donequote:Op zondag 29 oktober 2006 10:55 schreef admiraal_anaal het volgende:
Als iedereen zijn coordinaten naar mij toestuurt maak ik wel een nieuwe kaart
Die PM me maar met je cordinaten die je op google earth heb en ik maak wel een nieuwe update, geld ook voor diegene die al op de kaart staan !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Check PM.quote:
quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:05 schreef Ludacriss het volgende:
Check die mooie witte envelop bovenin
Ben er wel meerdere malen langsgereden en heb gezwaaidquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:16 schreef Alexxxxx het volgende:
En zijn er ook nog mensen naar circus Renz geweest?
We zijn wel eensgezind allemaal he?quote:
Ach voor wie 14 of 15 is, is het heel leuk. Genoeg breezertjes te vinden in ieder geval.quote:Op woensdag 1 november 2006 19:23 schreef Essebes het volgende:
[..]
We zijn wel eensgezind allemaal he?Maar ja, tis wel waar.
![]()
Ja vast, maar voor de wat ouderen (midden dertig) onder ons blijft het qua uit eten, en uitgaan toch gewoon Den Haag.quote:Op woensdag 1 november 2006 19:25 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Ach voor wie 14 of 15 is, is het heel leuk. Genoeg breezertjes te vinden in ieder geval.
of.... je doet het net als ik. Volgend jaar juli gewoon voor 4 jaar gaan studeren in Londen.quote:Op woensdag 1 november 2006 19:26 schreef Essebes het volgende:
[..]
Ja vast, maar voor de wat ouderen (midden dertig) onder ons blijft het qua uit eten, en uitgaan toch gewoon Den Haag.
wij hebben nog heeeeeel even gedacht in Zoetermeer wat leuks te kunnen vinden, maar daar waren we ook snel weer weg.![]()
Maar is Londen niet veel verder van Den Haag vandaan dan Zoetermeer?quote:Op woensdag 1 november 2006 19:36 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
of.... je doet het net als ik. Volgend jaar juli gewoon voor 4 jaar gaan studeren in Londen.
Klopt... maar wel een stuk leuker dan Den Haag en Zoetermeer bij elkaarquote:Op woensdag 1 november 2006 19:45 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Maar is Londen niet veel verder van Den Haag vandaan dan Zoetermeer?![]()
En dan als bijzaak zeker elke week wedstrijd van de Spurs meepakken hequote:Op woensdag 1 november 2006 19:36 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
of.... je doet het net als ik. Volgend jaar juli gewoon voor 4 jaar gaan studeren in Londen.
Dat vrees ik ook.quote:Op woensdag 1 november 2006 19:45 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Klopt... maar wel een stuk leuken dan Den Haag en Zoetermeer bij elkaar![]()
Inderdaadquote:Op woensdag 1 november 2006 19:51 schreef jna het volgende:
[..]
En dan als bijzaak zeker elke week wedstrijd van de Spurs meepakken he![]()
Jaloers![]()
Jaquote:Op woensdag 1 november 2006 20:08 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Is dat die logo waarbij ze een miljoen uit hebben gegeven voor de presentatie?
Geen miljoen, maar 190.000 Euro. Ze hadden uitgerekend dat de presentatie iets van 50 cent per seconde kostte. Belachelijk duur dus. En dan niet eens een ooievaar in het logo opnemen...quote:Op woensdag 1 november 2006 20:08 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Is dat die logo waarbij ze een miljoen uit hebben gegeven voor de presentatie?
Ja maar jij bent dan ook een uitzondering als het om Den Haag gaat. Blijft gewoon lelijkquote:Op woensdag 1 november 2006 20:34 schreef Thetallguy het volgende:
Ik vind hem best mooi
wat is dat rode vlekje? Het bloed dat vloeide van de gebroeders De Wit?quote:Op woensdag 1 november 2006 21:15 schreef Thetallguy het volgende:
zee duinen stad geborgenheid mondriaan enz enz
Nee... dat is het rood in de avatar van 4-elements. Ik blijf het maar lelijk vinden.quote:Op woensdag 1 november 2006 21:38 schreef 4-elements het volgende:
[..]
wat is dat rode vlekje? Het bloed dat vloeide van de gebroeders De Wit?![]()
Dat is de stadquote:Op woensdag 1 november 2006 21:38 schreef 4-elements het volgende:
[..]
wat is dat rode vlekje? Het bloed dat vloeide van de gebroeders De Wit?![]()
Had iets met de gemeente Den Haag te maken ofzo, en dit was voor de stad Den Haag. Dus de ontwerper mocht het niet gebruiken.quote:Op donderdag 2 november 2006 16:06 schreef Jill-RMC het volgende:
Vind het alternatieve logo want ze via TVwest en het AD hebben gekozen eigenlijk leuker. Snap niet waarom ze de ooievaar er niet in verwerkt hebben...Den Haag zonder ooievaar dat ken toch nie!
Burgemeester Deetman legde nog maar eens uit waarom (de ooievaar niet gebruikt mocht worden): "De ooievaar is van de gemeente, dit nieuwe logo staat voor de héle stad en moet de merknaam van Den Haag internationaal neerzetten."quote:Op donderdag 2 november 2006 16:30 schreef jna het volgende:
[..]
Had iets met de gemeente Den Haag te maken ofzo, en dit was voor de stad Den Haag. Dus de ontwerper mocht het niet gebruiken.![]()
Ik vind dat echt een slecht argument van hemquote:Op donderdag 2 november 2006 16:45 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Burgemeester Deetman legde nog maar eens uit waarom (de ooievaar niet gebruikt mocht worden): "De ooievaar is van de gemeente, dit nieuwe logo staat voor de héle stad en moet de merknaam van Den Haag internationaal neerzetten."
Zowel het nieuwe logo van DH als I Amsterdam zijn er gekomen op initiatief van wethouder Huffnagel... Blijkbaar houdt hij niet van de oude wapens...quote:Op zaterdag 4 november 2006 13:33 schreef milkingmonkey het volgende:
[..]
Ik vind dat echt een slecht argument van hemMaar ik zie op de site van I Amsterdam ook niet de kenmerkende 3 andreaskruizen. Ik weet niet wie deze ongeschreven regel verzonnen heeft, maar ik vind het nergens op slaan.
Dat I Amsterdam is anders vind ik. Dat is meer een soort campagne (een goede zelfs) en dit K*T logo is gewoon blijvend.quote:Op zaterdag 4 november 2006 13:40 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Zowel het nieuwe logo van DH als I Amsterdam zijn er gekomen op initiatief van wethouder Huffnagel... Blijkbaar houdt hij niet van de oude wapens...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |