quote:Op zondag 15 oktober 2006 10:10 schreef Vivi het volgende:
PARIS: Um. So, this is awkward.
NICOLE: YEAH.
PARIS: I guess the friends thing is off again, then.
NICOLE: You know what you did.
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:42 schreef soylent het volgende:
[afbeelding]
Weet niet of deze al eens gepost is..
Heb een paar minuten teruggekeken in dit en eerdere deeltjes, maar 't zijn er een beetje veel![]()
Die gast naast d'r is ook behoorlijk scary btwquote:
Volgens mij is ie gesoeptquote:Op zondag 15 oktober 2006 13:37 schreef Vivi het volgende:
[..]
Die gast naast d'r is ook behoorlijk scary btw
En niet zo'n beetje ookquote:
Tja, van Sugar Lee Hooper kan je ook geen flatteuze kiekjes maken, dit is een beetje zo'n zelfde gevalletje...quote:
deze is al gepostquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:25 schreef cinnamongirl het volgende:
[afbeelding]
Ze lijkt wel een smeltende alien.
En die hond is trouwens ook afzichtelijk.
Ieuw wat heeft zij ranzige tanden...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:09 schreef Malahide het volgende:
[afbeelding]
Aaahhh, the horror![]()
... Dakota Fanning
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:48 schreef Aventura het volgende:
[afbeelding]
Nicole Richie...het eet!
Hmm ze heeft nu kanker las ik van de week ergensquote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:49 schreef Samson het volgende:
Maar deze is ook al heel oudOngelooflijk wat mensen zichzelf aan kunnen doen met plastische chirurgie.
Farah Fawcett, niet iedereen zal weten wie t is ben ik bang...
[afbeelding]
[afbeelding]
Je begrijpt niet dat mensen niet zien dat strakgetrokken oud niet hetzelfde is als jong![]()
Ja, hier: 'Charlie's Angel' Fawcett heeft darmkankerquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:28 schreef Inca het volgende:
[..]
Hmm ze heeft nu kanker las ik van de week ergens![]()
JA vieze gore ziekte waar ze hopellijk gauw iets voor vindenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:51 schreef static het volgende:
[..]
Ja, hier: 'Charlie's Angel' Fawcett heeft darmkanker
Klopt, is wel heel naar, twijfelde ook of ik haar wel zou plaatsen, maar dit staat daar natuurlijk helemaal los van. Strakgetrokken ouwe kop of niet, ik hoop dat ze de kanker gaat verslaanquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:28 schreef Inca het volgende:
[..]
Hmm ze heeft nu kanker las ik van de week ergens![]()
Leuk, maar dit is gewoon een bewerkte foto om haar er zo beroerd mogelijk uit te laten zien.quote:
Kom dan eens met de feiten dat die foto bewerkt is. Cameron is al in de dertig hoor, en heb meer foto's van haar gezien waar ze minder mooi op is. Ze is ook maar een mens.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 03:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Leuk, maar dit is gewoon een bewerkte foto om haar er zo beroerd mogelijk uit te laten zien.
Ik vraag me af of de mensen die hier zo graag pics plaatsen ook het lef hebben om foto's van zichzelf aan te bieden.![]()
Daar gaat het toch niet om in dit topicquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 03:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik vraag me af of de mensen die hier zo graag pics plaatsen ook het lef hebben om foto's van zichzelf aan te bieden.![]()
Jezus, dit is nog erger dan mensen die denken dat bewerkte mensen irl altijd zo uitzienquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 03:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Leuk, maar dit is gewoon een bewerkte foto om haar er zo beroerd mogelijk uit te laten zien.
Hoi Tokay.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 10:23 schreef Tokay het volgende:
Verrek, ja!
Was me nog niet eens opgevallen.
Hoi Obli.
Nou dan weten we ook hoe zij over 20 jr uitzietquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 10:18 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]Jennifer Lopez en haar moeder.
Jawel, hij is heel erg verscherpt, zodat je al haar porien kan tellen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 09:52 schreef Frappelsien het volgende:
[..]
Jezus, dit is nog erger dan mensen die denken dat bewerkte mensen irl altijd zo uitzien![]()
![]()
Ik geloof niet dat deze foto door iemand bewerkt is![]()
Het lijkt me eerder eens een foto die niet bewerkt is...als je van mij een pic van zo dichtbij maakt kan je bij mij de poriėn ook wel tellen hoorquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:59 schreef Toeps het volgende:
[..]
Jawel, hij is heel erg verscherpt, zodat je al haar porien kan tellen.
Nee dat is echt hard bewijs dat het gesoept is zegquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:59 schreef Toeps het volgende:
[..]
Jawel, hij is heel erg verscherpt, zodat je al haar porien kan tellen.
Vrij duidelijk dat die verscherpt is. Niet de meet moeilijke en grote ingreep met software. In iets simpels als picasa met 2 muisklikken te bewerkstelligen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:54 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Nee dat is echt hard bewijs dat het gesoept is zegDie foto is gewoon harstikke echt, jammergenoeg voor Cameron.
Ze kan netzogoed grove poriėn hebben, dus wat is je punt? Met verscherpen worden alleen pixels dichter bij elkaar geplaatst. Het zal vrij weinig uitmaken of je zonder verscherpen d'r poriėn niet zou kunnen zien hoor.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:29 schreef Fixers het volgende:
[..]
Vrij duidelijk dat die verscherpt is. Niet de meet moeilijke en grote ingreep met software. In iets simpels als picasa met 2 muisklikken te bewerkstelligen.
Omgquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:20 schreef Samson het volgende:
Als we toch lekker bezig zijn met Cameron![]()
[afbeelding]
Brrr, wat een gruwel. Dat ziet er idd niet echt mooi meer uitquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 10:58 schreef apestaartje het volgende:
Donatella Versage. Natuurlijk, oude armpjes krijgen we op den duur allemaal, maar mouwloos is op een gegeven moment echt niet mooi meer.
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:49 schreef Samson het volgende:
Fergie van de Black eyed pies heeft het allemaal niet meer onder controle![]()
[afbeelding]
wat vind je dan mis met haar armen? vrij normaal hoor...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 10:58 schreef apestaartje het volgende:
Donatella Versage. Natuurlijk, oude armpjes krijgen we op den duur allemaal, maar mouwloos is op een gegeven moment echt niet mooi meer.
[afbeelding]
Da's al de zoveelste foto die ik van haar zie met zulke vlekkenquote:
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:12 schreef apestaartje het volgende:
Victoria Beckham na een paar uurtjes teveel zonnebank.
[afbeelding]
Het ziet eruit of ie goed gepakt is door die de(c)khand die achter m staatquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:15 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
Karl Lagerfeld: Sensation White here I come!
(Als ik te lang naar deze foto kijk, moet ik heel erg lachen. En daarna huilen. Die handschoentjes. Die riem. Nou ja, gewoon alles.)
Waarom heeft Katie Holmes op paparazzi foto's altijd dingen rond haar mond? Gekke plekkies en bultjes altijdquote:
Wintersport geweest ?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:49 schreef Fixers het volgende:
[..]
Wat heeft ie voor een enge rare kringen om zijn ogen
Dan heb je meestal een gebruind gezicht met witte kringen om je ogen van die sneeuwbril, niet andersom.quote:
Lees het sarcasme.quote:
Zo'n jas heb ik ookquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:30 schreef schatje het volgende:
Jude Law (wat een creep is dat trouwens)
[afbeelding]
... en zó hongerig dat ze zelfs aan een Eiffeltoren replica knaagtquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:12 schreef apestaartje het volgende:
Victoria Beckham na een paar uurtjes teveel zonnebank.
Is al de zoveelste plasvlek foto van haar, verkopen ze geen Tena Lady in de States?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:49 schreef Samson het volgende:
Fergie van de Black eyed pies heeft het allemaal niet meer onder controle![]()
´t Is steeds dezelfde volgens mij.quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:06 schreef weathergirl het volgende:
[..]
Is al de zoveelste plasvlek foto van haar, verkopen ze geen Tena Lady in de States?
Ik heb haar ook in andere outfits gezien met zulke vlekkenquote:Op zondag 22 oktober 2006 21:08 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
´t Is steeds dezelfde volgens mij.
neequote:Op zondag 22 oktober 2006 21:08 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
´t Is steeds dezelfde volgens mij.
Wat zit haar bil gek?quote:Op zondag 22 oktober 2006 12:00 schreef schatje het volgende:
Nicole Ritchie
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20061011/richie455.jpg]afbeelding][/url]
quote:Op zondag 22 oktober 2006 10:58 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
[..]
Mijn hemel, is dit ECHT? Lijkt me meer een sterk slecht staaltje fotosoep. Of anders ......
![]()
Ik zie echt niks lelijks aan hun.. met name Ashley (de blonde) is gewoon superknap, of ben ik de enige die dat ziet?quote:
Ik vind ze beide erg mooiquote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:29 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Ik zie echt niks lelijks aan hun.. met name Asley (de blonde) is gewoon superknap, of ben ik de enige die dat ziet?![]()
T is maar wat je mooi vind..quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:33 schreef Frappelsien het volgende:
[..]
Ik vind ze beide erg mooi![]()
Die ogen..![]()
Waarom 'n creep?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:30 schreef schatje het volgende:
Jude Law (wat een creep is dat trouwens)
Maar helaas.. Ashley is haar zus achterna gegaanquote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:33 schreef Frappelsien het volgende:
[..]
Ik vind ze beide erg mooi![]()
Die ogen..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |