk mij het eens gezellig hebben' liedjes. Sowieso hou ik niet van het verplicht gezellig doen met kerst.. Ik ben gewoon altijd gezelligquote:Op woensdag 6 december 2006 23:03 schreef ook_gek het volgende:
vandaag ook al die kut kerst liedjes op de radio![]()
Dat vermoeden had ik al.quote:Op donderdag 7 december 2006 10:37 schreef tripack het volgende:
[..]
Die paaltjes staan er om daarop de betaalautomaten op te plaatsen voor betaald parkeren.
Dit is ook gelijk mijn eerste post in het Den Haag forum. ik ben een geboren hagenees. Ik woon nu zelf in de wijk Rustenburg-Oostbroek. Dat doe ik alweer 4,5 jaar, daarvoor heb ik in transvaal gewoond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |