Ongelofelijk!!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:52 schreef Tikorev het volgende:
Bij de partijstandpunten staan ook wel opmerkelijke dingen. Zo zijn de PvdA en de SP het eens met deze stelling:
[..]
De PvdA is het eens met deze stelling:
[..]
De VVD is het eens met deze stelling:
[..]
Had ik niet verwacht...
Haha, die zijn er meer. Blijkt toch maar weer dat het CDA veel redelijker is dan veel mensen denken.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:12 schreef Genverbrander het volgende:
Ik schrok van hoe hoog het CDA bij mij staat... een donkergroen streepje.![]()
Gewoon ienne-miene-mutte op de stemcomputerquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:47 schreef teamlead het volgende:
ik vraag me serieus af wat ik met dit advies moetde eerste 3 partijen zijn bij voorbaat al kansloos, de 4e is nog een twijfelgeval maar waarschijnlijk net zo kansloos en bij de VVD voel ik me al heel lang niet meer thuis
quote:
Het is heel raar dat alle rechtse partijen bij mij een lichtgroen streepje hebben, behalve het CDA. Ik heb op iedere vraag een links antwoord gegeven. Ik kan toch moeilijk zeggen dat het CDA een linkse partij is.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:18 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
Haha, die zijn er meer. Blijkt toch maar weer dat het CDA veel redelijker is dan veel mensen denken.
Het CDA is sociaal-rechtsquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:22 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Het is heel raar dat alle rechtse partijen bij mij een lichtgroen streepje hebben, behalve het CDA. Ik heb op iedere vraag een links antwoord gegeven. Ik kan toch moeilijk zeggen dat het CDA een linkse partij is.![]()
Laat me niet lachen.quote:
Wat een mooi stemadvies.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:23 schreef du_ke het volgende:
Overal op geantwoord en de volgende uitslag, kan ik me wel redelijk in vinden
[afbeelding]
fortuyn wilders, vvd en SGP moet ik inderdaad niet veel van hebben. En na GL gaat m'n voorkeur inderdaad uit naar bepaalde personen binnen de PvdA.
als het publieke net reclamevrij wordt zoals GroenLinks wil zal er geen geld meer zijn voor een 3e net, of de overheid moet zelf geld bijleggenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:23 schreef LuQas het volgende:
Vreemd trouwens dat Groenlinks voor afschaffing van een van de publieke netten is!
Ja vond ik ook was ook een van de punten waarop ik het met ze oneens was volgens de SW.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:23 schreef LuQas het volgende:
Vreemd trouwens dat Groenlinks voor afschaffing van een van de publieke netten is!
Ja ik heb duidelijk voor en afkeuren zo te zienquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:29 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Wat een mooi stemadvies.Ik ben jaloers.
![]()
Ja mee eens.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:33 schreef Sidekick het volgende:
GroenLinks en PvdA bovenaan. Op het gebied van privacy scoorde GL wel heel erg goed bij mij, daar schiet de PvdA toch te kort.
Ja, dan moet je alle motivatie lezen. Je moet dan ook niet klakkeloos de uitslag aannemen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:55 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Maw dit wordt ff goed checken, ik heb het gevoel dat er geen reet van klopt....![]()
Over beesten staat er wel iets in.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:38 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Ja mee eens.
Ik vind het trouwens erg raar dat er geen enkele vraag over milieu of dierenwelzijn bij staat.
Was bij mij ook. Vage bug.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:55 schreef zakjapannertje het volgende:
met het extra nadruk geven op bepaalde stellingen deed de site raar, rare grafiek en op 1 Partij voor Nederlanddaarom dat bij deze test zonder gedaan, dit kwam er uit:
Dat er echt nog mensen zijn die het CDA nog serieus nemen vind ik op zijn zachts gezegd nogal eigenaardig.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:39 schreef Scorpie het volgende:
Gelukkig, CDA op 1, Fortuyn op 2, VVD op 3, maar Fortuyn neem ik toch niet serieus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |