Omgquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:20 schreef Samson het volgende:
Als we toch lekker bezig zijn met Cameron![]()
[afbeelding]
Brrr, wat een gruwel. Dat ziet er idd niet echt mooi meer uitquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 10:58 schreef apestaartje het volgende:
Donatella Versage. Natuurlijk, oude armpjes krijgen we op den duur allemaal, maar mouwloos is op een gegeven moment echt niet mooi meer.
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:49 schreef Samson het volgende:
Fergie van de Black eyed pies heeft het allemaal niet meer onder controle![]()
[afbeelding]
wat vind je dan mis met haar armen? vrij normaal hoor...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 10:58 schreef apestaartje het volgende:
Donatella Versage. Natuurlijk, oude armpjes krijgen we op den duur allemaal, maar mouwloos is op een gegeven moment echt niet mooi meer.
[afbeelding]
Da's al de zoveelste foto die ik van haar zie met zulke vlekkenquote:
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:12 schreef apestaartje het volgende:
Victoria Beckham na een paar uurtjes teveel zonnebank.
[afbeelding]
Het ziet eruit of ie goed gepakt is door die de(c)khand die achter m staatquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:15 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
Karl Lagerfeld: Sensation White here I come!
(Als ik te lang naar deze foto kijk, moet ik heel erg lachen. En daarna huilen. Die handschoentjes. Die riem. Nou ja, gewoon alles.)
Waarom heeft Katie Holmes op paparazzi foto's altijd dingen rond haar mond? Gekke plekkies en bultjes altijdquote:
Wintersport geweest ?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:49 schreef Fixers het volgende:
[..]
Wat heeft ie voor een enge rare kringen om zijn ogen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |