En je komt zeker niet langs de kamperfoeliestraat..quote:Op donderdag 9 november 2006 19:52 schreef Jill-RMC het volgende:
Ik neem het roze (De Scheveningsche Courant) en donkergroene (HaagWestNieuws) gedeelte voor mn rekening
Ben trouwens ook aanwezig bij de Red Bull Knock Out. Boulevard is nu al een zooitje. Ik vraag me echt af hoe het zal gaan met het verkeer aangezien ook nog eens van alles is opengebroken in Scheveningen.
Pleaur er is een foto neer dan..quote:Op donderdag 9 november 2006 20:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dat bord gaat helemaal nergens over. Hij is ook VEEL te groot voor de straat![]()
als je de kroeg uit loopt heb je meteen een bord voor je kop![]()
Dan weten jullie meteen waar ik woonquote:Op donderdag 9 november 2006 20:54 schreef ursel het volgende:
[..]
En je komt zeker niet langs de kamperfoeliestraat..![]()
[..]
Pleaur er is een foto neer dan..
quote:Op donderdag 9 november 2006 20:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dan weten jullie meteen waar ik woon
als je die foto komt maken. wip dan effe langs is 2 stappen extraquote:Op donderdag 9 november 2006 21:43 schreef Jill-RMC het volgende:
Moet er toch binnenkort een foto van maken...dus dan gooi ik m ook wel ff hier neer.
Uiteraard met een uitgebreide routebschrijving hoe je van dat bord naar ook_gek's huis komt![]()
![]()
j/k
Ik heb daar ook last van gehad TERING geluidquote:Op zaterdag 18 november 2006 11:39 schreef Jill-RMC het volgende:
GVD zeg! Hele week heb ik moeten luisteren hoeveel lawaai dat motorrace gebeuren niet maakte, wat een herrie en overlast het wel niet veroorzaakte...Sinterklaas kan er ook een handje van! Of je wordt gvd om 10 uur al wakker omdat je het idee heeft dat er een speaker naast je bed staat waar keihard alle bekende Sinterklaas liedjes uit knallen.
uhm geen idee. Dit is pas mijn eerste sinterklaar hierquote:Op zaterdag 18 november 2006 14:37 schreef Jill-RMC het volgende:
Komen ze niet ieder jaar door de Badhuisstraat?
Zit niet op het plein hoor. Tenminste, wel op een plein, genaamd Grote Marktplein. Maar op hét plein zitten cafeetjes als byblos, trias etc.quote:Op maandag 20 november 2006 20:47 schreef roque79 het volgende:
zit op het pleinnaast de zwarte ruiter toch?
quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:36 schreef milkingmonkey het volgende:
[..]
Zit niet op het plein hoor. Tenminste, wel op een plein, genaamd Grote Marktplein. Maar op hét plein zitten cafeetjes als byblos, trias etc.
Voor mijn gevoel is zeta=september=zwarte ruiter (=zelfde eigenaar).
nou je zat al in het Delft-topic, als je wilt mag je wel met ons mee bieren vanaaf, alleen wel in Delft dan natuurlijkquote:Op donderdag 30 november 2006 16:58 schreef bosnymfje het volgende:
Ik heb wel weer eens zin om een drankje te doen in Bybloshint hint hint
ik zou zeggen bel me als je eens wat wil gaan drinken.quote:Op donderdag 30 november 2006 16:58 schreef bosnymfje het volgende:
Ik heb wel weer eens zin om een drankje te doen in Bybloshint hint hint
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |