Ben benieuwd. Ik zit meer dan ooit te twijfelen waarop ik ga stemmen, misschien kan de stemwijzer me verder helpenquote:StemWijzer Tweede Kamerverkiezingen 17 oktober online
De StemWijzer voor de aanstaande Tweede Kamerverkiezingen zal 17 oktober online worden gebracht. Ook deze keer zal de StemWijzer bestaan uit zo'n dertig stellingen aan de hand waarvan de politieke voorkeur getest kan worden. Meer dan in vorige StemWijzers zal er de mogelijkheid zijn van het vergelijken van de eigen standpunten met die van partijen. Partijen kunnen hun standpunten kort motiveren en vanuit de StemWijzer wordt naar de partijprogramma's gelinkt.
22 November worden ook in een aantal gemeenten verkiezingen gehouden wegens gemeentelijke herindeling, in Lansingerland en Roermond zal daarbij de StemWijzer worden ingezet.
Dat gemekker is er altijd, niemand vind het ooit echt goed natuurlijk maar in de praktijk is het een heel aardige graadmeter.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:37 schreef Netsplitter het volgende:
Was er niet wat gemekker en gezeik rond de vorige stemwijzer?
Dat dat ding partijdig was ofzo??
Bij mij ookquote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:29 schreef spijkerbroek het volgende:
Voor alle vorige verkiezingen wist ik al waarop ik zou stemmen, maar toch even gecheckt via stemwijzer. En altijd kwam dezelfde partij eruit waarop ik wilde stemmen
Ja bij mij klopt het ook heel aardig meestalquote:
Dat doe ik ook wel, maar de stemwijzer is daarnaast nog wel een handig instrument. En voor de mensen die de politiek niet zo volgen kan het een goed beeld geven welke partijen wel bij hun past en welke partijen zeker niet. Ik vind de stemwijzer dus echt niet kansloos.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:44 schreef Posdnous het volgende:
Als er iets kansloos is, is het wel de stemwijzer.
Die gaat gewoon uit van de ideologische punten van het partijprogramma, alleen weet iedereen dat die punten toch geen reet voorstellen en meer als handelswaar voor coalitievorming fungeren.
De enige manier om fatsoenlijk te stemmen is gewoon de politiek en he nieuws volgen en zien hoe die partijen daadwerkelijk opereren.
Daarover is dan ook een stuk lastiger een advies te geven dan over welke partij globaal gezien het meest bij je past.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:34 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Maar die stemwijzer houdt natuurlijk geen rekening, met wat 'het meest strategisch is' om te stemmen.
Meerpartijen democratie is minstens net zo mooi.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:11 schreef pmb_rug het volgende:
Laten we de multi-party democracy een warm hart toe dragen en gewoon stemmen waar we voor staan!!
Er is een knopje "geen mening".quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:11 schreef pmb_rug het volgende:
Daarnaast word je met stellingen geconfronteerd waar je niets vanaf weet.
'Ik ben voor/tegen de aanleg van een tunnel bij het naardermeer'.
Wie kent alle milieurapporten of file prognoses? Ik niet iig. Ik ken alleen de populilstische onderbuik, links-radicale milieu propaganda. Wat is mijn mening op dit punt dan waard? NIETS.
duh, maar wie gebruikt die nou?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:28 schreef freako het volgende:
[..]
Er is een knopje "geen mening".. Waar zou die toch voor zijn?
Die kwetsbaarheid valt vergeleken met gewone verkiezingen wel mee. Er is geen enkele reden om aan te nemen dat mensen die altijd CDA stemmen omdat ze uit ervaring weten dat die partij betrouwbaar / realistisch / ANDER_POSITIEF_KENMERK is, het stemadvies van diezelfde partij negeren tijdens een referendum, omdat Geert W. roept wat die mensen willen horen.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:30 schreef pmb_rug het volgende:
[..]
duh, maar wie gebruikt die nou?
als ik die realistisch zou gebruiken dan kom ik misschien tot 5 antwoorden. en dan weet ik relatief nog zeer veel van politiek...
dat is ook precies de reden dat ik tegen referenda enzo ben, men is niet geinformeerd en dus kwetsbaar voor populisme.
Ik heb een andere reden. We hebben een volksvertegenwoordiging gekozen, en nu is het hun werk om beslissingen te nemen. Zij hebben de tijd om zich goed in de materie te verdiepen en dus een weloverwogen beslissing te nemen, ik (in principe) niet. Ofwel: laat me met rust!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:30 schreef pmb_rug het volgende:
dat is ook precies de reden dat ik tegen referenda enzo ben, men is niet geinformeerd en dus kwetsbaar voor populisme.
Met jou kan ik praten... De meeste mensen zijn helemaal niet in staat om ergens goed over te oordelen (misschien wel inclusief mijzelf)quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:30 schreef pmb_rug het volgende:
[..]
De vorige keren zaten ook alleen de partijen uit de kamer erin. Dat was gewoon niet goed... zo krijg je een eenzijdig beeld, en niet van welke keuze je nog meer hebt.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:37 schreef Netsplitter het volgende:
Dat is natuurlijk zo. Daar heb je ook wel gelijk in. Maar ik denk dat in theorie referenda zeker goed zijn.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:30 schreef pmb_rug het volgende:
Tuurlijk kan er een grens zijn. Maar doe dan alle tweede kamer partijen + 4 a 5 partijen die een zetelkans hebben. Dat is beter dan alleen tweede kamerpartijen.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:36 schreef du_ke het volgende:
Tja een goede test over meer dan een stuk of 8 partijen is gewoon erg lastig. ook omdat je dan eigenlijk te veel vragen moet gaan stellen.
Tja dat laat ik dan graag aan de creativiteit van de partijen over. Maar ik denk dat er wel een aantal van de nieuwe splinters een plekje krijgen in de test. Maar die zal dan wel minder nauwkeurig worden.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:40 schreef TechXP het volgende:
[..]
Tuurlijk kan er een grens zijn. Maar doe dan alle tweede kamer partijen + 4 a 5 partijen die een zetelkans hebben. Dat is beter dan alleen tweede kamerpartijen.
De stemwijzer is namelijk voor veel mensen steeds een reden geweest om op bepaalde partij te stemmen. Als je daar geen nieuwe partijen in hebt, dan belemmer je een beetje het zicht van de kiezer.
Is een leuk idee ja, maar dan moet alles wel wat beter ipv zo'n goedkope testquote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:59 schreef onemangang het volgende:
Ach, wat mij betreft zouden de verkiezingen er eigenlijk uit moeten gaan zien als de vragen van stemwijzer in plaats van het huidige stembiljet. Beter dan dat iedereen apatisch een of andere figuur die ze wel eens bij RTL-boulevard hebben gezien gaan kiezen omdat ie zo leuk kan glimlachen. De mensen die in de categorie 'ex-Pim Fortuijn stemmer' vallen, vullen dan vanzelf overal 'geen idee' in. Zijn we daar ook van af.
Dan mag je wel honderden vragen per jaar gaan stellen. Daar heb ik dus echt geen tijd voor, laat staan dat ik (en met mij 99,9% van alle mensen) zich niet gaat verdiepen in al die onderwerpen.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:59 schreef onemangang het volgende:
Ach, wat mij betreft zouden de verkiezingen er eigenlijk uit moeten gaan zien als de vragen van stemwijzer in plaats van het huidige stembiljet. Beter dan dat iedereen apatisch een of andere figuur die ze wel eens bij RTL-boulevard hebben gezien gaan kiezen omdat ie zo leuk kan glimlachen. De mensen die in de categorie 'ex-Pim Fortuijn stemmer' vallen, vullen dan vanzelf overal 'geen idee' in. Zijn we daar ook van af.
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:47 schreef onemangang het volgende:
Op www.stemhok.nl staat een alternatieve (satirische) stemwijzer...
quote:Tweede Kamer 2006
Gefeliciteerd! Uw score is 22.3
Gefeliciteerd! U heeft alle vragen beantwoord. U heeft wel een advies verdiend. De partij waarop u het beste kunt stemmen is:
VVD
U bent duidelijk voor of tegen Rita Verdonk. U past prima bij een partij die wordt aangevoerd door iemand anders dan Rita Verdonk. U bent tegen partijen die Rita Verdonk als lijsttrekker willen. U stemt dus: VVD
Dat dan weer wel, al moeten ze oppakken met hun on-liberale standpunten over de Publieke Omroep (voetbal mag er wel terugkomen volgens hunquote:
Jups, naar die stemwijzer ben ik ook wel erg benieuwd.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:42 schreef zakjapannertje het volgende:
een ander soort stemwijzer, dmv het voor of tegen een echt ingediend wetvoorstel zijn je politieke voorkeur voor de verkiezingen bepalen, binnenkort online: http://www.politix.nl/nieuwekieswijzer.php
Die klinkt nog beter, ben benieuwdquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:42 schreef zakjapannertje het volgende:
een ander soort stemwijzer, dmv het voor of tegen een echt ingediend wetvoorstel zijn je politieke voorkeur voor de verkiezingen bepalen, binnenkort online: http://www.politix.nl/nieuwekieswijzer.php
quote:
quote:CDA
U bent duidelijk een provinciaal met een middeninkomen en een achtertuin met of zonder varkens. U past prima bij een partij die altijd al regeert. Dus waarom nu weer niet? U bent tegen Wouter Bos. Net als u partijleider. Als u niet oppast krijgt u uit ergernis ook een ontstoken achilleshiel. U stemt dus: CDA
Same herequote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:29 schreef spijkerbroek het volgende:
Voor alle vorige verkiezingen wist ik al waarop ik zou stemmen, maar toch even gecheckt via stemwijzer. En altijd kwam dezelfde partij eruit waarop ik wilde stemmen
Heb ik ook altijd nog gehad. Ben benieuwd of dat dit jaar weer zo is.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:29 schreef spijkerbroek het volgende:
Grappig.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:44 schreef Posdnous het volgende:
Die gaat gewoon uit van de ideologische punten van het partijprogramma, alleen weet iedereen dat die punten toch geen reet voorstellen en meer als handelswaar voor coalitievorming fungeren.
De enige manier om fatsoenlijk te stemmen is gewoon de politiek en he nieuws volgen en zien hoe die partijen daadwerkelijk opereren.
SGP is niet echt de partij van de cadeautjes en het stoere praat. Waarschijnlijk is je vader het gewoon op veel punten eens met de SGP.quote:Op maandag 16 oktober 2006 12:55 schreef Puzzelaar het volgende:
[..]
Grappig.
Ik vind juist precies het tegenovergestelde. Dat de stemwijzer alleen af gaat op de kadootjes en stoere praat in de verkiezingsprogramma's, maar niet naar de achterliggende ideologie er bij neemt.
Zo kwam mijn vader op de SGP uit.
Mijn vader ook niet.quote:Op maandag 16 oktober 2006 13:07 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
SGP is niet echt de partij van de cadeautjes en het stoere praat.
Ik vond het behoorlijk serieus. Weet niet meer hoe het precies zat maar een of andere Groen Links bobo had de stellingen gemaakt ofzo..quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:37 schreef Netsplitter het volgende:
Dat is niet nodig toch? We weten allemaal dat de FNV de pvda kieslijst maakt (die bemoeienis laatstquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:12 schreef Sidekick het volgende:
De FNV komt ook al met een stemwijzer: http://www.fnvkiestpartij.nl/page.23.html
GroenLinks deed het helemaal niet zo goed in de peilingen van die Stemwijzer.quote:Op maandag 16 oktober 2006 14:03 schreef Napalm het volgende:
[..]
Ik vond het behoorlijk serieus. Weet niet meer hoe het precies zat maar een of andere Groen Links bobo had de stellingen gemaakt ofzo..
Of het brengt je tot onverwachte inzichten omdat je het verkiezingsprogramma van de CDA nog ooit op die manier gelezen hebt.quote:Op maandag 16 oktober 2006 14:47 schreef Genverbrander het volgende:
Ik hoop dat bij mij het CDA ergens onderop eindigt, zo niet dan is er iets mis met dat ding.
In 2003 leidde slechts 5% van de stemadviezen naar het CDA. Toch haalde datzelfde CDA bij de verkiezingen bijna 29% van de stemmen. Moraal van het verhaal: stemwijzers zeggen niets.quote:Op maandag 16 oktober 2006 14:47 schreef Genverbrander het volgende:
Ik hoop dat bij mij het CDA ergens onderop eindigt, zo niet dan is er iets mis met dat ding.
Een stemwijzer is ook geen voorspelling of peiling, maar een advies.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 08:34 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
In 2003 leidde slechts 5% van de stemadviezen naar het CDA. Toch haalde datzelfde CDA bij de verkiezingen bijna 29% van de stemmen. Moraal van het verhaal: stemwijzers zeggen niets.
Tja de uitslag is natuurlijk het gevolg van de mensen die de stemwijzer invullen. Als daar veel CDA stemmers tussen gezeten hadden was het percentage hoger geweest. Maar veel ouderen zijn ofwel erg zeker van hun keuze of niet zo handig met computers.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 08:34 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
In 2003 leidde slechts 5% van de stemadviezen naar het CDA. Toch haalde datzelfde CDA bij de verkiezingen bijna 29% van de stemmen. Moraal van het verhaal: stemwijzers zeggen niets.
Vond hem de vorige keer niet erg slecht ofzo.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 07:54 schreef spoor4 het volgende:
Vandaag dus.
Ik ben benieuwd of de stemwijzer beter is dan de vorige keer.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 08:34 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
In 2003 leidde slechts 5% van de stemadviezen naar het CDA. Toch haalde datzelfde CDA bij de verkiezingen bijna 29% van de stemmen. Moraal van het verhaal: stemwijzers zeggen niets. mensen stemmen irrationeel.
Of mensen volgen het advies van de stemwijzer gewoon niet op.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 08:34 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
Dat klopt. De doorsnee Nederlander stemt irrationeel. Daarom is het ook volstrekte onzin dat Wouter Bos gaat zeuren over specifieke maatregelen of bepaalde percentages. Mensen stemmen op een totaalbeeld. En dan hebben ze liever de optimistische en betrouwbare Balkenende dan de pessimistische zuurpruim Bos.quote:
Als je bij de stemwijzer bij alles "Neutraal" invulde, kwam je bij D66 uit.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 09:49 schreef du_ke het volgende:
Daarnaast heeft het CDA zelden een echt uitgesproken mening. Allemaal gerommel in het midden. Dan kom je ook niet snel ergens boven of onderaan te staan.
De ultieme middenpartij dus logischquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 09:50 schreef Puzzelaar het volgende:
[..]
Als je bij de stemwijzer bij alles "Neutraal" invulde, kwam je bij D66 uit.
quote:De StemWijzer voor de Tweede Kamerverkiezingen 2006 gaat dinsdag 17 oktober vanaf 15.45 online. In het Haagse perscentrum Nieuwspoort zullen de lijsttrekkers van de politieke partijen de nieuwe StemWijzer uittesten.
Vanachter de laptop beantwoorden de lijsttrekkers de stellingen van de StemWijzer waarbij het weer spannend is of zij uitkomen bij de juiste partij.
De StemWijzer wordt “getest” door: Jan Peter Balkenende (CDA), Wouter Bos (PvdA), Femke Halsema (GroenLinks), Jan Marijnissen (SP), Marco Pastors (Eén NL), Alexander Pechtold (D66), André Rouvoet (ChristenUnie), Mark Rutte (VVD), Bas van der Vlies (SGP) en ovb Geert Wilders (Partij voor de Vrijheid).
De nieuwe StemWijzer telt 30 stellingen over belangrijke verkiezingsthema’s als openbare orde en veiligheid, financiën, en integratie en inburgering.
Meer dan in vorige StemWijzers is er de mogelijkheid van het vergelijken van de eigen standpunten met die van de partijen. Partijen kunnen hun standpunten kort motiveren en vanuit de StemWijzer wordt naar de partijprogramma's gelinkt. Verder is het taalgebruik sterk vereenvoudigd. De stellingen zijn zo veel mogelijk in begrijpelijk Nederlands geschreven waardoor een nog bredere doelgroep de StemWijzer kan invullen.
Of CDA stemmers gebruiken de stemwijzer niet. Dat klinkt ook logsich gezien de status van het CDA als ouderen en christenpartij..quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 08:34 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
De LPF heeft het opgegeven?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 09:53 schreef du_ke het volgende:
De StemWijzer wordt “getest” door: Jan Peter Balkenende (CDA), Wouter Bos (PvdA), Femke Halsema (GroenLinks), Jan Marijnissen (SP), Marco Pastors (Eén NL), Alexander Pechtold (D66), André Rouvoet (ChristenUnie), Mark Rutte (VVD), Bas van der Vlies (SGP) en ovb Geert Wilders (Partij voor de Vrijheid).
Kan best zijn dat die niet opgenomen zijn in de stemwijzer. Zie Nawijn er ook niet tussen.quote:
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 08:34 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
Ik heb een andere verklaring. Mensen kiezen gewoon niet zomaar de partij die als "beste" uit de test komt. Er zijn natuurlijk mensen die de stemwijzer invullen om uit PvdA, CDA en VVD te kiezen, omdat ze op een partij willen stemmen met een fatsoenlijke kans om te gaan regeren.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 09:48 schreef Puzzelaar het volgende:
Of mensen volgen het advies van de stemwijzer gewoon niet op.
Daarom vind ik het ook onzin.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:44 schreef Posdnous het volgende:
Toch eerder kijken..........quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 08:34 schreef LangeTabbetje het volgende:
Zodat werkeloze fokkertjes niet de hele dag hoeven te koekeloeren of ie het al doet
De StemWijzer voor de Tweede Kamerverkiezingen 2006 gaat dinsdag 17 oktober vanaf 15.45 online.
Daar moet je wel op rekenenquote:
+ Marianne Thieme van de Partij voor de Dieren zal er ook zijn.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 09:53 schreef du_ke het volgende:
Wanneer gaan ze dat precies doen? Wordt t uitgezonden? En waar?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:09 schreef TechXP het volgende:
[..]
+ Marianne Thieme van de Partij voor de Dieren zal er ook zijn.
Lijst is op de site daar ook aangepast:
De StemWijzer wordt “getest” door: Jan Peter Balkenende (CDA), Wouter Bos (PvdA), Femke Halsema (GroenLinks), Jan Marijnissen (SP), Marco Pastors (Eén NL), Boris van der Ham (D66), André Rouvoet (ChristenUnie), Mark Rutte (VVD), Bas van der Vlies (SGP) Olaf Stuger (Fortuyn), Marianne Thieme (Partij voor de Dieren) en ovb Geert Wilders (Partij voor de Vrijheid).
Zal vanavond wel bij Nova of TweeVandaag voorbij komen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:20 schreef Mtijn het volgende:
[..]
Wanneer gaan ze dat precies doen? Wordt t uitgezonden? En waar?
quote:
JA, HIJ DOET HET!!!!!!!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:24 schreef kree het volgende:
Hij doet het toch al gewoon:
http://www.stemwijzer.nl/2k2006/
Of ben ik nou gek
ziet er wel zo uit ja. Misschien is dat omdat de fractievoorzitters dan alvast kunnen prutsenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:24 schreef kree het volgende:
Hij doet het toch al gewoon:
http://www.stemwijzer.nl/2k2006/
Of ben ik nou gek
quote:Aan de Tweede Kamerverkiezingen 2006 doen in totaal 26 partijen mee. Wij hebben de 19 partijen uitgenodigd die in alle kieskringen meedoen. Deelname aan de StemWijzer is vrijwillig, we kunnen de partijen natuurlijk niet dwingen. In een enkel geval heeft een partij afgezien van deelname, hetzij omdat ze geen prijs stellen op deelname, hetzij omdat ze niet aan een aantal formele vereisten als het leveren van een verkiezingsprogramma, het zich houden aan de (ruime) deadlines voldoen.
Je gaat Eén NL stemmen. Waarom haal je dat weg?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:43 schreef Urquhart het volgende:
edit
hihi, bustedquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:47 schreef Verbal het volgende:
[..]
Je gaat Eén NL stemmen. Waarom haal je dat weg?
V.
Dat komt vast doordat de partijen het wat dat betreft met elkaar eens zijn.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:49 schreef HenriOsewoudt het volgende:
Zoals verwacht weer erg tendentieuze stellingen. Alleen de manier waaróp de overheid dingen moet regelen staat ter discussie, niet de vraag of ze dat uberhaupt zou moeten doen.
Ik was de test nog een keer aan het maken, om wat minder "weet niet vragen" te krijgen, en toen kwam ik op dit uit:quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:47 schreef Verbal het volgende:
[..]
Je gaat Eén NL stemmen. Waarom haal je dat weg?
V.
Geheel volgens mijn prognose van pakweg precies een halfuur geledenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:51 schreef twentemeisje het volgende:
de boel ligt volgens mij plat...
nu kom ik wel op de site, maar gebeurt er vooralsnog erg weinig... zal de drukte wel niet aankunnen![]()
Ook niet over Europa of Irak.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:03 schreef Puzzelaar het volgende:
Geen enkele stelling over het asielbeleid.
Satire? Dat stuk over de Sp [ http://www.stemhok.nl/artikel.php?artikel_id=271 ] is weinig lachwekkend. Volgens mij menen ze hetquote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:47 schreef onemangang het volgende:
Op www.stemhok.nl staat een alternatieve (satirische) stemwijzer...
Pure propagandaquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:53 schreef Visitor1982 het volgende:
Nooit geweten dat ik zo links was!
D66 is TOP! Die krijgt mijn stem.
Vreemde mixquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:51 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik was de test nog een keer aan het maken, om wat minder "weet niet vragen" te krijgen, en toen kwam ik op dit uit:
1. Fortuyn
2. CDA
3. EénNL
4. PvdA
5. SP
Maar ik ga nog steeds voor EenNL
Dan moet je ook lezen tot het einde he!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:22 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Satire? Dat stuk over de Sp [ http://www.stemhok.nl/artikel.php?artikel_id=271 ] is weinig lachwekkend. Volgens mij menen ze het![]()
Stemhok is satire.quote:Wilt u ook leren effectief te demoniseren? Koop dan Hoe word ik politicus? van de redactie van Stemhok.
Ze hadden voor die eerste uren idd even een zeecontainer in moeten huren.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:42 schreef Aoristus het volgende:
Grrrr, ik heb het tot vraag 30 gehaald en dan volgt er weer de bekende time-out
Je zou zeggen dat de makers van stemwijzer wel wat zouden hebben geleerd uit het verleden..
Als Satire, ook uitgekauwde humor is, dan heb je zeker gelijk. Maar goed, webloghumor is nooit mijn humor geweest.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:40 schreef Puzzelaar het volgende:
[..]
Dan moet je ook lezen tot het einde he!
[..]
Stemhok is satire.
ah, daar heb ik op gemodereerd inderdaad. Hoe zouden ze die kabels wegwerken he?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:46 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Ze hadden voor die eerste uren idd even een zeecontainer in moeten huren.
Sun stopt kant-en-klaar datacentrum in zeecontainer
Nou, Wouter Bos zei dat tegen het Nos Radiojournaal... dat hem dat bespaard was geblevenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:05 schreef PLAE@ het volgende:
rutte kwam nergens op uit toch? computerproblemen...
Gezien mijn eigen advies vind ik dat een hele prestatie. Als hij tenminste op het VVD-programma af is gegaan. Als hij zijn persoonlijke voorkeuren gebruikt heeft is het natuurlijk mogelijk dat hij bij een andere partij is uitgekomen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:04 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Kwam Rutte uit op d66?Jezus, dan ken je je eigen program goed hoor
quote:Zo kreeg Rutte als eerste stemadvies D66, terwijl de VVD bij hem op de laatste plaats kwam. Zowel Rutte als de organisatie weet dit aan computerproblemen. Bij de tweede poging van Rutte liep de computer helemaal vast.
In jouw geval ligt het niet aan de SW maar aan de discrepantie tussen je kennis en je mening over politieke partijen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:36 schreef EchtGaaf het volgende:
Er klopt geen hol van de stemwijzer.......
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:42 schreef Napalm het volgende:
[..]
In jouw geval ligt het niet aan de SW maar aan de discrepantie tussen je kennis en je mening over politieke partijen.![]()
De PvdA is het eens met deze stelling:quote:Het bestrijden van terrorisme is belangrijker dan de persoonlijke vrijheid en privacy van burgers.
De VVD is het eens met deze stelling:quote:Er moeten meer wegen komen om de files te bestrijden.
Had ik niet verwacht...quote:Wie meer verdient, moet meer premie betalen voor de zorgverzekering.
Maw dit wordt ff goed checken, ik heb het gevoel dat er geen reet van klopt....quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:52 schreef Tikorev het volgende:
Bij de partijstandpunten staan ook wel opmerkelijke dingen. Zo zijn de PvdA en de SP het eens met deze stelling:
[..]
De PvdA is het eens met deze stelling:
[..]
De VVD is het eens met deze stelling:
[..]
Had ik niet verwacht...
vind ik niet zo heel raar gezien de oorsprong van deze partijenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:52 schreef Tikorev het volgende:
Bij de partijstandpunten staan ook wel opmerkelijke dingen. Zo zijn de PvdA en de SP het eens met deze stelling:
[..]
Vul de stemwijzer in en kijk bij partijstandpunten.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:55 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Maw dit wordt ff goed checken, ik heb het gevoel dat er geen reet van klopt....
Ja Jurgen, idd ik ben erg verrast.. Ik zoek ook naar een verklaring.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:55 schreef Jurgen21 het volgende:
Zoals verwacht, lekker rechts en door de gezins- en kinderopvangpoltiiek CDA en SGP bovenaan. Ik stem nu 100% zeker Balkenende.
En Echtgaaf, ik zei toch dat het CDA een redelijke partij was?![]()
Inderdaad, ik had al ff vluchtig gekeken......maar zal het ff goed doen....En dan een topic over de validiteit van SW 2006.....quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:57 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Vul de stemwijzer in en kijk bij partijstandpunten.
ze hebben de nr. 12 en 13 daar verwisseld zo te zienquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:47 schreef Petera het volgende:
PvdD heeft blijkbaar geen mening of dierenrechten in de grondwet moeten komen![]()
Tenminste: wél waar mijn standpunten met PvdD worden vergeleken, maar níét waar de partijen onderling worden vergeleken. Vreemd...
Maar je moet toch toegeven dat het CDA op veel punten voor jou een uitstekende partij zou zijnquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:58 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja Jurgen, idd ik ben erg verrast.. Ik zoek ook naar een verklaring.![]()
poging: ik heb voor 2002 altijd CDA gestemd. (muv 1994). En er werden heel weinig vragen gesteld over de sociale zekerheid. En daar leg ik veel nadruk op....
Thats life![]()
En welke partij wordt het denk je?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:06 schreef Gia het volgende:
Waarbij 1 en 2 een veel groter percentage had, dan 3.
Ik heb dit stemadvies maar dan precies omgekeerd!!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:08 schreef MrX1982 het volgende:
[afbeelding]
Dubbelzinnige vragen en vrij oppervlakkig allemaal.
Nog opvallender zijn de weinige adviezen voor de PvdA en al helemaal die voor de VVD. Die partij bungelt ergens onderaan.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:04 schreef Urquhart het volgende:
Meest verstrekte adviezen op dit moment:
1. SP
2. CDA
3. Fortuyn
Opvallend dat Fortuyn in de peilingen geen zetel haalt
Dan ben je mijn tegenovergestelde ikquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:10 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Ik heb dit stemadvies maar dan precies omgekeerd!!![]()
Sterker nog de SGP krijgt meer adviezen dan de VVDquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:11 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
Nog opvallender zijn de weinige adviezen voor de PvdA en al helemaal die voor de VVD. Die partij bungelt ergens onderaan.
Ik zie toch verschillenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:12 schreef Genverbrander het volgende:
Kijk maar:
[afbeelding]
![]()
Ik schrok van hoe hoog het CDA bij mij staat... een donkergroen streepje.![]()
Dat is heel interessant.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:11 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dan ben je mijn tegenovergestelde ik.
Ongelofelijk!!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:52 schreef Tikorev het volgende:
[..]
De PvdA is het eens met deze stelling:
[..]
De VVD is het eens met deze stelling:
[..]
Had ik niet verwacht...
Haha, die zijn er meer. Blijkt toch maar weer dat het CDA veel redelijker is dan veel mensen denken.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:12 schreef Genverbrander het volgende:
Ik schrok van hoe hoog het CDA bij mij staat... een donkergroen streepje.![]()
Gewoon ienne-miene-mutte op de stemcomputerquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:47 schreef teamlead het volgende:
ik vraag me serieus af wat ik met dit advies moetde eerste 3 partijen zijn bij voorbaat al kansloos, de 4e is nog een twijfelgeval maar waarschijnlijk net zo kansloos en bij de VVD voel ik me al heel lang niet meer thuis
quote:
Het is heel raar dat alle rechtse partijen bij mij een lichtgroen streepje hebben, behalve het CDA. Ik heb op iedere vraag een links antwoord gegeven. Ik kan toch moeilijk zeggen dat het CDA een linkse partij is.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:18 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
Haha, die zijn er meer. Blijkt toch maar weer dat het CDA veel redelijker is dan veel mensen denken.
Het CDA is sociaal-rechtsquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:22 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Het is heel raar dat alle rechtse partijen bij mij een lichtgroen streepje hebben, behalve het CDA. Ik heb op iedere vraag een links antwoord gegeven. Ik kan toch moeilijk zeggen dat het CDA een linkse partij is.![]()
Laat me niet lachen.quote:
Wat een mooi stemadvies.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:23 schreef du_ke het volgende:
Overal op geantwoord en de volgende uitslag, kan ik me wel redelijk in vinden
[afbeelding]
fortuyn wilders, vvd en SGP moet ik inderdaad niet veel van hebben. En na GL gaat m'n voorkeur inderdaad uit naar bepaalde personen binnen de PvdA.
als het publieke net reclamevrij wordt zoals GroenLinks wil zal er geen geld meer zijn voor een 3e net, of de overheid moet zelf geld bijleggenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:23 schreef LuQas het volgende:
Vreemd trouwens dat Groenlinks voor afschaffing van een van de publieke netten is!
Ja vond ik ook was ook een van de punten waarop ik het met ze oneens was volgens de SW.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:23 schreef LuQas het volgende:
Vreemd trouwens dat Groenlinks voor afschaffing van een van de publieke netten is!
Ja ik heb duidelijk voor en afkeuren zo te zienquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:29 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Wat een mooi stemadvies.Ik ben jaloers.
![]()
Ja mee eens.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:33 schreef Sidekick het volgende:
GroenLinks en PvdA bovenaan. Op het gebied van privacy scoorde GL wel heel erg goed bij mij, daar schiet de PvdA toch te kort.
Ja, dan moet je alle motivatie lezen. Je moet dan ook niet klakkeloos de uitslag aannemen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:55 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Maw dit wordt ff goed checken, ik heb het gevoel dat er geen reet van klopt....![]()
Over beesten staat er wel iets in.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:38 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Ja mee eens.
Ik vind het trouwens erg raar dat er geen enkele vraag over milieu of dierenwelzijn bij staat.
Was bij mij ook. Vage bug.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:55 schreef zakjapannertje het volgende:
met het extra nadruk geven op bepaalde stellingen deed de site raar, rare grafiek en op 1 Partij voor Nederlanddaarom dat bij deze test zonder gedaan, dit kwam er uit:
Dat er echt nog mensen zijn die het CDA nog serieus nemen vind ik op zijn zachts gezegd nogal eigenaardig.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:39 schreef Scorpie het volgende:
Gelukkig, CDA op 1, Fortuyn op 2, VVD op 3, maar Fortuyn neem ik toch niet serieus.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:39 schreef Scorpie het volgende:
Gelukkig, CDA op 1, Fortuyn op 2, VVD op 3, maar Fortuyn neem ik toch niet serieus.
Ach, omgekeerd kunnen we hetzelfde zeggen van alle andere regeringsleiders in spe.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:42 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat er echt nog mensen zijn die het CDA nog serieus nemen vind ik op zijn zachts gezegd nogal eigenaardig.
Die hufters helpen het land finaal naar de kloten, maar neee, balkenende heb het goed gedaan hoor
Als Balkenende nog eens premier wordt kan dat over 4 jaar allemaal niet meer.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ach, omgekeerd kunnen we hetzelfde zeggen van alle andere regeringsleiders in spe.
Wel frappant, Balkie helpt het land naar de klote, maar jij kan nog gewoon internetten en fok!-en, dus het zal allemaal wel meevallen, denk je niet?
Nee het valt helemaal niet mee. Ik verdien leuk, maar ik kom toch mooi mn hypotheek over aan het sluiten om de eindjes nog bij elkaar te kunnen knopen op het momentquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ach, omgekeerd kunnen we hetzelfde zeggen van alle andere regeringsleiders in spe.
Wel frappant, Balkie helpt het land naar de klote, maar jij kan nog gewoon internetten en fok!-en, dus het zal allemaal wel meevallen, denk je niet?
Nee,quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:57 schreef Genverbrander het volgende:
Ik vraag me af of CDA nog steeds zoveel adviezen had gekregen als de volgende vragen waren toegevoegd:
- Moet er meer bezuinigd worden op zorg
- Mogen dieren nodeloos mishandeld worden
- Mag er doorgegaan worden met privatiseren van overheidsinstellingen waardoor alles duurder wordt
- Moeten we terug naar de VOC-tijd
- Moet onderwijs ontoegankelijker worden voor armen
- Moet er meteen na de verkiezingen een kerncentrale naast uw huis komen
- Moet het openbaar vervoer afgeslankt en duurder worden
- Moet er een regering komen met een partij die tegen euthanasie, homohuwelijk en vrouwenemancipate is.
Hoezo zoveel? Heb je dit topic wel doorgekeken, de ene is nog linkser dan de andere. En dan claimen de linkse moderators hier nog wel eens dat Fok! zo'n rechts bolwerk is.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:57 schreef Genverbrander het volgende:
Ik vraag me af of CDA nog steeds zoveel adviezen had gekregen als de volgende vragen waren toegevoegd:
SP is het eens.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:53 schreef LoggedIn het volgende:
Het bestrijden van terrorisme is belangrijker dan de persoonlijke vrijheid en privacy van burgers.
zowiezo valt elke partij die hierop "eens" zegt direct af natuurlijk
Je kunt op de site van stemwijzer zien welke partij het meeste adviezen heeft gekregen, CDA staat bijna bovenaan.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:59 schreef -Angelus- het volgende:
[..]
Hoezo zoveel? Heb je dit topic wel doorgekeken, de ene is nog linkser dan de andere. En dan claimen de linkse moderators hier nog wel eens dat Fok! zo'n rechts bolwerk is.
En Gen, lees dat CDA-programma nou eens door...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:57 schreef Genverbrander het volgende:
- Moet er meer bezuinigd worden op zorg
- Mogen dieren nodeloos mishandeld worden
- Mag er doorgegaan worden met privatiseren van overheidsinstellingen waardoor alles duurder wordt
- Moeten we terug naar de VOC-tijd
- Moet onderwijs ontoegankelijker worden voor armen
- Moet uw huurprijs flink verhoogd worden
- Moet er meteen na de verkiezingen een kerncentrale naast uw huis komen
- Moet het openbaar vervoer afgeslankt en duurder worden
- Moet er een regering komen met een partij die tegen euthanasie, homohuwelijk en vrouwenemancipate is.
Ik denk dat veel mensen het eens zijn met het CDA dat er de komende jaren 3,5 miljard extra geïnvesteerd moet worden in de zorg, dieren niet nodeloos mishandeld mogen worden, de kwaliteit van overheidsinstellingen moet worden verbeterd, we als land weer een positieve naar de toekomste gerichte mentaliteit moeten krijgen, het onderwijs toegankelijker moet worden voor de armen, er wat gedaan gaat worden aan de jarenlange wachtlijsten op de huurmarkt, we veilige schone en betaalbare energie krijgen, het openbaar vervoer betaalbaar blijft en we open moeten staan voor euthenasie, het homohuwelijk en vrouwenemancipatie.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:57 schreef Genverbrander het volgende:
- CDA denkt dat de zorg minder geld nodig heeft als er meer marktwerking komtquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:02 schreef Jurgen21 het volgende:
Angelus, gefeliciteerd met je stemadvies.![]()
[..]
En Gen, lees dat CDA-programma nou eens door...
- het CDA bezuinigt niet op de zorg
- het CDA wil niet dat dieren nodeloos mishandeld worden
- het CDA wil de komende vier jaar enkel Schiphol privatiseren, verder nul komma niets
- het CDA wil niet terug naar de tijd van de VOC
- het CDA is tegen elke verhoging van school- of collegelden
- het CDA wil mensen met hogere huren compenseren middels een huurtoeslag
- het CDA wil kerncentrales in afgelegen gebieden langs de kust
- het CDA tast het openbaar vervoer niet aan
Met uitleg erbij niet nee.quote:
Bij jou staan de rechtse en linkse partijen tenminste nog enigzins in hetzelfde rijtje. Ik moet kiezen uit Wilders of de PvdAquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:01 schreef MrBadGuy het volgende:
Als ik geen gewicht hang aan de onderwerpen dan wisselen D66 en VVD van plaats:
[afbeelding]
Ik vind het sowieso maar een matige stemwijzer...net of alles gezegd is met deze 30 punten...ik vind het veel te globaal.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:09 schreef HPoi het volgende:
Jammer dat er niet veel over onderwijs en de oorlogen in Irak en Afghanistan in staan.
Ik zag dat de SP tot nu toe de meeste adviezen had. Misschien staat de stemwijzer wat te links afgesteld.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:13 schreef rena het volgende:
Terwijl ik kots op deSP
Wat mij betreft klopt het niet.
![]()
Ik vond de onderwijsvragen lastig. Of een leraar in een zwarte school (ze beschreven het heel politiek-correct) meer moest verdienen dan een leraar in een witte school. Of dat scholen leerlingen met een bepaald geloof moesten kunnen weren.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:09 schreef HPoi het volgende:
Jammer dat er niet veel over onderwijs en de oorlogen in Irak en Afghanistan in staan.
Nog even de motivatie voor de overige Fokkers. (hoeven die zich niet rot te zoeken.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:11 schreef Flem het volgende:
Ik wist niet dat de SP het bestrijden van terrorisme belangrijker vindt dan de persoonlijke vrijheid en privacy van burgers. Valt me erg van ze tegen, en maakt me minder zeker van m'n keus.
Ja, zo'n idee had ik ook alquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:14 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik zag dat de SP tot nu toe de meeste adviezen had. Misschien staat de stemwijzer wat te links afgesteld.
Daar begreep ik ook geen hol van, eigenlijk betekent dat dus ook meer cameratoezicht en nog meer blauw op straat, en wat te denken van het verstrekken van persoonsgegevens aan Amerika, tot zelfs een avondklok..quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:11 schreef Flem het volgende:
Ik wist niet dat de SP het bestrijden van terrorisme belangrijker vindt dan de persoonlijke vrijheid en privacy van burgers. Valt me erg van ze tegen, en maakt me minder zeker van m'n keus.
Dan streep je de SP weg en kom je uit bij het CDAquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:13 schreef rena het volgende:
1 SP
2 CDA
3 D66
4 PvdA
5 GroenLinks
6 Eén NL
7 SGP
8 ChristenUnie
9 VVD
Terwijl ik kots op deSP
Wat mij betreft klopt het niet.
![]()
Zwarte school: Meer verdienen, er is nl. weinig anbod van leraren die daar willen werken. Bovendien extra zwaar, dus exta beloning.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:14 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Ik vond de onderwijsvragen lastig. Of een leraar in een zwarte school (ze beschreven het heel politiek-correct) meer moest verdienen dan een leraar in een witte school. Of dat scholen leerlingen met een bepaald geloof moesten kunnen weren.
Wie zegt dat ze dan die methoden willen gaan gebruiken??quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:17 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Daar begreep ik ook geen hol van, eigenlijk betekent dat dus ook meer cameratoezicht en nog meer blauw op straat, en wat te denken van het verstrekken van persoonsgegevens aan Amerika, tot zelfs een avondklok..
Ik dacht dat alleen Wilders / Pastors daar voor was.
Het is onmogelijk om die 2 partijen naast elkaar te leggen .quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:17 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
Dan streep je de SP weg en kom je uit bij het CDA![]()
En Mike, gefeliciteerd met je stemadvies!
Tief toch eens een keer op met je CDA-spam.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:17 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
Dan streep je de SP weg en kom je uit bij het CDA![]()
En Mike, gefeliciteerd met je stemadvies!
En wat zijn die speciale maatrelen dan? En wanneer tasten die wel/niet de rechtsstaat aan?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:15 schreef HPoi het volgende:
[..]
Nog even de motivatie voor de overige Fokkers. (hoeven die zich niet rot te zoeken.)
Toelichting partij bij stelling 10
Terrorisme kan ons allemaal bedreigen. Daarom kunnen op bepaalde momenten en in bepaalde situaties speciale maatregelen nodig zijn. Maar die mogen nooit onze rechtsstaat aantasten. De rechtsstaat kun je niet verdedigen door hem stukje bij beetje op te heffen.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:31 schreef buachaille het volgende:
Het invullen van de stemwijzer is een verspilling van je tijd. Bij mij staat SP op 1. En als er één partij is die het bloed onder mijn nagels vandaan haalt dan is het de SP wel.
Typisch weer een product van die linkse klote overheid, net als de WRR, het 'canon' en de postbus51 folders in het arabisch. Waarom kun je geen religieuze overtuiging invullen? Waarom kun je niet invullen wat je verdient, of je getrouwd bent en of je een baan hebt?
Moet je de SP vragen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:27 schreef Flem het volgende:
[..]
En wat zijn die speciale maatrelen dan? En wanneer tasten die wel/niet de rechtsstaat aan?
Tja, dan moet je wel eens zijn met datgene wat de CDA, SGP of de ChristenUnie achterstaat. Blijkbaar sta jij er niet achter.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:31 schreef buachaille het volgende:
Typisch weer een product van die linkse klote overheid, net als de WRR, het 'canon' en de postbus51 folders in het arabisch. Waarom kun je geen religieuze overtuiging invullen? Waarom kun je niet invullen wat je verdient, of je getrouwd bent en of je een baan hebt?
Niet hoeven te zoeken naar de motivatie op stemwijzer ja.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:41 schreef Flem het volgende:
[..]
Jij zegt dat we niet verder hoefden te zoeken :>. Ik vind het een motivatie van niks.
Ik bied slechts tegenwicht tegen de Bosbode van Genverbranderquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:23 schreef rebel6 het volgende:
[..]
Tief toch eens een keer op met je CDA-spam.
Boequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:21 schreef borisz het volgende:
dr kwam SP uit op 2 PVDA
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:09 schreef Mike het volgende:
[afbeelding]
Niet echt verrassend, hoewel ik mezelf over het algemeen iets linkser had ingeschat.
Nou dat gaat lekker met die mods. Bijna allemaal rechts.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:10 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[afbeelding]
Toch maar eens het programma van Een NL doornemen.
Whahaha knuppel, hoe krijg je dat voor elkaar.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:55 schreef Sheepcidus het volgende:
[afbeelding]
Ik wist niet dat ik zo'n sterk D66 gedachtegoed had
Ik had niet eens weet niet ingevuld.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:16 schreef Martijn_77 het volgende:
[afbeelding]
Alleen de twee bovenste vind ik niet stabiel genoeg dus het zal de derde uit de lijst worden
Ok, maar 1 tip: de hele tijdquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:58 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
Ik bied slechts tegenwicht tegen de Bosbode van Genverbrander![]()
Hoe zo ik ben gewoon open en eerlijk over wat er uitkomt. Maar ik vind de bovenste 2 partijen toch niet bij mij passen en niet stabiel genoeg dus daar ga ik echt niet opstemmen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:17 schreef Genverbrander het volgende:
![]()
![]()
![]()
Schaam je diep met zo'n uitslag!![]()
Het ontgaat je geloof ik dat de SGP, CDA, PvdV en Fortuyn negatief uitslaan.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:14 schreef Genverbrander het volgende:
Nou dat gaat lekker met die mods. Bijna allemaal rechts.Gelukkig is Sidekick er nog.
wou je beweren dat je links bent dan.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:21 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Het ontgaat je geloof ik dat de SGP, CDA, PvdV en Fortuyn negatief uitslaan.
Ik wou me niet typeren als links of rechts.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:25 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
wou je beweren dat je links bent dan.![]()
Het is meer dat werkelijk alle partijen die nog één sprankje sociaal beleid voorstaan, geheel negatief staan in jouw uitslag.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:20 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Hoe zo ik ben gewoon open en eerlijk over wat er uitkomt. Maar ik vind de bovenste 2 partijen toch niet bij mij passen en niet stabiel genoeg dus daar ga ik echt niet opstemmen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |