alfa biedt minder korting dan volvo en ik vind de laadruimte onpractisch van vorm, als ik mijn fiets erin wil doen heb ik een probleem met de schuine inlaadruimte, bovendien is de alfa bovengemiddeld zwaar en de 1.9 jtdm (150pk) niet krachtig genoeg en de 2.4 jtdm (200pk) te duur. alfa bood mij maar 12% korting, terwijl volvo mij 20%biedt (op de v50 180pk d5) aar de v50 vond ik wel weer wat goedkoop van binnen, zeker in vergelijking met de v70. die een paar duizend euro duurder is. ik kan netto de v50 d5 (180pk diesel) kopen voor zon 17000 euro. de 159 komt uit op 20000 en de v70 op 23000quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:02 schreef Alexxxxx het volgende:
Gewoon de Alfa kopen. Wat heb je nu aan een practische auto? Alsof je elke week naar de Gamma gaat.
dat is de stationcar.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:09 schreef Modus het volgende:
Een wat voor Alfa 159? Giardianetta? Nooit van gehoord.
Hij bedoelt een stationcar, en doet een a teveel in giardinetta.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:09 schreef Modus het volgende:
Een wat voor Alfa 159? Giardianetta? Nooit van gehoord.
ik zit nog steeds krap bij kas, maar heb een apart potje voor een auto. mijn panda heb ik inmiddels tot 0 euro afgeshreven op mijn balans. (in 2 jaar) en ondertussen heb ik ook flink gespaard. kortom ik zit nog steeds krap,maar heb wel een x-bedrag opzij gezet waarvoor ik makkelijk een nieuwe auto kan kopen. zeker aangezien de baas een deel meebetaalt. wat mijn panda nog opbrengt boek ik als 'onverwachte' meevaller en zal ik gebruiken voor mijn 3e indonesie reis volgend jaar.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:05 schreef ThE_ED het volgende:
Hoop je ondertussen ook nog dat straks alle olie op is zoals je een tijd geleden beweerde?
Wel goed om te horen dat je niet meer zo krap bij kas zit in ieder geval!
Koop dan zo'n fietsenrek voor achter op de auto. Ik vind Volvo stationcars echt auto's voor menen met honden die in een Vinexlocatie wonen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:11 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
alfa biedt minder korting dan volvo en ik vind de laadruimte onpractisch van vorm, als ik mijn fiets erin wil doen heb ik een probleem met de schuine inlaadruimte, bovendien is de alfa bovengemiddeld zwaar en de 1.9 jtdm (150pk) niet krachtig genoeg en de 2.4 jtdm (200pk) te duur. alfa bood mij maar 12% korting, terwijl volvo mij 20%biedt (op de v50 180pk d5) aar de v50 vond ik wel weer wat goedkoop van binnen, zeker in vergelijking met de v70. die een paar duizend euro duurder is. ik kan netto de v50 d5 (180pk diesel) kopen voor zon 17000 euro. de 159 komt uit op 20000 en de v70 op 23000
dan geef ik het aan een goed doel en hebben andere mensen er nog wat aan.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:17 schreef Youssef het volgende:
Maar ben je niet bang dat je kanker krijgt en sterft en al je geld niet is gebruikt
ik wil een practische auto voor a naar b, merk maakt me niet uit in principe. ik sta voor alles open en kies uiteindelijk gewoon de meest fijne auto.,quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Koop dan zo'n fietsenrek voor achter op de auto. Ik vind Volvo stationcars echt auto's voor menen met honden die in een Vinexlocatie wonen.
En ik heb GEEN vooroordelen btw
Vind hem wel ingetogen en subtiel, doch sportief ogen. Het welbekende puntje op de i.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:45 schreef yup het volgende:
D5 is the shit maar geen spoiler aub, het is geen pimppreza ofzo![]()
![]()
Ik vind dat geen auto voor een single dertiger.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:54 schreef j0rrit het volgende:
[..]
Vind hem wel ingetogen en subtiel, doch sportief ogen. Het welbekende puntje op de i.
[afbeelding]
Wat ga je allemaal vervoeren dat je naar van die enorm grote bakken kijkt?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:11 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
en ik vind de laadruimte onpractisch van vorm, als ik mijn fiets erin wil doen heb ik een probleem met de schuine inlaadruimte,
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:11 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
bovendien is de alfa bovengemiddeld zwaar en de 1.9 jtdm (150pk) niet krachtig genoeg
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Koop dan zo'n fietsenrek voor achter op de auto. Ik vind Volvo stationcars echt auto's voor menen met honden die in een Vinexlocatie wonen.
En ik heb GEEN vooroordelen btw
Ik neem na het lezen van deze reactie maar even aan dat jij nog niet met de 159 hebt gereden? Dat ding is zo verschrikkelijk log en zwaar, dat die 150pk echt een beetje aan de magere kant is. Zeker als je het vergelijkt met een v70 D5.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 08:06 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]Wat wil je gaan doen dan? Woonwagens trekken in de Pyreneeën?
V70 R natuurlijk dan. Is ook sneller.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:30 schreef M5 het volgende:
De S80 natuurlijk. Met 4.4 V8.
Vond de toekomstvisie-photoshop mooier eerlijk gezegd. Op de foto's van bovenstaand linkje straalt hij iets teveel futurisme uit naar mijn inziens. De soep is alleen een V50 foto met een S80 voorkant, maar toch oogt het aardig.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:42 schreef leolinedance het volgende:
Maar er komt een nieuwe aan: http://www.autoweek.nl/newsdisp.php?ID=5425&cache=no
Dus de waarde zal wel snel dalen.
prima auto goedkoper dan de auto's die BHFH op z'n lijstje heeft staan. Ook in gebruik stukken goedkoper. Maar hij zal het wel te min vindenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:47 schreef HPoi het volgende:
Ok een auto voor A naar B. Er moet een fiets achterin kunnen. Dan kom ik op de praktische, betrouwbare en ruime Skoda Fabi Combi 1.4 16V. (Diesel ook beschikbaar)
Vette Volkswagen techniek, betrouwbaar en robuust.Er kan zeker te weten een fiets of twee achterin (plat), want dat heb ik zelf ook uitgeprobeerd.
![]()
Verder spoort dat ding als een trein, al is de 1,4 16v underpowerd, er is ook een 2.0 benzine en met een diesel heb je lekker veel Nm in lage toeren dus dat zal wel goed komen.
![]()
[afbeelding]
Wat voor enorme fiets heb jij in godsnaam? Ik heb een VW Polo gehad, waar met gemak 2 fietsen in pasten. Panda zal het misschien wat lastiger worden, maar dan nog. In een Ford Focus, VW Golf, Toyota Corolla, Audi A3 (SB), Opel Astra oid kun je ook prima een fiets kwijt. Waarom meteen zo'n grote boot nemen? Zeker als je met grote regelmaat "krap bij kas" zit...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 07:59 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
is dat zo? hij past niet in mijn huidige auto. het lijkt me wel handig dat als je wat moet vervoeren, dat dat ook kan.
Hoe krijg je het in godsnaam voor elkaar een V70 te kopen voor 23k?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:11 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
alfa biedt minder korting dan volvo en ik vind de laadruimte onpractisch van vorm, als ik mijn fiets erin wil doen heb ik een probleem met de schuine inlaadruimte, bovendien is de alfa bovengemiddeld zwaar en de 1.9 jtdm (150pk) niet krachtig genoeg en de 2.4 jtdm (200pk) te duur. alfa bood mij maar 12% korting, terwijl volvo mij 20%biedt (op de v50 180pk d5) aar de v50 vond ik wel weer wat goedkoop van binnen, zeker in vergelijking met de v70. die een paar duizend euro duurder is. ik kan netto de v50 d5 (180pk diesel) kopen voor zon 17000 euro. de 159 komt uit op 20000 en de v70 op 23000
misschien tweedehands en met 2 ton op de teller?quote:Op donderdag 23 nvember 2006 00:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hoe krijg je het in godsnaam voor elkaar een V70 te kopen voor 23k?Je wil hem helemaal kaal van binnen en met wieldoppen gaan rijden?
Men...V50 D5.... geen twijfel mogelijk!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:11 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
Lekker interessant wat een autoverkoper van je vindt. Als het korting oplevert zal je dat toch een zorg zijn?quote:Op donderdag 23 november 2006 09:50 schreef Sloper het volgende:
Volgens mij worden die dealers helemaal gek van die kerel dattie elke keer komt zeuren om korting...
Waarom dan? Ik hoop dat BHFH nog eens om de hoek komt hier om het een en ander te verklarenquote:Op vrijdag 24 november 2006 10:15 schreef -Muse- het volgende:
Dit topic gaat weer richting een slotje
Zoals wat?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:49 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik heb inmiddels aardig wat autos bekeken
Bij iemand die zo doet zou ik sowieso geen auto kopen. Als je deze auto wilt, ga je toch even bij een handelaar kijken die er een heeft voor een proefrit, of tussen dealeroccasions.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:45 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ze willen/kunnen mij niet proef laten rijden ,omdat er maar 1 zon auto in belgie is en die staat bij de importeur en die staat hem niet af voor proefritten.Ik kan hem wel bestellen, maar ik kan geen proefrit maken.. wat zou jij doen? blind bestellen, of toch maar naar een andere auto kijken??
Ik zou sowieso proefrijden in een vergelijkbaar model. Waarom is er niet zo'n Octavia te vinden? Ik meen dat ik ze toch regelmatig zie rijden? Of is dit soms een heel erg nieuw model?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:45 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ze willen/kunnen mij niet proef laten rijden ,omdat er maar 1 zon auto in belgie is en die staat bij de importeur en die staat hem niet af voor proefritten.Ik kan hem wel bestellen, maar ik kan geen proefrit maken.. wat zou jij doen? blind bestellen, of toch maar naar een andere auto kijken??
Mijn vader heeft zijn C5 3.0 exlusive besteld zonder proefrit, maar dat was omdat hij bekend was met het merk.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:45 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Bij topmodellen zoals de RS kun je eigenlijk nooit een proefrit maken. Of je moet goeie vriendjes zijn met de importeur. Heb het geprobeerd tijdens mijn zoektocht, de Seat Leon 2.0TDI FR, de 147 Q2, Volvo C30 D5. Allemaal niet mogelijk om een proefrit te maken.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:59 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Bij iemand die zo doet zou ik sowieso geen auto kopen. Als je deze auto wilt, ga je toch even bij een handelaar kijken die er een heeft voor een proefrit, of tussen dealeroccasions.
Is ook een idee. En je kan hem nog laten chiptunen neem ik aan?quote:Op zondag 15 juli 2007 18:55 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ze hebben er in belgie geen enkele RS benizine hoorde ik van de dealer, ook niet bij de importeur. vanaf oktober kun je proefrijden met de 1.8 tfsi (160 pk) k denk er sterk over om toch maar een diesel (140pk) te kopen. is goedkoper en sta je minder vaak bij de pomp
Ziet er oké uit.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:26 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[afbeelding]
Precies zo als deze dus..
Leuke bak, alleen valt de kleur moeilijk te beoordelen vanaf zo'n plaatjequote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:26 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[afbeelding]
Precies zo als deze dus..
Nadeel is dat op de Business Edition de marge lager is voor de dealer, omdat deze voor de zakelijke markt bedoelt is, en dan krijg je aanzienlijk minder inruil wat het prijsverschil weer te niet doet. Mn ouders hebben een paar week geleden een Octavia Hatch 1.9 TDI PD DPF Elegance in de kleur Anthracite gekocht. Levertijd: 8 Weken, valt me nog mee. Ze hadden ook naar een Peugeot gekeken, daar zou het 12 duren evt.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:23 schreef MK1GTI het volgende:Ga voor een business edition
Vandaag dus ??quote:Op donderdag 20 september 2007 23:11 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
volgende week wordt hij geleverd !!!
nu wel?quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:00 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
hij is er nog steeds niet,net gebeld..
Er rijdt nu vast een of andere drugskoerier in jouw wagen rondquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:50 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
volgens de dealer met de vrachtwagen. Ze waren het contact "ineens" verloren zei men, dus er moet wel iets aan de hand zijn.
Nu is het zeker lulkoekquote:Op woensdag 10 oktober 2007 07:58 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
geen lulkoek dus, nou we zullen zien. ik rij in ieder geval het komend weekend zelf naat tsechie om poolshoogte te nemen.
Je kunt soms beter het zekere voor het onzekere nemen inderdaad.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 07:58 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
geen lulkoek dus, nou we zullen zien. ik rij in ieder geval het komend weekend zelf naat tsechie om poolshoogte te nemen.
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 07:58 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Het is BHFH ...quote:
Wat hij zegt.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:39 schreef Sloper het volgende:
En BHFH maar lekker fappen op dit topic! Ik geloofde dit al vanaf de OP niet.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat wel, maar dat BHFH z'n auto "verdwenen" is, dat de dealer niets onderneemt en dat TS zelf naar Tsjechie gaat om polshoogte te nemen?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:45 schreef errorken het volgende:
Even tussen door, de levertijd van een ford smax is momenteel (België) toch een 10 maand. Dus lange levertijden voor middenklassers kunnen echt wel.
Dat is lang zeg!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:45 schreef errorken het volgende:
Even tussen door, de levertijd van een ford smax is momenteel (België) toch een 10 maand. Dus lange levertijden voor middenklassers kunnen echt wel.
Zegt wel wat over de afname van de A-klasse.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:33 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat is lang zeg!
Onze nieuwe A-klasse was er in 1998 binnen een paar maanden, terwijl die pas net nieuw was toen.
hou maar op joh, je leugen is al door.quote:Vrder ga ik nog steeds naar tsjechie toe om eens met ze te praten over het hoe en wat. Ik ga dus nog wel met mn panda, dat wel.
Idd, goeie zaak.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:22 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ok, net telefoon van de dealer! de vrachtwagen is inmiddels terecht, het bleek dat de chauffeuer wegens plotselinge familieomstandigheden naar huis is gereden met de vrachtwagen en daar een aantal dagen is gebleven. Dit zonder de fabriek te verwittigen, hij is nadat hij de zaken thuis geregeld heeft door naar Brussel gereden. Nu zal hij "zeker en vast" op een paar dagen gereed staan aldus de dealer. Ik hoef dan alleen nog maar de papieren te regelen. Dit kost hier ongeveer een week, dus dan zal ik hem waarsch. de week na volgende week verw88.. Het blijft ook een oostblok merk, dus je kan ook niet verwachten dat alles meteen perfect gaat.
Vrder ga ik nog steeds naar tsjechie toe om eens met ze te praten over het hoe en wat. Ik ga dus nog wel met mn panda, dat wel.
Pssst, BHFH: Skoda lenen? We hebben ze hier als bedrijfswagens... dan delen we de benzinequote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:26 schreef VjenneKloetn het volgende:
Als hier over 2 weken een foto van jou en je nieuwe auto staat dan sponsor ik je een tank benzine
Geeft niet, ik rijd benzine...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:17 schreef VjenneKloetn het volgende:
Volgens mij was het een diesel variant
bedankt voor de tips, ik ga denk ik kijken in de fabriek in kvasiny , die is het dichtste bij toch? het werkklimaat zal in alle fabrieken wel hetzelfe zij neem ik aan. maar goed verder zal mijn auto wel in brussel staan denk ik inmiddels, aangezien de vrachtwagenchauffeur inmiddels weer terecht is. Ik snap het ook wel dat je als er feiten en omstandigheden zijn die nopen tot aanwezigheid van iemand je niet zomaar even eerst die vrachtwagen kan terug rijden.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:08 schreef Mr_Moon het volgende:
BHFH, waar ga je aan de poort staan rammelen dit weekend?
Bij de fabriek in Kvasiny, die van Vrchlabi of die van Mladá Boleslav?
De Octavia word volgens mij ook nog gemaakt bij de VW fabriek in Bratislava,
en Skoda heeft ook nog fabrieken in Kazakhstan, Rusland, Ukraine en Bosnië-Hercegovina... (en India!)
Voor de zekerheid een extra jerrycan benzine mee! (en een kratje Budvar mee terug)
Ik zit hier vlak bij D'Ieteren, de importeur van Skoda, in Brussel. Moet ik even gaan polsen waar je auto blijft?
Misschien staat hij er al!
Een blauwe was het toch?
* Mr_Moon is altijd bereid een mede-fokker te helpen...
Dude, het oostblok bestaat niet meer. Zelfs Bulgarije is EU lid.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 07:07 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
In die oostblok landen zijn telefoons verder natuurlijk erg duur, of niet toegestaan en gaat contact vaak via de korte golf. wellicht dat zijn zender niet werkte om de fabriek te waarschuwen. Ik zal dat eens vragen in ieder geval.
Daar ga je je Octavia iig niet vinden, want die worden gebouwd in Mladá Boleslav.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 07:07 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
bedankt voor de tips, ik ga denk ik kijken in de fabriek in kvasiny
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 07:07 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
n die oostblok landen zijn telefoons verder natuurlijk erg duur, of niet toegestaan en gaat contact vaak via de korte golf.
Zoals ik al eerder had aangegeven.quote:Chauffeur? Meneer, al onze transporten vanaf de fabrieken gebeuren per trein, het zijn enkel de dealers die vanuit hier bevoorraad worden per vrachtwagen...
...en dacht jij dat ik bij de importeur was geweest?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:51 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder had aangegeven.
Transport voor 5 auto's van 20.000 euro per vrachtwagen, alsof dat rendabel is
Nee, ik heb alleen het vrachtwagen stukje meegenomen, de rest boeide me nietquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:58 schreef Mr_Moon het volgende:
[..]
...en dacht jij dat ik bij de importeur was geweest?![]()
het verschil is alleen dat italie aan het water ligt en tsjechie niet echt, dus met de boot is sowiezo lastig..quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:54 schreef Den_Haag het volgende:
Wat een onzintopic weer. Een gewone auto komt per boot of trein. Mijn 147 Q2 is per boot vanuit Italie naar Antwerpen gegaan. Daar is hij op de vrachtwagen gezet, direct naar de dealer toe.
Over 5 weken zien we hier nog steeds geen foto's!
Treinquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:30 schreef Neluhz het volgende:
[..]
het verschil is alleen dat italie aan het water ligt en tsjechie niet echt, dus met de boot is sowiezo lastig..
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 14:59 schreef leolinedance het volgende:
BHFH! Cancel de bestelling en koop een Audi A5!![]()
Papieren zijn meestal al geregeld voordat de auto bij de dealer wordt geleverdquote:Op maandag 15 oktober 2007 21:52 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
de auto staat inmiddels bij de dealer. Ik moet nu nog de papieren regelen en dan komen de fotos dit duurt zon 2 weken. De dealer heeft zich verexcuseerd voor hetgene dat gebeurd is en mij verzekerd dat de desbetreffende chauffeur zich voortaan inmeldt bij de centrale bij problemen. Verder ben ik er geweest, maar mocht ik het terrein niet eens op.Ik heb al het gelijkheidsattest en de auto is inderdaad gemaakt in Mladá Boleslav, waar ik dus niet geweest ben... . N
Nee, maar over 2 weken weten we het zekerquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:47 schreef MaGNeT het volgende:
Zijn er hier nu nog écht mensen die denken dat dit echt is?
Foto's!quote:Op maandag 15 oktober 2007 21:52 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Verder ben ik er geweest, maar mocht ik het terrein niet eens op.![]()
Dan is ie stukquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:11 schreef Alexxxxx het volgende:
Iemand een Skoda Octavia kopen? Van de vrachtwagen gevallen.
Foto van de leen auto?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:06 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik krijg nu van de verdeler een fabia te leen. Ik hoop maar dat die papieren niet te ang op zich laten wachten. Dit ligt aan de belgische overheidsdiensten. Ik heb 20 euro extra gestopt bij het registratieformulier, bij de garage zeiden ze dat dat meestal wel werkt om een voorkeurs behandeling te krijgen. Ik ben benieuwd. Ik heb tot die tijd iig de gratis leenauto.
A nod is as good as a wink to a blind bat, eh?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:06 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik heb 20 euro extra gestopt bij het registratieformulier, bij de garage zeiden ze dat dat meestal wel werkt om een voorkeurs behandeling te krijgen.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:06 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik heb 20 euro extra gestopt bij het registratieformulier, bij de garage zeiden ze dat dat meestal wel werkt
die zit vast voor het omkopen van een ambtenaar in functie.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:56 schreef leolinedance het volgende:
En, BHFH, zit er al schot in de zaak?
Pics or it didn't happen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 09:10 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik heb inmiddels een (gloednieuw type) fabia als leenauto totdat de papieren geregeld zijn. Ik hoop dat de bureaucratische molens een beetje snel werken. volgens de vrouw aan de garagist zou ik de papieren uiterlijk de eerste week van november terug moeten hebben. de fabia kost me niks, dat is service van de verdeler.![]()
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 09:10 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik heb inmiddels een (gloednieuw type) fabia als leenauto totdat de papieren geregeld zijn. Ik hoop dat de bureaucratische molens een beetje snel werken. volgens de vrouw aan de garagist zou ik de papieren uiterlijk de eerste week van november terug moeten hebben. de fabia kost me niks, dat is service van de verdeler.![]()
Foto's van de leen auto!quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 08:04 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik wacht nog op de papieren, maar ik hoop die vandaag of morgen in de bus te hebben....
Wat een kleine nummerplaatquote:Op donderdag 1 november 2007 13:14 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik heb de auto! Hier de eerste foto, ik zal later nog wel een paar meer plaatsen en ook 1 waar ik zelf ook op sta! De auto rijdt super! , veel kracht en lekker stil. Mooi luxe interieur en de kleur komt erg mooi uit. Het hangt een beetje af van de lichtinval hoe de kleur uitkomt!
[ afbeelding ]
Naakt met een bordje waar "FOK PTA" op staat voor je BloodWorstFromHell graag, anders geloofd nog geen hond jequote:Op donderdag 1 november 2007 16:31 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik ga nog een foto plaatsen waar ik zelf ook op sta zei ik al, als jullie het niet geloven is dat miet mijn probleem. Ik ben iig erg blij met mijn nieuwe skoda!
Preciesquote:Op donderdag 1 november 2007 22:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Naakt met een bordje waar "FOK PTA" op staat voor je BloodWorstFromHell graag, anders geloofd nog geen hond je
<-- 14.gif PI.
Madurodam formaatquote:
Nee hoor, als je het kan moet je het ook niet proberenquote:Op zaterdag 3 november 2007 11:33 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
nogmaals, ik hoef niks te bewijzen. dat verzinnen jullie, het kan me niks schelen of jullie me nu geloven of niet. :-)
en niet de eerste keer ook he, ze moeten je wel altijd hebbenquote:Op zaterdag 3 november 2007 11:33 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
nogmaals, ik hoef niks te bewijzen. dat verzinnen jullie, het kan me niks schelen of jullie me nu geloven of niet. :-)
De persoon in kwestie melde eerder dat hij slechts 1300 verdiende per maandquote:Op zaterdag 3 november 2007 23:17 schreef SeLang het volgende:
Iemand meldt dat hij een doodnormale middenklasser heeft gekocht en er wordt gelijk geroepen om bewijs
Welkom op jongerenforum Fok
Als ik nou 's kudos kon uitdelen...quote:Op zaterdag 3 november 2007 23:17 schreef SeLang het volgende:
Iemand meldt dat hij een doodnormale middenklasser heeft gekocht en er wordt gelijk geroepen om bewijs
Het gaat natuurlijk niet om de auto an sich, maar de manier waarop.quote:Op zaterdag 3 november 2007 23:17 schreef SeLang het volgende:
Ik wel, 1 voor benzine en 2 voor hem.quote:Op woensdag 5 december 2007 12:44 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat vind ik niet zo vreemd hoor..
quote:Op donderdag 1 november 2007 16:31 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
...ik ga nog een foto plaatsen waar ik zelf ook op sta...
quote:Op vrijdag 2 november 2007 07:52 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
...fotos volgen, wees niet bang, ...
quote:Op zondag 25 november 2007 23:24 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
...de fotos komen nog, heb geduld.
Komen die foto's nogquote:Op dinsdag 4 december 2007 23:29 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
...de fotos komen verder nog, ...
Eigenlijk heb ik er geen zin meer in, na een maand nog steeds geen foto's maar wel ongelooflijke verhaaltjesquote:Op woensdag 5 december 2007 15:56 schreef Mr_Moon het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Komen die foto's nog![]()
[ afbeelding ]
Als ik net een nieuwe auto zou hebben zou ik ook veel gaan rijden. Hij had volgens jou dus een diesel moeten kopen omdat ie 2 maanden ofzo wat meer rijdt..quote:Op woensdag 5 december 2007 14:16 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Ik wel, 1 voor benzine en 2 voor hem.
Als je het topic doorleest kom je geregeld dingen tegen die twijfelachtig zijn.quote:Op woensdag 5 december 2007 16:01 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Als ik net een nieuwe auto zou hebben zou ik ook veel gaan rijden. Hij had volgens jou dus een diesel moeten kopen omdat ie 2 maanden ofzo wat meer rijdt..
Verander dat "geregeld" maar in "alleen maar" dat geeft een beter beeld.quote:Op woensdag 5 december 2007 16:47 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Als je het topic doorleest kom je geregeld dingen tegen die twijfelachtig zijn.
Dit is er nog zo 1
Wat?quote:Op woensdag 5 december 2007 16:57 schreef BadEend19 het volgende:
[..]
Verander dat &acute;geregeld&acute; in &acute;alleen maar&acute; dat geeft een beter beeld.
Is je camera nu zo brak of is de kleur nu al vervaagd door de zonquote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:04 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Het wordt ook deze blauwe kleur. Ik wordt een beetje depressief van al die grijze en zwarte auto's die ik m me heen zie!
[ afbeelding ]
winterbandenquote:Op vrijdag 21 december 2007 16:59 schreef du_ke het volgende:
beetje matige velgen voor zo'n nieuwe auto.
België is niet echt om de hoek voor mij. Ben vandaag half Noord Nederland rondgecrost wel weer even genoeg km's.quote:Op vrijdag 21 december 2007 17:16 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
waarom kom je niet eens op de koffie, wellicht dat je het dan gelooft..
quote:Op vrijdag 21 december 2007 17:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
En dan aangevallen worden door je boobytraps
Die leuters die niet zo'n mooie Skoda hebben, blijf je toch houden.quote:Op vrijdag 21 december 2007 17:12 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
winterbanden, hij is verder erg vies dat klopt! Verder is er uiteraard niks gesoupt, dat kun je dan altijd wel zeggen..
leuters?quote:Op zondag 23 december 2007 04:03 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Die leuters die niet zo'n mooie Skoda hebben, blijf je toch houden.
We geloven nog niet eens dat je uberhaupt een auto hébt BHFH. Laat staan dat je er 230 op de teller mee gereden hebtquote:Op donderdag 10 januari 2008 23:23 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik heb de topsnelheid geprobeerd aangezien ik had gelezen dat de politie nu toch geen boetes uitdeelt voor verkeersovertredingen Ik heb net 230 gereden op de teller op de a2 richtng maastricht. Op de gps reed ik 219 km/h, dus hij rijdt aardig door! Ik heb inmiddels 8000 km gereden overigens
ja, wat voor een debiel iets is datquote:Op donderdag 10 januari 2008 23:36 schreef tinoburg het volgende:
en dan nog, flitsen doen ze wel gewoon hoor
Hij reed 230 op de teller en zijn GPS gaf 219 aanquote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:24 schreef Tomatenboer het volgende:
Er worden geen boetes uitgeschreven voor kleine vergrijpen waarbij de veiligheid niet in het geding komt.
Er wordt dus wel bekeurd als je met 200+ km/u over de A2 scheurt.![]()
Overigens kan 220 km/u op de teller best 208 km/u in echte kilometers zijn Leolinedance.
Niet dat hij écht een Skoda Octavia heeft overigens, en mochten al deze verhalen wel op waarheid berusten dan rest ook slechts één smiley
Tja wanneer de veiligheid wel of niet in het geding komt is een subjectief begrip, wat de één nog acceptabel vindt is voor de ander asociaal.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:22 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hij reed 230 op de teller en zijn GPS gaf 219 aanjaja..
Maar als ik 130 rijd terwijl de veiligheid niet in het geding komt krijg ik geen bekeuring?
Ja, en?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:33 schreef tinoburg het volgende:
op gs stond vandaag een gozer die bebeot was voor zeiken in een gracht a50eur
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 08:54 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik ben dit weekend de a31 afgezakt van groningen naar het roergebied. Gemiddelde snelheid van 170 km/h (incl wegwerkzaamheden,)over ruim 300 kilometer., waar het kon constant 220 op de teller (harder wilde hij niet deze keer) gemiddeld verbruik deze rit: 1:11,5. Puntje van kritiek is dat ik de auto eigenlijk toch te langzaam vind.
Zeker als het rustig is , is het jammer als je niet sneller kan dan 220. Je komt met 140 pk toch wat tekort. Verder is hij op topsnelheid wat rumoerig. mn volgende auto wordt er wel 1 met minstens 200 pk. een nog wat snellere auto aan te schaffen om wat hogere gemiddeldes tehalen over langere afstanden zou prettig zijn. Inmiddels heb ik overigens 12000 km gereden. Wellicht kan ik de tdi eenvoudig laten chippen tot 170 pk? (de 170 pk versie is dezelfde motor immers) wie weet dit toevallig?
Foto?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 08:54 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik ben dit weekend de a31 afgezakt van groningen naar het roergebied. Gemiddelde snelheid van 170 km/h (incl wegwerkzaamheden,)over ruim 300 kilometer., waar het kon constant 220 op de teller (harder wilde hij niet deze keer) gemiddeld verbruik deze rit: 1:11,5. Puntje van kritiek is dat ik de auto eigenlijk toch te langzaam vind.
Zeker als het rustig is , is het jammer als je niet sneller kan dan 220. Je komt met 140 pk toch wat tekort. Verder is hij op topsnelheid wat rumoerig. mn volgende auto wordt er wel 1 met minstens 200 pk. een nog wat snellere auto aan te schaffen om wat hogere gemiddeldes tehalen over langere afstanden zou prettig zijn. Inmiddels heb ik overigens 12000 km gereden. Wellicht kan ik de tdi eenvoudig laten chippen tot 170 pk? (de 170 pk versie is dezelfde motor immers) wie weet dit toevallig?
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 08:54 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
dan betaal je de exra afschrijving aan de verzekering uiteidelijk. Ik bewaar mn no-claim liever voor een total loss klapper. Ik heb er wat menie over gesmeerd. Die waardevermindering valt wel me, want het is alleen uiterlijk. Zolang het niet gaat roesten maakt het weinig uit volgens mij.quote:Op maandag 29 september 2008 23:05 schreef Arclight-S het volgende:
Mijn vader laat elke schade (ook kleine krassen) meteen fixen, mischien ook wel handig voor de waarde van de auto.
R. Sadness (quote:Op zondag 5 oktober 2008 13:29 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
dan betaal je de exra afschrijving aan de verzekering uiteidelijk. Ik bewaar mn no-claim liever voor een total loss klapper. Ik heb er wat menie over gesmeerd. Die waardevermindering valt wel me, want het is alleen uiterlijk. Zolang het niet gaat roesten maakt het weinig uit volgens mij.
Dit is een BHFH topic.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:54 schreef Sloper het volgende:
Menie over gesmeerd![]()
OMFG!!!!!!!
PICS!!!!!!
quote:Op maandag 6 oktober 2008 08:21 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Dit is een BHFH topic.
Ik gok dat hij heel z'n auto in de menie heeft gezet. geen auto heeft.
was het maar en grapquote:Op zondag 22 maart 2009 17:53 schreef Sloper het volgende:
Hoe bedenkt je 't elke keer weer...![]()
Wat een grap! En het mooie is BHFH, dat er gewoon nog mensen intrappen...bizar...
quote:Op zondag 22 maart 2009 21:25 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
thanks voor het medeleven!. Het was een beste klap! Na controle in het ziekenhuis mochten zowel ik als de tegenpartij zonder al te veel kwetsuren naar huis. Met dank aan oa de 6 airbags (die overigens niet allemaal waren uitgeklapt) Was wel eens een interessante ervaring.
Ik quote mezelf even.quote:Op zondag 9 november 2008 09:07 schreef _Arthur het volgende:
Is je Oostblok vehikel al van ellende uit elkaar gevallen? Of heb je hem weer met menie in elkaar geplakt?
Blijkt maar weer, goedkoop is duurkoop. Maar dat is iets wat jij wel nooit zal snappen afgaande op je historie.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:29 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Dat scheelt me ook een dure omnium verzekering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |