Dan heb je meestal een gebruind gezicht met witte kringen om je ogen van die sneeuwbril, niet andersom.quote:
Lees het sarcasme.quote:
Zo'n jas heb ik ookquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:30 schreef schatje het volgende:
Jude Law (wat een creep is dat trouwens)
[afbeelding]
... en zó hongerig dat ze zelfs aan een Eiffeltoren replica knaagtquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:12 schreef apestaartje het volgende:
Victoria Beckham na een paar uurtjes teveel zonnebank.
Is al de zoveelste plasvlek foto van haar, verkopen ze geen Tena Lady in de States?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:49 schreef Samson het volgende:
Fergie van de Black eyed pies heeft het allemaal niet meer onder controle![]()
´t Is steeds dezelfde volgens mij.quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:06 schreef weathergirl het volgende:
[..]
Is al de zoveelste plasvlek foto van haar, verkopen ze geen Tena Lady in de States?
Ik heb haar ook in andere outfits gezien met zulke vlekkenquote:Op zondag 22 oktober 2006 21:08 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
´t Is steeds dezelfde volgens mij.
neequote:Op zondag 22 oktober 2006 21:08 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
´t Is steeds dezelfde volgens mij.
Wat zit haar bil gek?quote:Op zondag 22 oktober 2006 12:00 schreef schatje het volgende:
Nicole Ritchie
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20061011/richie455.jpg]afbeelding][/url]
quote:Op zondag 22 oktober 2006 10:58 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
[..]
Mijn hemel, is dit ECHT? Lijkt me meer een sterk slecht staaltje fotosoep. Of anders ......
![]()
Ik zie echt niks lelijks aan hun.. met name Ashley (de blonde) is gewoon superknap, of ben ik de enige die dat ziet?quote:
Ik vind ze beide erg mooiquote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:29 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Ik zie echt niks lelijks aan hun.. met name Asley (de blonde) is gewoon superknap, of ben ik de enige die dat ziet?![]()
T is maar wat je mooi vind..quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:33 schreef Frappelsien het volgende:
[..]
Ik vind ze beide erg mooi![]()
Die ogen..![]()
Waarom 'n creep?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:30 schreef schatje het volgende:
Jude Law (wat een creep is dat trouwens)
Maar helaas.. Ashley is haar zus achterna gegaanquote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:33 schreef Frappelsien het volgende:
[..]
Ik vind ze beide erg mooi![]()
Die ogen..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |