Kan je niet gratis mijn i-net opschroeven?quote:Op maandag 11 december 2006 20:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
* admiraal_anaal werkt bij casemawaar jullie je allemaal kunnen afreageren op mij omdat je ten onrechte bent afgesloten
quote:Op maandag 11 december 2006 20:58 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Kan je niet gratis mijn i-net opschroeven?
Een biertje?quote:Op maandag 11 december 2006 20:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]wat levert het mij op behalve ontslag
Hmmm jupiler nee dankjequote:Op maandag 11 december 2006 21:03 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Nee Jupiler ( bereidt me al voor op volgend seizoen in de eerste divisie ).
Dan heb je de verkeerde stage gekozen.quote:Op maandag 11 december 2006 21:47 schreef Ludacriss het volgende:
Ahhhh... morgen weer stage lopen. Heb nu al geen zin.
Ohja trouwens heb ook nog Guinness liggen
Vond Casema juist lief....kwam heel snel een monteur om mn inet weer werkend te maken in het nieuwe huis.quote:Op maandag 11 december 2006 20:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
* admiraal_anaal werkt bij casemawaar jullie je allemaal kunnen afreageren op mij omdat je ten onrechte bent afgesloten
kut kerstquote:
sinterklaas is van z'n boot af getieftquote:Op dinsdag 12 december 2006 12:08 schreef Jill-RMC het volgende:
Kerst is leuk! Lampjes overal, alles versiert enzo.
Btw zijn we iemand kwijt? Ze hebben net een lijk gevonden op het Zuiderstrand.
Nee aanstaande donderdag weer.quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:29 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Nog iemand zaterdag naar Paard geweest? Megalos.
Mega LOSquote:Op dinsdag 12 december 2006 16:57 schreef bosnymfje het volgende:
nee wat had er in het paard moeten zijn dan?
ik ben ook leukquote:
Ga eens ff lekker buiten staan dan, dan schijnt daar ook eens de zon...quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:06 schreef ook_gek het volgende:
ik ben het zonnetje in huis
dan doof ikquote:Op dinsdag 12 december 2006 22:23 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Ga eens ff lekker buiten staan dan, dan schijnt daar ook eens de zon...![]()
Een beetje zon jaagt de regen weg..quote:
ik ben een zon in opleiding heb nog niet alle kneepjes onder de kniequote:Op dinsdag 12 december 2006 22:46 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Een beetje zon jaagt de regen weg..![]()
Terug naar school en leren!!!quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik ben een zon in opleiding heb nog niet alle kneepjes onder de knie
dit is mijn praktijd weekquote:
Het zonnetje bleek in praktijk nog niet zo goed te schijnen zoals gedacht, dus je wordt teruggestuurd naar de schoolbanken... Helaasquote:
dat is niet aan jou om dat te bepalenquote:Op dinsdag 12 december 2006 23:03 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Het zonnetje bleek in praktijk nog niet zo goed te schijnen zoals gedacht, dus je wordt teruggestuurd naar de schoolbanken... Helaas
ik zal extra mijn best doen om een beetje zon af te gevenquote:Op dinsdag 12 december 2006 23:27 schreef bosnymfje het volgende:
Van het weekend misschien weer kans op een zonnetje...pff
ik weet niks ga uitleggen danquote:Op woensdag 13 december 2006 12:04 schreef VinoTinto het volgende:
jeweetog
ga je vanavond doen dan?quote:Op woensdag 13 december 2006 17:35 schreef bosnymfje het volgende:
goh zoveel mensen in het den haag topic en heeft dan niemand iets boeiends om over te praten
Wanneer gaan we nou wat drinken roque en de mensen die nog mee willen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |