Ik snap haar ook niet, ze had een normaal lichaam. En nu showt ze haar lidtekens op haar borsten, en haar ranzige buikje overal.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:31 schreef Dana85 het volgende:
[afbeelding]
Nog eens Tara Reid. Volgens mij bestaan er meer onflatteuze dan flatteuze foto's van haar.
Haar buik is echt lelijk. Was gekomen door liposuctie, toch? Mag hopen dat het herstellende is, want dit ziet er echt niet uit...![]()
Sorryquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:53 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, dat is jammer. Nicole uitgemergeld op het strand zal ook nog wel een keer voorbij komen.
Lijkt wel een terroristquote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:26 schreef schatje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Nog eentje van die gek, een oudje:
[afbeelding]
Hun televisie-oom daarentegenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:27 schreef Samson het volgende:
Ooit waren t van die schattige meisjes, nu lijken t wel een stel aliens![]()
[afbeelding]
Whoops! Maar ze kan het hebben, met 'r pronte borstjes.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:50 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
De uitvinding van Hollywood-tape is aan Amber Tamblyn voorbij gegaan.
edit: sorry, edit knop ipv quote gebruikt![]()
ze motten die meiden eens wat te eten geven..quote:
No problem.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:50 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
De uitvinding van Hollywood-tape is aan Amber Tamblyn voorbij gegaan.
edit: sorry, edit knop ipv quote gebruikt![]()
Jup, het erge is, ik doe het vaker, tot verwarring van de slachtoffers whehe.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:18 schreef Tokay het volgende:
[..]
No problem.Verwarrend zeker, al die extra knopjes als je mod bent?
![]()
Dat is gewoon het kruisje van de panty!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:53 schreef Zuignapje het volgende:
Wat heeft die tussen haar benen hangen?
Beetje teveel botox ingespoten?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 14:22 schreef apestaartje het volgende:
Wat is ze toch weer trots op zichzelf. En wat lijkt haar hoofd hier opeens lomp?
[afbeelding]
Hij was al veel langer heeerlijkquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:41 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Hun televisie-oom daarentegen![]()
![]()
![]()
In de serie destijds vond ik het maar een druppel, blijkbaar is hij een van die mannen die met de jaren aantrekkelijker wordt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |