And another one.quote:De Amerikaanse actrice Farrah Fawcett lijdt aan darmkanker. De ster uit de televisieserie 'Charlie's Angels' bevestigde vrijdag dat ze bestralingstherapie ondergaat tegen de kanker, meldde de San Francisco Chronicle.
Fawcett vroeg de media nadrukkelijk 'haar privacy in deze moeilijke tijd te respecteren'.
quote:Farrah Fawcett positief ondanks kanker.
Farrah Fawcett blijft optimistisch nu bij haar kanker is geconstateerd. De 59-jarige actrice is van plan het gevecht tegen de ziekte aan te gaan. De komende zes weken krijgt de Amerikaanse Fawcett aan een hypermoderne behandeling. Dat zegt haar woordvoerder.
De actrice, die vroeger te zien was in de televisieserie Charlie's Angels, is onder de indruk van 'alle positieve steunbetuigingen, tekens van liefde en gebeden' die zij van mensen over de hele wereld heeft ontvangen. "Ik heb een diepgeworteld geloof dat je met een positieve instelling de meest ontmoedigende uitdagingen kan overwinnen", vertelde Fawcett. Ze is ervan overtuigd dat ze na de behandeling weer kan genieten van haar leven zoals dat voor de diagnose was.
Tja, dat hoor je inderdaad vaker (sorry voor je pa).quote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:33 schreef lady-wrb het volgende:
dat is fijn voor dr
ik hoop voor dr dat het beter afloopt dan met mijn pa.
die kreeg ook te horen dat zijn darmkanker weg was.
alleen lag hij 3 maanden later alsnog in zijn kist omdat het toch niet helemaal weg was
quote:Kanker terug bij Farrah Fawcett.
Bij actrice Farrah Fawcett is opnieuw kanker geconstateerd. Dat melden verschillende Amerikaanse media. Eerder dit jaar was de 60-jarige actrice kankervrij verklaard, nadat er in oktober anale kanker bij haar was vastgesteld.
Er zou nu weer een kleine poliep zijn ontdekt bij de Charlie's Angels-ster.
Haar woordvoerder meldt in een e-mail aan zender CBS dat hij een dezer dagen een verklaring over de gezondheid van zijn cliënte naar buiten zal brengen.
quote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:09 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
WTF, was Adolf Hitler getrouwd met een Angel?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |