Je gaat Eén NL stemmen. Waarom haal je dat weg?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:43 schreef Urquhart het volgende:
edit
hihi, bustedquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:47 schreef Verbal het volgende:
[..]
Je gaat Eén NL stemmen. Waarom haal je dat weg?
V.
Dat komt vast doordat de partijen het wat dat betreft met elkaar eens zijn.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:49 schreef HenriOsewoudt het volgende:
Zoals verwacht weer erg tendentieuze stellingen. Alleen de manier waaróp de overheid dingen moet regelen staat ter discussie, niet de vraag of ze dat uberhaupt zou moeten doen.
Ik was de test nog een keer aan het maken, om wat minder "weet niet vragen" te krijgen, en toen kwam ik op dit uit:quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:47 schreef Verbal het volgende:
[..]
Je gaat Eén NL stemmen. Waarom haal je dat weg?
V.
Geheel volgens mijn prognose van pakweg precies een halfuur geledenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:51 schreef twentemeisje het volgende:
de boel ligt volgens mij plat...
nu kom ik wel op de site, maar gebeurt er vooralsnog erg weinig... zal de drukte wel niet aankunnen![]()
Ook niet over Europa of Irak.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:03 schreef Puzzelaar het volgende:
Geen enkele stelling over het asielbeleid.
Satire? Dat stuk over de Sp [ http://www.stemhok.nl/artikel.php?artikel_id=271 ] is weinig lachwekkend. Volgens mij menen ze hetquote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:47 schreef onemangang het volgende:
Op www.stemhok.nl staat een alternatieve (satirische) stemwijzer...
Pure propagandaquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:53 schreef Visitor1982 het volgende:
Nooit geweten dat ik zo links was!
D66 is TOP! Die krijgt mijn stem.
Vreemde mixquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:51 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik was de test nog een keer aan het maken, om wat minder "weet niet vragen" te krijgen, en toen kwam ik op dit uit:
1. Fortuyn
2. CDA
3. EénNL
4. PvdA
5. SP
Maar ik ga nog steeds voor EenNL
Dan moet je ook lezen tot het einde he!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:22 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Satire? Dat stuk over de Sp [ http://www.stemhok.nl/artikel.php?artikel_id=271 ] is weinig lachwekkend. Volgens mij menen ze het![]()
Stemhok is satire.quote:Wilt u ook leren effectief te demoniseren? Koop dan Hoe word ik politicus? van de redactie van Stemhok.
Ze hadden voor die eerste uren idd even een zeecontainer in moeten huren.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:42 schreef Aoristus het volgende:
Grrrr, ik heb het tot vraag 30 gehaald en dan volgt er weer de bekende time-out
Je zou zeggen dat de makers van stemwijzer wel wat zouden hebben geleerd uit het verleden..
Als Satire, ook uitgekauwde humor is, dan heb je zeker gelijk. Maar goed, webloghumor is nooit mijn humor geweest.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:40 schreef Puzzelaar het volgende:
[..]
Dan moet je ook lezen tot het einde he!
[..]
Stemhok is satire.
ah, daar heb ik op gemodereerd inderdaad. Hoe zouden ze die kabels wegwerken he?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:46 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Ze hadden voor die eerste uren idd even een zeecontainer in moeten huren.
Sun stopt kant-en-klaar datacentrum in zeecontainer
Nou, Wouter Bos zei dat tegen het Nos Radiojournaal... dat hem dat bespaard was geblevenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:05 schreef PLAE@ het volgende:
rutte kwam nergens op uit toch? computerproblemen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |