Waar is dat dan?????quote:Op vrijdag 24 november 2006 15:32 schreef Jill-RMC het volgende:
[afbeelding]
"ik zei nog zo 'Geen bommetje!'"
ook_gek, als je ooit nog een goede parkeerplek zoekt, mss moet je hier een voorbeeld aannemen
Ik zag een groene sint lopen op de leyweg vanavondquote:Op maandag 27 november 2006 20:55 schreef 4-elements het volgende:
Ik heb Sinterklaas ook gezien!![]()
Afgelopen zaterdag in Loosduinen. En ja, het was de echte Sint!![]()
hahaha ja en dat heb je vaak pas door zodra je verhuisdquote:Op donderdag 30 november 2006 22:22 schreef Jill-RMC het volgende:
Die Sint die eerlijke cadeau's geeft?
P.s. Verhuizen is verschrikkelijk. GVD wat kan een mens toch een hoeveelheid zooi verzamelen over de jaren.
Hey ik was ook op de leyweg vanavond en ik heb hem niet gezienquote:Op donderdag 30 november 2006 21:46 schreef roque79 het volgende:
[..]
Ik zag een groene sint lopen op de leyweg vanavondhet zag er op zich grappig uit.. maar toch.
Ow had me zeker wel leuk geleken...maar ik lees het natuurlijk nu pas weerquote:Op donderdag 30 november 2006 20:03 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
nou je zat al in het Delft-topic, als je wilt mag je wel met ons mee bieren vanaaf, alleen wel in Delft dan natuurlijk![]()
ik heb nog naar hem geroepenquote:Op donderdag 30 november 2006 23:02 schreef bosnymfje het volgende:
[..]
Hey ik was ook op de leyweg vanavond en ik heb hem niet gezien![]()
ook_gek...ik ga niet in de keizerstraat zitten joh das eng
Ik moest darten en had daarna niet echt veel zin meer om verder weg te gaan dus ik ben niet geweestquote:Op donderdag 30 november 2006 23:06 schreef bosnymfje het volgende:
[..]
Ow had me zeker wel leuk geleken...maar ik lees het natuurlijk nu pas weerhoop dat het gezellie is
met mij niet en anders door naar mijn huis is een paar stapjes zetten.quote:Op donderdag 30 november 2006 23:02 schreef bosnymfje het volgende:
ook_gek...ik ga niet in de keizerstraat zitten joh das eng
quote:Op vrijdag 1 december 2006 08:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
met mij niet en anders door naar mijn huis is een paar stapjes zetten.
Daar is het ZEKER niet eng![]()
kan geregeld wordenquote:Op vrijdag 1 december 2006 14:58 schreef bosnymfje het volgende:
[..]maar jah dan is het nog maar de vraag of je bacardi razz in huis hebt natuurlijk
haha
Woon je nou dichterbijer mijquote:Op donderdag 30 november 2006 22:22 schreef Jill-RMC het volgende:
Die Sint die eerlijke cadeau's geeft?
P.s. Verhuizen is verschrikkelijk. GVD wat kan een mens toch een hoeveelheid zooi verzamelen over de jaren.
ik woon bijna naast jequote:
discobowlen ?:)quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:04 schreef 4-elements het volgende:
Ik ga bowlen in het Zuiderpark...
waarom ga je niet kopen ? in houtwijk/loosduinen staan een paar leuke huizen/eengezinswoningen.quote:Op zaterdag 2 december 2006 18:53 schreef kollie het volgende:
dag allemaal,
Ik woon al in den haag, maar ben op zoek naar iets voor mezelf.
Eisen:
2 kamer appartement, liever niet in Schilderswijk of Transvaal.
budget:
max. 600 euro
Iemand tips?
Alvast bedankt!
Geloof het wel ja. Met een hele groep vrienden, altijd gezellig. En bijna naast de deurquote:
heb een contract voor een jaar. Is me net wat te weinig zekerheid om gelijk al te kopen. Wel jammerquote:Op zaterdag 2 december 2006 20:06 schreef roque79 het volgende:
[..]
waarom ga je niet kopen ? in houtwijk/loosduinen staan een paar leuke huizen/eengezinswoningen.
ik woonde voorheen ook vlak naast het zuiderpark op de loevesteinlaan en daarvoor in de dreefquote:Op zaterdag 2 december 2006 20:22 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Geloof het wel ja. Met een hele groep vrienden, altijd gezellig. En bijna naast de deur
ik heb een vaste baan bij een computer groothandel gewoon 40 uur per week.quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:00 schreef roque79 het volgende:
waar werk je trouwens ook gek ? in de horeca of iets? omdat je meestal savonds werkt? althans dat las ik een paar keer.
beter dan iemand bij de v&d die aan een verkoper "een internet" vraagt.quote:Op zondag 3 december 2006 12:00 schreef roque79 het volgende:
ik ken er wel een paar die ook veel in de kings arms belanden
Computergroothandel leukik heb pasgeleden nog bij de de mycom in de stad een nieuwe videokaart gekocht
dan sta je in de rij en dan heb je van die mensen met allerlei suffe vragen zoals : kan ik hiermee wel emailen?
![]()
ik kom nooit in de kings maar ja soms moet het even hequote:Op zondag 3 december 2006 12:00 schreef roque79 het volgende:
ik ken er wel een paar die ook veel in de kings arms belanden
Computergroothandel leukik heb pasgeleden nog bij de de mycom in de stad een nieuwe videokaart gekocht
dan sta je in de rij en dan heb je van die mensen met allerlei suffe vragen zoals : kan ik hiermee wel emailen?
![]()
nee gewoon effe lekker zuipen en dan lullen.quote:Op zondag 3 december 2006 12:38 schreef roque79 het volgende:
soms , als het niet mogelijk is om nog verder te lopen bedoel je ? nee hoor flauw, ik ben er zelfs nog nooit binnen geweest .
toen ik 17 a 18 was kwam ik heel veel in de schele indiaan en de plaza na het werk. Ik werkte toen ook in de horeca. Heerlijke foute tenten zijn dat ookquote:Op zondag 3 december 2006 12:45 schreef roque79 het volgende:
de plaza kwam ik vroeger toen ik een jaar of 18 was wel erg veel..en de jungle maar dat is alweer jeugdsentiment!
En de crazy vind ik niks te druk , ik wil kunnen dansen en niet het gevoel hebben dat ik in een dwangbuis zit
oke dan. Waar gaan we heen danquote:Op zondag 3 december 2006 12:51 schreef roque79 het volgende:
over twee wekenvolgende week ben ik jarig dus dan dans ik thuis
wie gaan er nog meer mee danquote:
nou ja jij wilt al dus dat is 1quote:
maakt mij niks uit en dat andere komt wel goedquote:Op zondag 3 december 2006 16:03 schreef bosnymfje het volgende:
Hangt ervanaf waar we heen gaan en hoe mn geldzak eruit ziet
We spreken er nog wel over...nog meer mensen die zin hebben om een drankje te gaan doen?quote:Op zondag 3 december 2006 16:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
maakt mij niks uit en dat andere komt wel goed![]()
leuk idee in ieder gevalquote:Op zondag 3 december 2006 20:13 schreef bosnymfje het volgende:
[..]
We spreken er nog wel over...nog meer mensen die zin hebben om een drankje te gaan doen?
hahahahahahah nou je hebt er al 2 die meegaan en vrouwen kakelen veel hoor , kun je dat aan dat vrouwen gekwekquote:
ik lul je de oren van je kop af. Volgens sommige ben ik net een wijf dus dat komt wel goedquote:Op zondag 3 december 2006 20:54 schreef roque79 het volgende:
[..]
hahahahahahah nou je hebt er al 2 die meegaan en vrouwen kakelen veel hoor , kun je dat aan dat vrouwen gekwek
Nou voor mij hoef je niet verlegen te zijn en ik ben zo'n onwijze kakel...is moeilijk om daarbij verlegen te zijn hoorquote:Op zondag 3 december 2006 21:17 schreef roque79 het volgende:
![]()
leuk! dan ben ik niet de enige ! oh en voor de gene die meegaan , ik ben altijd verlegen in het begin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |