Gezien mijn eigen advies vind ik dat een hele prestatie. Als hij tenminste op het VVD-programma af is gegaan. Als hij zijn persoonlijke voorkeuren gebruikt heeft is het natuurlijk mogelijk dat hij bij een andere partij is uitgekomen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:04 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Kwam Rutte uit op d66?Jezus, dan ken je je eigen program goed hoor
quote:Zo kreeg Rutte als eerste stemadvies D66, terwijl de VVD bij hem op de laatste plaats kwam. Zowel Rutte als de organisatie weet dit aan computerproblemen. Bij de tweede poging van Rutte liep de computer helemaal vast.
In jouw geval ligt het niet aan de SW maar aan de discrepantie tussen je kennis en je mening over politieke partijen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:36 schreef EchtGaaf het volgende:
Er klopt geen hol van de stemwijzer.......
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:42 schreef Napalm het volgende:
[..]
In jouw geval ligt het niet aan de SW maar aan de discrepantie tussen je kennis en je mening over politieke partijen.![]()
De PvdA is het eens met deze stelling:quote:Het bestrijden van terrorisme is belangrijker dan de persoonlijke vrijheid en privacy van burgers.
De VVD is het eens met deze stelling:quote:Er moeten meer wegen komen om de files te bestrijden.
Had ik niet verwacht...quote:Wie meer verdient, moet meer premie betalen voor de zorgverzekering.
Maw dit wordt ff goed checken, ik heb het gevoel dat er geen reet van klopt....quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:52 schreef Tikorev het volgende:
Bij de partijstandpunten staan ook wel opmerkelijke dingen. Zo zijn de PvdA en de SP het eens met deze stelling:
[..]
De PvdA is het eens met deze stelling:
[..]
De VVD is het eens met deze stelling:
[..]
Had ik niet verwacht...
vind ik niet zo heel raar gezien de oorsprong van deze partijenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:52 schreef Tikorev het volgende:
Bij de partijstandpunten staan ook wel opmerkelijke dingen. Zo zijn de PvdA en de SP het eens met deze stelling:
[..]
Vul de stemwijzer in en kijk bij partijstandpunten.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:55 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Maw dit wordt ff goed checken, ik heb het gevoel dat er geen reet van klopt....
Ja Jurgen, idd ik ben erg verrast.. Ik zoek ook naar een verklaring.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:55 schreef Jurgen21 het volgende:
Zoals verwacht, lekker rechts en door de gezins- en kinderopvangpoltiiek CDA en SGP bovenaan. Ik stem nu 100% zeker Balkenende.
En Echtgaaf, ik zei toch dat het CDA een redelijke partij was?![]()
Inderdaad, ik had al ff vluchtig gekeken......maar zal het ff goed doen....En dan een topic over de validiteit van SW 2006.....quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:57 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Vul de stemwijzer in en kijk bij partijstandpunten.
ze hebben de nr. 12 en 13 daar verwisseld zo te zienquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:47 schreef Petera het volgende:
PvdD heeft blijkbaar geen mening of dierenrechten in de grondwet moeten komen![]()
Tenminste: wél waar mijn standpunten met PvdD worden vergeleken, maar níét waar de partijen onderling worden vergeleken. Vreemd...
Maar je moet toch toegeven dat het CDA op veel punten voor jou een uitstekende partij zou zijnquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:58 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja Jurgen, idd ik ben erg verrast.. Ik zoek ook naar een verklaring.![]()
poging: ik heb voor 2002 altijd CDA gestemd. (muv 1994). En er werden heel weinig vragen gesteld over de sociale zekerheid. En daar leg ik veel nadruk op....
Thats life![]()
En welke partij wordt het denk je?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:06 schreef Gia het volgende:
Waarbij 1 en 2 een veel groter percentage had, dan 3.
Ik heb dit stemadvies maar dan precies omgekeerd!!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:08 schreef MrX1982 het volgende:
[afbeelding]
Dubbelzinnige vragen en vrij oppervlakkig allemaal.
Nog opvallender zijn de weinige adviezen voor de PvdA en al helemaal die voor de VVD. Die partij bungelt ergens onderaan.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:04 schreef Urquhart het volgende:
Meest verstrekte adviezen op dit moment:
1. SP
2. CDA
3. Fortuyn
Opvallend dat Fortuyn in de peilingen geen zetel haalt
Dan ben je mijn tegenovergestelde ikquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:10 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Ik heb dit stemadvies maar dan precies omgekeerd!!![]()
Sterker nog de SGP krijgt meer adviezen dan de VVDquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:11 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
Nog opvallender zijn de weinige adviezen voor de PvdA en al helemaal die voor de VVD. Die partij bungelt ergens onderaan.
Ik zie toch verschillenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:12 schreef Genverbrander het volgende:
Kijk maar:
[afbeelding]
![]()
Ik schrok van hoe hoog het CDA bij mij staat... een donkergroen streepje.![]()
Dat is heel interessant.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:11 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dan ben je mijn tegenovergestelde ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |