quote:Op maandag 16 oktober 2006 09:20 schreef Klonk het volgende:
je mist nog 3 accounts van Sonja27 en de tweede account van Muck
Anne87quote:Op maandag 16 oktober 2006 09:15 schreef Allan24 het volgende:
De weblogs heb ik laten staanen een paar profielen erbij gezet, ik weet ze alleen niet van iedereen (Fannetje, ijsmeis, en iedereen die ik vergeten ben?)
Op Postcrossing gebruik ik mn eigen naam; Marjol dusquote:Op maandag 16 oktober 2006 09:15 schreef Allan24 het volgende:
De weblogs heb ik laten staanen een paar profielen erbij gezet, ik weet ze alleen niet van iedereen (Fannetje, ijsmeis, en iedereen die ik vergeten ben?)
alleen als je niet gaat zeuren over Finse kaartjesquote:Op maandag 16 oktober 2006 10:54 schreef Twinky het volgende:
oh cool, ik ga meedoen.
Nee, maar je krijgt er wel veel en je moet er veel richting Finland sturenquote:Op maandag 16 oktober 2006 11:14 schreef Twinky het volgende:
Hoezo? zijn die vervelend?
En de tweede..derde..vierde..en vijfde..waar gaan die naartoe?quote:
Da's meer tegen de lekkere trek.quote:Op maandag 16 oktober 2006 11:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Liever een slagroomspuitbus!
[afbeelding]
Jaja, ik heb honger..
Bij mij maar eentjequote:Op maandag 16 oktober 2006 11:29 schreef Fannetje het volgende:
Klopt, de eerste vijf gingen naar: Duitsland, Israël, USA, Frankrijk en Engeland
Van de eerste vijf die ik ontving kwamen er wel drie uit Finland.
alle topics teruglezen zodat je weet wie Helga is en wat een Vava momentje isquote:Op maandag 16 oktober 2006 11:41 schreef Twinky het volgende:
nou ja zeg. moet ik nog meer weten of doen als newbie?
Helga moet je echt even zelf lezen, begint volgens mij in topic 10 en een Vava momentje is als een kaartje naar Finland is aangekomen en het volgende kaartje ook weer naar Finland gaatquote:
Hmm... dan zou ik mijn werk moeten verschuiven naar de maandag daarvoor maar die zondag daarna ben ik ook al weg, een andere dag zou mij beter uitkomenquote:Op maandag 16 oktober 2006 12:33 schreef Allan24 het volgende:
Trouwens, voorstel voor de PC-meet:
zaterdag 18 november in Utrecht?
Ik kanquote:Op maandag 16 oktober 2006 12:33 schreef Allan24 het volgende:
Trouwens, voorstel voor de PC-meet:
zaterdag 18 november in Utrecht?
Mwoah lekker niet, je proeft teveel de chili.quote:Op maandag 16 oktober 2006 15:29 schreef Vava het volgende:
Is het wel lekker?Ik vind het zo'n vreemde combinatie
![]()
Best lekker he?quote:Op maandag 16 oktober 2006 15:25 schreef Jaguarized het volgende:
Nee ik wist ook niet dat het bestond maar het is wel enorm scherp!![]()
Pätkis.
Het klopt dat ze niet op de website staan, ik koop ze hier gewoon bij het postkantoor.quote:Op maandag 16 oktober 2006 19:16 schreef Fannetje het volgende:
Op de site van TNT zie ik ook geen postzegels van 2 of 10 cent... alleen maar van 12, 30, 40, 50 of 75 cent
Nog nietquote:
maar hoe kom je dan aan een adres?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 10:25 schreef Vava het volgende:
Tags hebben geen code, ik schrijf altijd op de kaart van welke tag hij komt. Het zijn dus niet de officiele kaarten.
Je gaat naar een topic, met een onderwerp. Er bestaat bijvoorbeeld een disneykaartentag.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 10:52 schreef wendytje het volgende:
[..]
maar hoe kom je dan aan een adres?
hoe weet je wat die persoon graag wil?
Er is ook een forum, link daar naartoe staat op de site van Postcrossing, en daar heb je een onderdeel waar je ook kaarten kunt sturen-ontvangen. De tags hebben een bepaald onderwerp dus zo weet je wat voor kaart iemand wil ontvangen. En het adres vraag je, nadat je iemand getagged hebt, via een u2uquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 10:52 schreef wendytje het volgende:
[..]
maar hoe kom je dan aan een adres?
hoe weet je wat die persoon graag wil?
Ik stuur ze ook niet altijd direct maar ik probeer het zoveel mogelijk binnen 3 dagen te doenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 10:55 schreef ijsmeis het volgende:
Trouwens, als jullie een adres hebben aangevraagd, sturen jullie dan ook meteen de kaart?
Ik niet altijd. Nu heb ik bijvoorbeeld al een kaart op 3 dagen staan maar heb hem nog steeds niet verstuurd (ben weinig thuis geweest en was ik het wel, dan vergat ik het)
Ja, ik probeer het ook zo snel mogelijkquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 10:58 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik stuur ze ook niet altijd direct maar ik probeer het zoveel mogelijk binnen 3 dagen te doen
Ik had het afgelopen week ook, binnen 3 dagen kwamen alle kaarten die onderweg waren aan. Ik heb wel gelijk nieuwe adressen opgevraagd maar ik heb ze allemaal tegelijk verstuurd (wel binnen een dag na het opvragen van het laatste adres)quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 10:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, ik probeer het ook zo snel mogelijk. De rest staat op 1 dag en ik probeer de boel vanavond op de bus te doen.
ik verstuur hem altijd gelijk, op de dag dat ik het adres krijg ligt de kaart voor de buslichting in de grote (nu nog) rode bus.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 10:55 schreef ijsmeis het volgende:
Trouwens, als jullie een adres hebben aangevraagd, sturen jullie dan ook meteen de kaart?
Ik niet altijd. Nu heb ik bijvoorbeeld al een kaart op 3 dagen staan maar heb hem nog steeds niet verstuurd (ben weinig thuis geweest en was ik het wel, dan vergat ik het)
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:39 schreef Klonk het volgende:
geen pc post vandaag, wel iets van TPG/TNT met een envelop om iets gratis te versturen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |