Ja idd, ik begrijp precies wat je bedoelt. Best erg eigenlijk.quote:Op maandag 30 oktober 2006 12:13 schreef conleche het volgende:
Weet je wat de pest is met die haarstukken en eigenlijk alle andere nep-dingen: als je van je zelf lang en dik haar hebt (zoals ik; 'k heb niet veel , maar dat dan weer wel...) krijg je constant de vraag waar je die haarstukken vandaan hebt. Een vriendin van mij, en dat lijkt me nog erger, heeft echt práchtige borsten: groot, rechtop, goeie tepels, playboy-materiaal als je het mij vraagt. Nou, die durft dus niet meer topless want niemand gelooft dat ze echt zijn.
Ja, maar ik dacht toch wel dat het de bedoeling was dat je ze niet ziet zitten.quote:Op maandag 30 oktober 2006 12:05 schreef Vivi het volgende:
[..]
Die gebruikt bijna iedereen in Tinseltown hoor
Wat is die buik opgezwolle zeg.quote:Op zondag 29 oktober 2006 17:52 schreef KinkyGiraf het volgende:
Weet niet zeker of ie al geplaatst is, maar deze vond ik toch wel erg... doe dan gewoon een ander truitje aan
[afbeelding]
Mooie vrouwen hebben geen (of weinig) make up nodig, lelijke daarintegen........quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:15 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Mee eens: de just-out-of-bedlook met natuurlijke make up kan heel mooi zijn, maar Sophie vind ik er vaak vies uitzien (qua haar) en voor TV kan ze vaak wel ietsjes meer make-up gebruiken, al was het maar een beetje mascara en een doorzichtige lipgloss ofzo.. Ze ziet er meestal erg gaar uit zo op tv naar mijn mening
Zo gauw je ook maar iets meer spiertjes hebt dan het gemiddelde gemiddelde gaan ze er meteen vanuit dat je kuurtquote:Op maandag 30 oktober 2006 13:52 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ja idd, ik begrijp precies wat je bedoelt. Best erg eigenlijk.
Was bij Hollands Next Topmodel ook, toen de Meiduhn in NY waren. Sanne was bij een casting en het eerste wat ze vroegen of haar (mooie bos) haar wel van haarzelf was....... lijkt me toch lullig.
Was het vroeger zo dat je werd gevraagd of het NEP.... zijn, nu tegenwoordig gaan ze er vanuit dat het nep is en wordt je een uitzondering als het ECHT is(en in the US is dat volgens mij dagelijkse kost...aangezien je daar voor je 16 verjaardag een borstvergroting kado krijgt)
![]()
Tja, met onze Lex is het moeilijk om een mooie foto te vinden. Ik vind hem echt de belichaming van een lelijk persoonquote:Op maandag 30 oktober 2006 15:36 schreef Koningin het volgende:
Even geleend uit het Koninklijke familie topic:
[afbeelding]
Pff, die is echt niet op zn uiterlijk of karakter gevallen hoor, die ging gewoon voor de bekendheid en het geldquote:Op maandag 30 oktober 2006 18:06 schreef conleche het volgende:
'k vind Maxima hier ook anders griezelig veel lijken op een B-actrice uit de jaren '80, Wat een belachelijke outfit en dat háár. Over het algemeen is zij overigens best te doen; snap dan ook niets van het feit dat ze op onze Lex is gevallen...
Ikke.quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:31 schreef DrDentz het volgende:
Status, wie wil er nu geen prinsesje zijn
Oh my godquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:49 schreef Samson het volgende:
Fergie van de Black eyed pies heeft het allemaal niet meer onder controle![]()
[afbeelding]
Ik zie alleen een kruisje.quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:34 schreef Slarioux het volgende:
Ja hoor, die foto van Bridget. Zie je dat TMF logo? Die foto is uit 1993 ofzo man
Iiiii, er komt zwarte rook uit haar hoofd!quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:47 schreef SEMTEX het volgende:
Dakota Fanning als sneeuwwitje from hell![]()
.
[afbeelding]
Post dan lekker zelf wat zeurdoosquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:33 schreef rena het volgende:
Nou, nou, wat hilaaaaaarisch, die bewerkte foto's![]()
Van de meeste foto's zie ik kruisjes......?quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:02 schreef Vivi het volgende:
Neve Campbell, nu mét een kapsel als van een lesbische cavia:
[afbeelding]
Bridget![]()
[afbeelding]
Kelly Osbourne
[afbeelding]
Bono..check dat boek
[afbeelding]
Scary Spice en Eddie Murphy..d'r nieuwe hairdo is niet echt flatteus...
[afbeelding]
Sexyback?
[afbeelding]
Mary-Kate Olsen..
[afbeelding]
Farrah Fawcett![]()
[afbeelding]
Tori Spelling *ril*
[afbeelding]
Helena Christensen
[afbeelding]
[afbeelding]
TomKat
[afbeelding]
Jess, wat doe je met je mond?
[afbeelding]![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Angelina
[afbeelding]
I want your..euh..weet je, laat eigenlijk maar
[afbeelding]
Nu kan ik weer niet slapen vanavondquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:47 schreef SEMTEX het volgende:
Dakota Fanning als sneeuwwitje from hell![]()
.
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |