quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:39 schreef Scorpie het volgende:
Gelukkig, CDA op 1, Fortuyn op 2, VVD op 3, maar Fortuyn neem ik toch niet serieus.
Ach, omgekeerd kunnen we hetzelfde zeggen van alle andere regeringsleiders in spe.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:42 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat er echt nog mensen zijn die het CDA nog serieus nemen vind ik op zijn zachts gezegd nogal eigenaardig.
Die hufters helpen het land finaal naar de kloten, maar neee, balkenende heb het goed gedaan hoor
Als Balkenende nog eens premier wordt kan dat over 4 jaar allemaal niet meer.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ach, omgekeerd kunnen we hetzelfde zeggen van alle andere regeringsleiders in spe.
Wel frappant, Balkie helpt het land naar de klote, maar jij kan nog gewoon internetten en fok!-en, dus het zal allemaal wel meevallen, denk je niet?
Nee het valt helemaal niet mee. Ik verdien leuk, maar ik kom toch mooi mn hypotheek over aan het sluiten om de eindjes nog bij elkaar te kunnen knopen op het momentquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ach, omgekeerd kunnen we hetzelfde zeggen van alle andere regeringsleiders in spe.
Wel frappant, Balkie helpt het land naar de klote, maar jij kan nog gewoon internetten en fok!-en, dus het zal allemaal wel meevallen, denk je niet?
Nee,quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:57 schreef Genverbrander het volgende:
Ik vraag me af of CDA nog steeds zoveel adviezen had gekregen als de volgende vragen waren toegevoegd:
- Moet er meer bezuinigd worden op zorg
- Mogen dieren nodeloos mishandeld worden
- Mag er doorgegaan worden met privatiseren van overheidsinstellingen waardoor alles duurder wordt
- Moeten we terug naar de VOC-tijd
- Moet onderwijs ontoegankelijker worden voor armen
- Moet er meteen na de verkiezingen een kerncentrale naast uw huis komen
- Moet het openbaar vervoer afgeslankt en duurder worden
- Moet er een regering komen met een partij die tegen euthanasie, homohuwelijk en vrouwenemancipate is.
Hoezo zoveel? Heb je dit topic wel doorgekeken, de ene is nog linkser dan de andere. En dan claimen de linkse moderators hier nog wel eens dat Fok! zo'n rechts bolwerk is.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:57 schreef Genverbrander het volgende:
Ik vraag me af of CDA nog steeds zoveel adviezen had gekregen als de volgende vragen waren toegevoegd:
SP is het eens.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:53 schreef LoggedIn het volgende:
Het bestrijden van terrorisme is belangrijker dan de persoonlijke vrijheid en privacy van burgers.
zowiezo valt elke partij die hierop "eens" zegt direct af natuurlijk
Je kunt op de site van stemwijzer zien welke partij het meeste adviezen heeft gekregen, CDA staat bijna bovenaan.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:59 schreef -Angelus- het volgende:
[..]
Hoezo zoveel? Heb je dit topic wel doorgekeken, de ene is nog linkser dan de andere. En dan claimen de linkse moderators hier nog wel eens dat Fok! zo'n rechts bolwerk is.
En Gen, lees dat CDA-programma nou eens door...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:57 schreef Genverbrander het volgende:
- Moet er meer bezuinigd worden op zorg
- Mogen dieren nodeloos mishandeld worden
- Mag er doorgegaan worden met privatiseren van overheidsinstellingen waardoor alles duurder wordt
- Moeten we terug naar de VOC-tijd
- Moet onderwijs ontoegankelijker worden voor armen
- Moet uw huurprijs flink verhoogd worden
- Moet er meteen na de verkiezingen een kerncentrale naast uw huis komen
- Moet het openbaar vervoer afgeslankt en duurder worden
- Moet er een regering komen met een partij die tegen euthanasie, homohuwelijk en vrouwenemancipate is.
Ik denk dat veel mensen het eens zijn met het CDA dat er de komende jaren 3,5 miljard extra geïnvesteerd moet worden in de zorg, dieren niet nodeloos mishandeld mogen worden, de kwaliteit van overheidsinstellingen moet worden verbeterd, we als land weer een positieve naar de toekomste gerichte mentaliteit moeten krijgen, het onderwijs toegankelijker moet worden voor de armen, er wat gedaan gaat worden aan de jarenlange wachtlijsten op de huurmarkt, we veilige schone en betaalbare energie krijgen, het openbaar vervoer betaalbaar blijft en we open moeten staan voor euthenasie, het homohuwelijk en vrouwenemancipatie.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:57 schreef Genverbrander het volgende:
- CDA denkt dat de zorg minder geld nodig heeft als er meer marktwerking komtquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:02 schreef Jurgen21 het volgende:
Angelus, gefeliciteerd met je stemadvies.![]()
[..]
En Gen, lees dat CDA-programma nou eens door...
- het CDA bezuinigt niet op de zorg
- het CDA wil niet dat dieren nodeloos mishandeld worden
- het CDA wil de komende vier jaar enkel Schiphol privatiseren, verder nul komma niets
- het CDA wil niet terug naar de tijd van de VOC
- het CDA is tegen elke verhoging van school- of collegelden
- het CDA wil mensen met hogere huren compenseren middels een huurtoeslag
- het CDA wil kerncentrales in afgelegen gebieden langs de kust
- het CDA tast het openbaar vervoer niet aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |