quote:
Ik denk dat ze gewoon heel trots zwanger is, en ze is nog maar 3 maanden verquote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:21 schreef rena het volgende:
[..]
![]()
![]()
Is het niet voor een film of zoDan nog is het geen excuus
![]()
Ja inderdaad, zou daar misschien wel meer passen!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:38 schreef rena het volgende:
Ik denk dat dat meer in het lelijke outfitjes topic hoort, cinnamongirl.
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:10 schreef cinnamongirl het volgende:
[afbeelding]
Omg, wat bezielt haar? Ze doet me denken aan Tampie Magdat van Rembo&Rembo:
[afbeelding]
[afbeelding]
En dat is dan net weer een van de minst onflatteuze foto's van patty...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:21 schreef Samson het volgende:
HalloooooDaar zijn we weer
![]()
[afbeelding]
Hahahaha, dat is toch niet Michael Jackson??quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:35 schreef schatje het volgende:
Neve Campbell heeft een pottenkapsel genomen:
[afbeelding]
Michael Jackson als vrouw:
[afbeelding]
Mijn Neve! Wat doe je?!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:35 schreef schatje het volgende:
Neve Campbell heeft een pottenkapsel genomen:
[afbeelding]
Ze heeft niet alleen geen nek, ze hebben haar hoofd ook nog eens scheef teruggezet.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:21 schreef Samson het volgende:
HalloooooDaar zijn we weer
![]()
[afbeelding]
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:44 schreef Taurus het volgende:
[..]
Hahahaha, dat is toch niet Michael Jackson??![]()
![]()
![]()
Ach, als ie denkt op deze manier met rust gelaten te worden..quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:26 schreef schatje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Nog eentje van die gek, een oudje:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:35 schreef schatje het volgende:
Michael Jackson als vrouw:
[afbeelding]
nee inderdaad, dat kan toch nooit michael jackson zijn!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 02:20 schreef DrDentz het volgende:
[..]
![]()
dat IS gewoon een vrouw, dat figuur.. kan MJ nooit zijn
het is vast z'n zus LaToya
Hij is toch ook wel is betrapt in het dames toiletquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 08:55 schreef ellos het volgende:
Denk dat ik het wel geloof, hij is zooo ehm anders, misschien heeft ie hormonen genomen?
Die kin, die huidskleur (ja, jammer dat alle Jacksons inmiddels alweer dezelfde neus hebbenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 08:30 schreef patje30 het volgende:
[..]
nee inderdaad, dat kan toch nooit michael jackson zijn!![]()
Het beest kijkt enorm angstig!quote:
Maar wat ik niet begrijp, waarom is die buik dan steeds zo pontificaal in zicht? Als ik ooit eens een rolletje te veel heb naar mijn zin, zorg ik dat mijn buik niet gezien wordt, zo moeilijk is dat niet, gewoon kleding aantrekken......quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:31 schreef Dana85 het volgende:
[afbeelding]
Nog eens Tara Reid. Volgens mij bestaan er meer onflatteuze dan flatteuze foto's van haar.
Haar buik is echt lelijk. Was gekomen door liposuctie, toch? Mag hopen dat het herstellende is, want dit ziet er echt niet uit...![]()
Ja, dat is jammer. Nicole uitgemergeld op het strand zal ook nog wel een keer voorbij komen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:45 schreef rena het volgende:
Ja, zo'n topic blijft goed lopen als je maar oude foto's blijft plaatsen
Die kin lijkt juist niet, de echte MJ heeft er een kuil in laten boetserenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:30 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Die kin, die huidskleur (ja, jammer dat alle Jacksons inmiddels alweer dezelfde neus hebben).. Dat moet Michael zijn..
Die smokey eyes vind ik niet veel mis mee...maar wat is ze in Godsnaam met d'r mond aan het doen de laatste tijd?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:41 schreef Dana85 het volgende:
[afbeelding]
Jessica met haar eeuwige smokey eyes. Bedenk eens wat nieuws![]()
Waar heeft charly zijn rechterhand vraag ik me af...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:42 schreef Turbomuis het volgende:
Prins Charles en Laura Bush
[afbeelding]
Ze is nog zo jong en absoluut niet dik, dan ga je toch niet aan lipsuctie doen!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:31 schreef Dana85 het volgende:
[afbeelding]
Nog eens Tara Reid. Volgens mij bestaan er meer onflatteuze dan flatteuze foto's van haar.
Haar buik is echt lelijk. Was gekomen door liposuctie, toch? Mag hopen dat het herstellende is, want dit ziet er echt niet uit...![]()
In een interview met de US weekly zegt ze dat ze het heeft laten doen om een sixpack te krijgen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:56 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ze is nog zo jong en absoluut niet dik, dan ga je toch niet aan lipsuctie doen!![]()
Tja, smaken verschillen. Persoonlijk vind ik het een harde mannenbuik geworden.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:10 schreef schatje het volgende:
[..]
In een interview met de US weekly zegt ze dat ze het heeft laten doen om een sixpack te krijgen.
OMG!!!! Die lelijke neus onder die mega grote idiote lelijke zonnebril.quote:
Ik snap haar ook niet, ze had een normaal lichaam. En nu showt ze haar lidtekens op haar borsten, en haar ranzige buikje overal.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:31 schreef Dana85 het volgende:
[afbeelding]
Sorryquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:53 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, dat is jammer. Nicole uitgemergeld op het strand zal ook nog wel een keer voorbij komen.
Lijkt wel een terroristquote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:26 schreef schatje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Nog eentje van die gek, een oudje:
[afbeelding]
Hun televisie-oom daarentegenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:27 schreef Samson het volgende:
Ooit waren t van die schattige meisjes, nu lijken t wel een stel aliens![]()
[afbeelding]
Whoops! Maar ze kan het hebben, met 'r pronte borstjes.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:50 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
De uitvinding van Hollywood-tape is aan Amber Tamblyn voorbij gegaan.
edit: sorry, edit knop ipv quote gebruikt![]()
ze motten die meiden eens wat te eten geven..quote:
No problem.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:50 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
De uitvinding van Hollywood-tape is aan Amber Tamblyn voorbij gegaan.
edit: sorry, edit knop ipv quote gebruikt![]()
Jup, het erge is, ik doe het vaker, tot verwarring van de slachtoffers whehe.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:18 schreef Tokay het volgende:
[..]
No problem.Verwarrend zeker, al die extra knopjes als je mod bent?
![]()
Dat is gewoon het kruisje van de panty!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:53 schreef Zuignapje het volgende:
Wat heeft die tussen haar benen hangen?
Beetje teveel botox ingespoten?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 14:22 schreef apestaartje het volgende:
Wat is ze toch weer trots op zichzelf. En wat lijkt haar hoofd hier opeens lomp?
[afbeelding]
Hij was al veel langer heeerlijkquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:41 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Hun televisie-oom daarentegen![]()
![]()
![]()
In de serie destijds vond ik het maar een druppel, blijkbaar is hij een van die mannen die met de jaren aantrekkelijker wordt![]()
Het is een vent!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:53 schreef Zuignapje het volgende:
Wat heeft die tussen haar benen hangen?
Volgens mij zit ze nog ver onder de doorsnee Nederlandse vrouw.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:26 schreef Michellee het volgende:
Mariah is echt te dik...
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:26 schreef Michellee het volgende:
Mariah is echt te dik...
Misschien dat ik je blij kan maken met Anna Nicole Smith:quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:52 schreef Adelante het volgende:
dat pretty woman gedeelte heeft julia roberts ook definitief achter zich gelaten
Oh my dear sweet lord....quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:42 schreef soylent het volgende:
[afbeelding]
Weet niet of deze al eens gepost is..
Heb een paar minuten teruggekeken in dit en eerdere deeltjes, maar 't zijn er een beetje veel![]()
Ja! Nou krijg ik nachtmerries!quote:
Die voeten.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:42 schreef soylent het volgende:
[afbeelding]
Heb een paar minuten teruggekeken in dit en eerdere deeltjes, maar 't zijn er een beetje veel![]()
Ze heeft echt enorme voeten.quote:Op zondag 15 oktober 2006 02:00 schreef static het volgende:
Maatje 43 geloof ik.
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:18 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
Amanda Lepore zal waarschijnlijk nooit flatteus op de kiek staan![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 15 oktober 2006 10:10 schreef Vivi het volgende:
PARIS: Um. So, this is awkward.
NICOLE: YEAH.
PARIS: I guess the friends thing is off again, then.
NICOLE: You know what you did.
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:42 schreef soylent het volgende:
[afbeelding]
Die gast naast d'r is ook behoorlijk scary btwquote:
Volgens mij is ie gesoeptquote:Op zondag 15 oktober 2006 13:37 schreef Vivi het volgende:
[..]
Die gast naast d'r is ook behoorlijk scary btw
En niet zo'n beetje ookquote:
Tja, van Sugar Lee Hooper kan je ook geen flatteuze kiekjes maken, dit is een beetje zo'n zelfde gevalletje...quote:
deze is al gepostquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:25 schreef cinnamongirl het volgende:
[afbeelding]
Ze lijkt wel een smeltende alien.
En die hond is trouwens ook afzichtelijk.
Ieuw wat heeft zij ranzige tanden...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:09 schreef Malahide het volgende:
[afbeelding]
Aaahhh, the horror![]()
... Dakota Fanning
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:48 schreef Aventura het volgende:
[afbeelding]
Nicole Richie...het eet!
Hmm ze heeft nu kanker las ik van de week ergensquote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:49 schreef Samson het volgende:
Maar deze is ook al heel oudOngelooflijk wat mensen zichzelf aan kunnen doen met plastische chirurgie.
Farah Fawcett, niet iedereen zal weten wie t is ben ik bang...
[afbeelding]
[afbeelding]
Je begrijpt niet dat mensen niet zien dat strakgetrokken oud niet hetzelfde is als jong![]()
Ja, hier: 'Charlie's Angel' Fawcett heeft darmkankerquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:28 schreef Inca het volgende:
[..]
Hmm ze heeft nu kanker las ik van de week ergens![]()
JA vieze gore ziekte waar ze hopellijk gauw iets voor vindenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:51 schreef static het volgende:
[..]
Ja, hier: 'Charlie's Angel' Fawcett heeft darmkanker
Klopt, is wel heel naar, twijfelde ook of ik haar wel zou plaatsen, maar dit staat daar natuurlijk helemaal los van. Strakgetrokken ouwe kop of niet, ik hoop dat ze de kanker gaat verslaanquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:28 schreef Inca het volgende:
[..]
Hmm ze heeft nu kanker las ik van de week ergens![]()
Leuk, maar dit is gewoon een bewerkte foto om haar er zo beroerd mogelijk uit te laten zien.quote:
Kom dan eens met de feiten dat die foto bewerkt is. Cameron is al in de dertig hoor, en heb meer foto's van haar gezien waar ze minder mooi op is. Ze is ook maar een mens.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 03:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Leuk, maar dit is gewoon een bewerkte foto om haar er zo beroerd mogelijk uit te laten zien.
Ik vraag me af of de mensen die hier zo graag pics plaatsen ook het lef hebben om foto's van zichzelf aan te bieden.![]()
Daar gaat het toch niet om in dit topicquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 03:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik vraag me af of de mensen die hier zo graag pics plaatsen ook het lef hebben om foto's van zichzelf aan te bieden.![]()
Jezus, dit is nog erger dan mensen die denken dat bewerkte mensen irl altijd zo uitzienquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 03:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Leuk, maar dit is gewoon een bewerkte foto om haar er zo beroerd mogelijk uit te laten zien.
Hoi Tokay.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 10:23 schreef Tokay het volgende:
Verrek, ja!
Was me nog niet eens opgevallen.
Hoi Obli.
Nou dan weten we ook hoe zij over 20 jr uitzietquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 10:18 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]Jennifer Lopez en haar moeder.
Jawel, hij is heel erg verscherpt, zodat je al haar porien kan tellen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 09:52 schreef Frappelsien het volgende:
[..]
Jezus, dit is nog erger dan mensen die denken dat bewerkte mensen irl altijd zo uitzien![]()
![]()
Ik geloof niet dat deze foto door iemand bewerkt is![]()
Het lijkt me eerder eens een foto die niet bewerkt is...als je van mij een pic van zo dichtbij maakt kan je bij mij de poriën ook wel tellen hoorquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:59 schreef Toeps het volgende:
[..]
Jawel, hij is heel erg verscherpt, zodat je al haar porien kan tellen.
Nee dat is echt hard bewijs dat het gesoept is zegquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:59 schreef Toeps het volgende:
[..]
Jawel, hij is heel erg verscherpt, zodat je al haar porien kan tellen.
Vrij duidelijk dat die verscherpt is. Niet de meet moeilijke en grote ingreep met software. In iets simpels als picasa met 2 muisklikken te bewerkstelligen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:54 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Nee dat is echt hard bewijs dat het gesoept is zegDie foto is gewoon harstikke echt, jammergenoeg voor Cameron.
Ze kan netzogoed grove poriën hebben, dus wat is je punt? Met verscherpen worden alleen pixels dichter bij elkaar geplaatst. Het zal vrij weinig uitmaken of je zonder verscherpen d'r poriën niet zou kunnen zien hoor.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:29 schreef Fixers het volgende:
[..]
Vrij duidelijk dat die verscherpt is. Niet de meet moeilijke en grote ingreep met software. In iets simpels als picasa met 2 muisklikken te bewerkstelligen.
Omgquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:20 schreef Samson het volgende:
Als we toch lekker bezig zijn met Cameron![]()
[afbeelding]
Brrr, wat een gruwel. Dat ziet er idd niet echt mooi meer uitquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 10:58 schreef apestaartje het volgende:
Donatella Versage. Natuurlijk, oude armpjes krijgen we op den duur allemaal, maar mouwloos is op een gegeven moment echt niet mooi meer.
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:49 schreef Samson het volgende:
Fergie van de Black eyed pies heeft het allemaal niet meer onder controle![]()
[afbeelding]
wat vind je dan mis met haar armen? vrij normaal hoor...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 10:58 schreef apestaartje het volgende:
Donatella Versage. Natuurlijk, oude armpjes krijgen we op den duur allemaal, maar mouwloos is op een gegeven moment echt niet mooi meer.
[afbeelding]
Da's al de zoveelste foto die ik van haar zie met zulke vlekkenquote:
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:12 schreef apestaartje het volgende:
Victoria Beckham na een paar uurtjes teveel zonnebank.
[afbeelding]
Het ziet eruit of ie goed gepakt is door die de(c)khand die achter m staatquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:15 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
Karl Lagerfeld: Sensation White here I come!
(Als ik te lang naar deze foto kijk, moet ik heel erg lachen. En daarna huilen. Die handschoentjes. Die riem. Nou ja, gewoon alles.)
Waarom heeft Katie Holmes op paparazzi foto's altijd dingen rond haar mond? Gekke plekkies en bultjes altijdquote:
Wintersport geweest ?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:49 schreef Fixers het volgende:
[..]
Wat heeft ie voor een enge rare kringen om zijn ogen
Dan heb je meestal een gebruind gezicht met witte kringen om je ogen van die sneeuwbril, niet andersom.quote:
Lees het sarcasme.quote:
Zo'n jas heb ik ookquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:30 schreef schatje het volgende:
Jude Law (wat een creep is dat trouwens)
[afbeelding]
... en zó hongerig dat ze zelfs aan een Eiffeltoren replica knaagtquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:12 schreef apestaartje het volgende:
Victoria Beckham na een paar uurtjes teveel zonnebank.
Is al de zoveelste plasvlek foto van haar, verkopen ze geen Tena Lady in de States?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:49 schreef Samson het volgende:
´t Is steeds dezelfde volgens mij.quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:06 schreef weathergirl het volgende:
[..]
Is al de zoveelste plasvlek foto van haar, verkopen ze geen Tena Lady in de States?
Ik heb haar ook in andere outfits gezien met zulke vlekkenquote:Op zondag 22 oktober 2006 21:08 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
´t Is steeds dezelfde volgens mij.
neequote:Op zondag 22 oktober 2006 21:08 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
´t Is steeds dezelfde volgens mij.
Wat zit haar bil gek?quote:Op zondag 22 oktober 2006 12:00 schreef schatje het volgende:
Nicole Ritchie
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20061011/richie455.jpg]afbeelding][/url]
quote:Op zondag 22 oktober 2006 10:58 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
[..]
Mijn hemel, is dit ECHT? Lijkt me meer een sterk slecht staaltje fotosoep. Of anders ......
![]()
Ik zie echt niks lelijks aan hun.. met name Ashley (de blonde) is gewoon superknap, of ben ik de enige die dat ziet?quote:
Ik vind ze beide erg mooiquote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:29 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Ik zie echt niks lelijks aan hun.. met name Asley (de blonde) is gewoon superknap, of ben ik de enige die dat ziet?![]()
T is maar wat je mooi vind..quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:33 schreef Frappelsien het volgende:
[..]
Ik vind ze beide erg mooi![]()
Die ogen..![]()
Waarom 'n creep?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:30 schreef schatje het volgende:
Jude Law (wat een creep is dat trouwens)
Maar helaas.. Ashley is haar zus achterna gegaanquote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:33 schreef Frappelsien het volgende:
[..]
Ik vind ze beide erg mooi![]()
Die ogen..![]()
Volgens mij is ze ook te snel onder die Tanning Shower vandaan gesprongen, want de helft van haar voorhoofd is nog wit...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:11 schreef cinnamongirl het volgende:
Sheryl Crow heeft haar kleding te snel aangetrokken na haar Tanning Shower (of hoe dat ook heet, die douches waar zelfbruiner uit wordt verstoven).
[afbeelding]
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:11 schreef cinnamongirl het volgende:
Sheryl Crow heeft haar kleding te snel aangetrokken na haar Tanning Shower (of hoe dat ook heet, die douches waar zelfbruiner uit wordt verstoven).
[afbeelding]
Ja, de chemo's zullen niet hebben geholpen bij de verjongingquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:44 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
wat heeft die een oude kop gekregen trouwens
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:24 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ja, de chemo's zullen niet hebben geholpen bij de verjonging
Ook Sheryl Crow heeft borstkanker.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:55 schreef Moja het volgende:
[..]
Zover ik weet heeft zij nooit chemo gehad hoor. Dat was haar toenmalige vriend Lance Armstrong.
Jezus, ik loop weer eens achter hoorquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:57 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ook Sheryl Crow heeft borstkanker.
In februari werd bekend dat ze borstkanker had. Ze is onlangs uitbehandeld verklaard.
same here!quote:
vadsigquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:57 schreef KinkyGiraf het volgende:
Kelly Clarkson
[afbeelding]
Die is ook echt te vadsig met een lelijk kapsel...
Ja, photoshop ja.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:01 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
vadsig
Jij vind dit zeker goed
[afbeelding]
hehe.. oef.. En ik vond het altijd wel een knappe meidquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:57 schreef KinkyGiraf het volgende:
Kelly Clarkson
[afbeelding]
huh, is dat niet Bette Midlerquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:57 schreef KinkyGiraf het volgende:
Kelly Clarkson
[afbeelding]
Ze wordt idd een beetje mollig.. maarja beter dan de Nicole Richietjesquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:57 schreef KinkyGiraf het volgende:
Kelly Clarkson
[afbeelding]
Ja, want er is geen mooie slanke tussenwegquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:01 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
vadsig
Jij vind dit zeker goed
[afbeelding]
Ik zag laatst een foto van dat aparte beertje van haar, een zeldzaam beest wat je eigk niet mag houden. Het zat te verpieteren in een kooitje en een gast van Paris stak een vinger door het kooitje en het beest keek angstig. Het zijn ws allemaal objecten voor haar en als ze ze zat is, moeten ze weer wegquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:01 schreef Vivi het volgende:
It's not nearly as funny as these shots, but you can almost hear the pleas of help coming from Tinkerbell's eyes. God knows what Paris Hilton is doing that makes every animal instinctively scared of her. Maybe it's her perfume. Or maybe they see her as a giant insect. Or maybe it's because even animals know you shouldn't trust a crazy person who walks around in space boots.
Bron: The superficial.com
[afbeelding]
Poor Tinkerbell
Zo te zien heeft ze last van een love hangoverquote:
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:57 schreef KinkyGiraf het volgende:
Kelly Clarkson
[afbeelding]
Er waren al lichte coke-deukjes zichtbaar op haar neusvleugels in het afgelopen jaar. Maar dit is overduidelijk een photoshop klus, lijkt nergens op.quote:
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 12:24 schreef Paladina het volgende:
[..]
Er waren al lichte coke-deukjes zichtbaar op haar neusvleugels in het afgelopen jaar. Maar dit is overduidelijk een SLECHTE photoshop klus, lijkt nergens op.
Tja, het blijft flauw, het posten van vrouwen boven de 55quote:
wat, is dat ashley simpson?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:02 schreef apestaartje het volgende:
Ashley Simpson. Nu nog niet verschrikkelijk onflatteus, maar ik hoop wel dat ze stopt met lijnen, anders wordt het dat binnenkort wel. Ik ben haar toch een stuk zwaarder gewend (wat haar prima stond).![]()
[afbeelding]
(Ik wist niet in welk topic ik de foto anders moest neerzetten.)
Mén, die ogen... ze ziet er uit als een stonede garnaal...quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:15 schreef Spees_Eend het volgende:
Paris does it again
[afbeelding]
check die saxay kop
Met inhoudquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:00 schreef massy het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze een pamper aan![]()
quote:
Niks mis met een enigszins onverzorgde look, maar zo'n vet pruikje zoals op deze fotoquote:Op zondag 29 oktober 2006 19:47 schreef conleche het volgende:
k vind Sophie WEL leuk. Ik geef toe dat 't geen flatteuze foto is, maar over het algemeen is zij wat ze nu noemen een "natural beauty" Bovendien; onverzorgd haar is vaak leuker dan gekapt. Neem nu Wendy van Dijk: sinds haar overstap naar RTL, zit heur haar bijzonder truttig; helemaal gekruld en geföhnd. Weet niet of het er mee te maken heeft, maar ook RTL4 is een truttige omroep. Om terug te komen op Sophie: Leukste vrouw sinds jaren op TV!
Mee eens: de just-out-of-bedlook met natuurlijke make up kan heel mooi zijn, maar Sophie vind ik er vaak vies uitzien (qua haar) en voor TV kan ze vaak wel ietsjes meer make-up gebruiken, al was het maar een beetje mascara en een doorzichtige lipgloss ofzo.. Ze ziet er meestal erg gaar uit zo op tv naar mijn meningquote:Op zondag 29 oktober 2006 20:12 schreef Samson het volgende:
[..]
Niks mis met een enigszins onverzorgde look, maar zo'n vet pruikje zoals op deze foto![]()
Ja dat is toch echt een kwestie van "beauty is in the eye of the beholder" want ik vind Sophie hooguit natural...en zeker geen beauty...plat gezicht en een lip alsof ze een hazenlip heeft gehad...en ik vind haar nogal plomp.quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:47 schreef conleche het volgende:
k vind Sophie WEL leuk. Ik geef toe dat 't geen flatteuze foto is, maar over het algemeen is zij wat ze nu noemen een "natural beauty" Bovendien; onverzorgd haar is vaak leuker dan gekapt. Neem nu Wendy van Dijk: sinds haar overstap naar RTL, zit heur haar bijzonder truttig; helemaal gekruld en geföhnd. Weet niet of het er mee te maken heeft, maar ook RTL4 is een truttige omroep. Om terug te komen op Sophie: Leukste vrouw sinds jaren op TV!
of zij leuk is of niet, ik heb nog nooit 1 programma van haar gezien op TV. Ik lees wel elke maand met plezier haar column in de Playboy. ze heeft een leuke schrijfstijlquote:Op zondag 29 oktober 2006 19:47 schreef conleche het volgende:
als ik klaar ben met plaatjes kijken welquote:Op maandag 30 oktober 2006 11:04 schreef conleche het volgende:
Eindelijk écht iemand die de Playboy léést....
Die gebruikt bijna iedereen in Tinseltown hoorquote:Op maandag 30 oktober 2006 11:29 schreef Poison-Ivy het volgende:
[afbeelding].
[afbeelding]
Pam met haardstukken![]()
Haarstukken![]()
Ja idd, ik begrijp precies wat je bedoelt. Best erg eigenlijk.quote:Op maandag 30 oktober 2006 12:13 schreef conleche het volgende:
Weet je wat de pest is met die haarstukken en eigenlijk alle andere nep-dingen: als je van je zelf lang en dik haar hebt (zoals ik; 'k heb niet veel , maar dat dan weer wel...) krijg je constant de vraag waar je die haarstukken vandaan hebt. Een vriendin van mij, en dat lijkt me nog erger, heeft echt práchtige borsten: groot, rechtop, goeie tepels, playboy-materiaal als je het mij vraagt. Nou, die durft dus niet meer topless want niemand gelooft dat ze echt zijn.
Ja, maar ik dacht toch wel dat het de bedoeling was dat je ze niet ziet zitten.quote:Op maandag 30 oktober 2006 12:05 schreef Vivi het volgende:
[..]
Die gebruikt bijna iedereen in Tinseltown hoor
Wat is die buik opgezwolle zeg.quote:Op zondag 29 oktober 2006 17:52 schreef KinkyGiraf het volgende:
Weet niet zeker of ie al geplaatst is, maar deze vond ik toch wel erg... doe dan gewoon een ander truitje aan
[afbeelding]
Mooie vrouwen hebben geen (of weinig) make up nodig, lelijke daarintegen........quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:15 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Mee eens: de just-out-of-bedlook met natuurlijke make up kan heel mooi zijn, maar Sophie vind ik er vaak vies uitzien (qua haar) en voor TV kan ze vaak wel ietsjes meer make-up gebruiken, al was het maar een beetje mascara en een doorzichtige lipgloss ofzo.. Ze ziet er meestal erg gaar uit zo op tv naar mijn mening
Zo gauw je ook maar iets meer spiertjes hebt dan het gemiddelde gemiddelde gaan ze er meteen vanuit dat je kuurtquote:Op maandag 30 oktober 2006 13:52 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ja idd, ik begrijp precies wat je bedoelt. Best erg eigenlijk.
Was bij Hollands Next Topmodel ook, toen de Meiduhn in NY waren. Sanne was bij een casting en het eerste wat ze vroegen of haar (mooie bos) haar wel van haarzelf was....... lijkt me toch lullig.
Was het vroeger zo dat je werd gevraagd of het NEP.... zijn, nu tegenwoordig gaan ze er vanuit dat het nep is en wordt je een uitzondering als het ECHT is(en in the US is dat volgens mij dagelijkse kost...aangezien je daar voor je 16 verjaardag een borstvergroting kado krijgt)
![]()
Tja, met onze Lex is het moeilijk om een mooie foto te vinden. Ik vind hem echt de belichaming van een lelijk persoonquote:Op maandag 30 oktober 2006 15:36 schreef Koningin het volgende:
Even geleend uit het Koninklijke familie topic:
[afbeelding]
Pff, die is echt niet op zn uiterlijk of karakter gevallen hoor, die ging gewoon voor de bekendheid en het geldquote:Op maandag 30 oktober 2006 18:06 schreef conleche het volgende:
'k vind Maxima hier ook anders griezelig veel lijken op een B-actrice uit de jaren '80, Wat een belachelijke outfit en dat háár. Over het algemeen is zij overigens best te doen; snap dan ook niets van het feit dat ze op onze Lex is gevallen...
Ikke.quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:31 schreef DrDentz het volgende:
Status, wie wil er nu geen prinsesje zijn
Oh my godquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:49 schreef Samson het volgende:
[afbeelding]
Ik zie alleen een kruisje.quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:34 schreef Slarioux het volgende:
Ja hoor, die foto van Bridget. Zie je dat TMF logo? Die foto is uit 1993 ofzo man
Iiiii, er komt zwarte rook uit haar hoofd!quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:47 schreef SEMTEX het volgende:
Dakota Fanning als sneeuwwitje from hell![]()
.
[afbeelding]
Post dan lekker zelf wat zeurdoosquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:33 schreef rena het volgende:
Nou, nou, wat hilaaaaaarisch, die bewerkte foto's![]()
Van de meeste foto's zie ik kruisjes......?quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:02 schreef Vivi het volgende:
Neve Campbell, nu mét een kapsel als van een lesbische cavia:
[afbeelding]
Bridget![]()
[afbeelding]
Kelly Osbourne
[afbeelding]
Bono..check dat boek
[afbeelding]
Scary Spice en Eddie Murphy..d'r nieuwe hairdo is niet echt flatteus...
[afbeelding]
Sexyback?
[afbeelding]
Mary-Kate Olsen..
[afbeelding]
Farrah Fawcett![]()
[afbeelding]
Tori Spelling *ril*
[afbeelding]
Helena Christensen
[afbeelding]
[afbeelding]
TomKat
[afbeelding]
Jess, wat doe je met je mond?
[afbeelding]![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Angelina
[afbeelding]
I want your..euh..weet je, laat eigenlijk maar
[afbeelding]
Nu kan ik weer niet slapen vanavondquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:47 schreef SEMTEX het volgende:
.
[afbeelding]
Spiegeltje, spiegeltje aan de wand... Wie is het mooiste in het land?quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:47 schreef SEMTEX het volgende:
.
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |