quote:
Ik denk dat ze gewoon heel trots zwanger is, en ze is nog maar 3 maanden verquote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:21 schreef rena het volgende:
[..]
![]()
![]()
Is het niet voor een film of zoDan nog is het geen excuus
![]()
Ja inderdaad, zou daar misschien wel meer passen!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:38 schreef rena het volgende:
Ik denk dat dat meer in het lelijke outfitjes topic hoort, cinnamongirl.
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:10 schreef cinnamongirl het volgende:
[afbeelding]
Omg, wat bezielt haar? Ze doet me denken aan Tampie Magdat van Rembo&Rembo:
[afbeelding]
[afbeelding]
En dat is dan net weer een van de minst onflatteuze foto's van patty...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:21 schreef Samson het volgende:
HalloooooDaar zijn we weer
![]()
[afbeelding]
Hahahaha, dat is toch niet Michael Jackson??quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:35 schreef schatje het volgende:
Neve Campbell heeft een pottenkapsel genomen:
[afbeelding]
Michael Jackson als vrouw:
[afbeelding]
Mijn Neve! Wat doe je?!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:35 schreef schatje het volgende:
Neve Campbell heeft een pottenkapsel genomen:
[afbeelding]
Ze heeft niet alleen geen nek, ze hebben haar hoofd ook nog eens scheef teruggezet.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:21 schreef Samson het volgende:
HalloooooDaar zijn we weer
![]()
[afbeelding]
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:44 schreef Taurus het volgende:
[..]
Hahahaha, dat is toch niet Michael Jackson??![]()
![]()
![]()
Ach, als ie denkt op deze manier met rust gelaten te worden..quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:26 schreef schatje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Nog eentje van die gek, een oudje:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:35 schreef schatje het volgende:
Michael Jackson als vrouw:
[afbeelding]
nee inderdaad, dat kan toch nooit michael jackson zijn!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 02:20 schreef DrDentz het volgende:
[..]
![]()
dat IS gewoon een vrouw, dat figuur.. kan MJ nooit zijn
het is vast z'n zus LaToya
Hij is toch ook wel is betrapt in het dames toiletquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 08:55 schreef ellos het volgende:
Denk dat ik het wel geloof, hij is zooo ehm anders, misschien heeft ie hormonen genomen?
Die kin, die huidskleur (ja, jammer dat alle Jacksons inmiddels alweer dezelfde neus hebbenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 08:30 schreef patje30 het volgende:
[..]
nee inderdaad, dat kan toch nooit michael jackson zijn!![]()
Het beest kijkt enorm angstig!quote:
Maar wat ik niet begrijp, waarom is die buik dan steeds zo pontificaal in zicht? Als ik ooit eens een rolletje te veel heb naar mijn zin, zorg ik dat mijn buik niet gezien wordt, zo moeilijk is dat niet, gewoon kleding aantrekken......quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:31 schreef Dana85 het volgende:
[afbeelding]
Nog eens Tara Reid. Volgens mij bestaan er meer onflatteuze dan flatteuze foto's van haar.
Haar buik is echt lelijk. Was gekomen door liposuctie, toch? Mag hopen dat het herstellende is, want dit ziet er echt niet uit...![]()
Ja, dat is jammer. Nicole uitgemergeld op het strand zal ook nog wel een keer voorbij komen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:45 schreef rena het volgende:
Ja, zo'n topic blijft goed lopen als je maar oude foto's blijft plaatsen
Die kin lijkt juist niet, de echte MJ heeft er een kuil in laten boetserenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:30 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Die kin, die huidskleur (ja, jammer dat alle Jacksons inmiddels alweer dezelfde neus hebben).. Dat moet Michael zijn..
Die smokey eyes vind ik niet veel mis mee...maar wat is ze in Godsnaam met d'r mond aan het doen de laatste tijd?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:41 schreef Dana85 het volgende:
[afbeelding]
Jessica met haar eeuwige smokey eyes. Bedenk eens wat nieuws![]()
Waar heeft charly zijn rechterhand vraag ik me af...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:42 schreef Turbomuis het volgende:
Prins Charles en Laura Bush
[afbeelding]
Ze is nog zo jong en absoluut niet dik, dan ga je toch niet aan lipsuctie doen!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:31 schreef Dana85 het volgende:
[afbeelding]
Nog eens Tara Reid. Volgens mij bestaan er meer onflatteuze dan flatteuze foto's van haar.
Haar buik is echt lelijk. Was gekomen door liposuctie, toch? Mag hopen dat het herstellende is, want dit ziet er echt niet uit...![]()
In een interview met de US weekly zegt ze dat ze het heeft laten doen om een sixpack te krijgen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:56 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ze is nog zo jong en absoluut niet dik, dan ga je toch niet aan lipsuctie doen!![]()
Tja, smaken verschillen. Persoonlijk vind ik het een harde mannenbuik geworden.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:10 schreef schatje het volgende:
[..]
In een interview met de US weekly zegt ze dat ze het heeft laten doen om een sixpack te krijgen.
OMG!!!! Die lelijke neus onder die mega grote idiote lelijke zonnebril.quote:
Ik snap haar ook niet, ze had een normaal lichaam. En nu showt ze haar lidtekens op haar borsten, en haar ranzige buikje overal.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:31 schreef Dana85 het volgende:
[afbeelding]
Sorryquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:53 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, dat is jammer. Nicole uitgemergeld op het strand zal ook nog wel een keer voorbij komen.
Lijkt wel een terroristquote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:26 schreef schatje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Nog eentje van die gek, een oudje:
[afbeelding]
Hun televisie-oom daarentegenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:27 schreef Samson het volgende:
Ooit waren t van die schattige meisjes, nu lijken t wel een stel aliens![]()
[afbeelding]
Whoops! Maar ze kan het hebben, met 'r pronte borstjes.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:50 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
De uitvinding van Hollywood-tape is aan Amber Tamblyn voorbij gegaan.
edit: sorry, edit knop ipv quote gebruikt![]()
ze motten die meiden eens wat te eten geven..quote:
No problem.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:50 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
De uitvinding van Hollywood-tape is aan Amber Tamblyn voorbij gegaan.
edit: sorry, edit knop ipv quote gebruikt![]()
Jup, het erge is, ik doe het vaker, tot verwarring van de slachtoffers whehe.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:18 schreef Tokay het volgende:
[..]
No problem.Verwarrend zeker, al die extra knopjes als je mod bent?
![]()
Dat is gewoon het kruisje van de panty!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:53 schreef Zuignapje het volgende:
Wat heeft die tussen haar benen hangen?
Beetje teveel botox ingespoten?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 14:22 schreef apestaartje het volgende:
Wat is ze toch weer trots op zichzelf. En wat lijkt haar hoofd hier opeens lomp?
[afbeelding]
Hij was al veel langer heeerlijkquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:41 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Hun televisie-oom daarentegen![]()
![]()
![]()
In de serie destijds vond ik het maar een druppel, blijkbaar is hij een van die mannen die met de jaren aantrekkelijker wordt![]()
Het is een vent!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:53 schreef Zuignapje het volgende:
Wat heeft die tussen haar benen hangen?
Volgens mij zit ze nog ver onder de doorsnee Nederlandse vrouw.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:26 schreef Michellee het volgende:
Mariah is echt te dik...
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:26 schreef Michellee het volgende:
Mariah is echt te dik...
Misschien dat ik je blij kan maken met Anna Nicole Smith:quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:52 schreef Adelante het volgende:
dat pretty woman gedeelte heeft julia roberts ook definitief achter zich gelaten
Oh my dear sweet lord....quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:42 schreef soylent het volgende:
[afbeelding]
Weet niet of deze al eens gepost is..
Heb een paar minuten teruggekeken in dit en eerdere deeltjes, maar 't zijn er een beetje veel![]()
Ja! Nou krijg ik nachtmerries!quote:
Die voeten.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:42 schreef soylent het volgende:
[afbeelding]
Weet niet of deze al eens gepost is..
Heb een paar minuten teruggekeken in dit en eerdere deeltjes, maar 't zijn er een beetje veel![]()
Ze heeft echt enorme voeten.quote:Op zondag 15 oktober 2006 02:00 schreef static het volgende:
Maatje 43 geloof ik.
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:18 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
Amanda Lepore zal waarschijnlijk nooit flatteus op de kiek staan![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |