Gedaanquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:09 schreef ursel het volgende:
Hey.. Je had deze image in de OP moeten zetten. Daar sta ik namelijk wel op. Hier niet meer..![]()
Ooh.. tevens TVP'tje natuurlijk..![]()
heeft niet veel zin meer aangezien de kaart niet meer wordt aangepast ivm computerproblemenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:00 schreef Vicky het volgende:
ik kan nog steeds mijn stekkie niet opzoeken via google earth.. iemand die dat voor me kan doen?
Was ik ff mooi optijd..quote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:17 schreef jna het volgende:
[..]
heeft niet veel zin meer aangezien de kaart niet meer wordt aangepast ivm computerproblemen
Irritant he? Pffff....quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:30 schreef 4-elements het volgende:
Waarom ligt toch altijd de halve stad open?
Tja Nootdorp is ook niet leefbaar, leidschenveen trouwens ook niet.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:51 schreef IrfieJ het volgende:
Scheveningen ligt ook goed open
btw, opgegroeid in leidschendam, woon nu in nootdorp maar leef in den haag
never bveen in the nutshell i guessquote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:53 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Tja Nootdorp is ook niet leefbaar, leidschenveen trouwens ook niet.
L'veen is leukquote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:53 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Tja Nootdorp is ook niet leefbaar, leidschenveen trouwens ook niet.
Geloof mij. Daar wil je echt niet wonen. DRAAAAMAAAAA!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:24 schreef zquing het volgende:
is de jacob catssstraat eem goede plaats om te wonen? Het is in de buurt van de hobbemans straat, en is het te doen om van daar iedere dag naar naar TU Delft te gaan?
Ik zou daar voor niks nog niet willen wonen.....quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:24 schreef zquing het volgende:
is de jacob catssstraat eem goede plaats om te wonen? Het is in de buurt van de hobbemans straat, en is het te doen om van daar iedere dag naar naar TU Delft te gaan?
Het is midden in de schilderswijk aka Baghdad Bazar. Daar wil je echt niet in je eentje staan om op een tram te wachten. Of je moet er van houden om elke keer je portomonnee kwijt te raken o.i.d.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:47 schreef zquing het volgende:
is het zo slecht dan daar?
Je zit er wel goed voor je TU delft en centrum den haag verbinding ja. Maar daar is ook alles mee gezegd.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:27 schreef zquing het volgende:
hmm een beetje amsterdam oost, gelukkig kom ik daarvandaan dus dat moet nog wel te overleven zijn xD. Maar is het een beetje te doen om van daar naar het uitgaanscentrum van den haag te gaan? Ik denk dat ik ook nog wel een keer daar ga kijken
Nee. Schilderswijk is echt niet zo slecht als de imago die de wijk voorgaat.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:47 schreef zquing het volgende:
is het zo slecht dan daar?
Ben er zo vaak 's nachts doorheen gefietst, en ik heb het tot nu toe altijd overleefdquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:54 schreef DeLieveAllochtoon het volgende:
[..]
Nee. Schilderswijk is echt niet zo slecht als de imago die de wijk voorgaat.
Ik ken iemand die dat wel moet weten, ik zal het eens navragen voor jequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:06 schreef MissMSX het volgende:
Weet er iemand een goed Indonesisch restaurant in Den Haag? Geen snackbar-achtig eetcafe oid, maar een plek waar je echt het restaurantgevoel hebt.
Welkom in Den Haagquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:15 schreef kollie het volgende:
Ik woon ook sinds kort in Den Haag. In ieder geval voor een paar maanden, hopelijk langer![]()
Hoiquote:Op zondag 29 oktober 2006 05:40 schreef RATMEN het volgende:
Ja hallo! Nu sta ik nog niet in het plaatje in de OP!
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:17 schreef jna het volgende:
[..]
heeft niet veel zin meer aangezien de kaart niet meer wordt aangepast ivm computerproblemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |