Nee, ik heb alleen het vrachtwagen stukje meegenomen, de rest boeide me nietquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:58 schreef Mr_Moon het volgende:
[..]
...en dacht jij dat ik bij de importeur was geweest?![]()
het verschil is alleen dat italie aan het water ligt en tsjechie niet echt, dus met de boot is sowiezo lastig..quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:54 schreef Den_Haag het volgende:
Wat een onzintopic weer. Een gewone auto komt per boot of trein. Mijn 147 Q2 is per boot vanuit Italie naar Antwerpen gegaan. Daar is hij op de vrachtwagen gezet, direct naar de dealer toe.
Over 5 weken zien we hier nog steeds geen foto's!
Treinquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:30 schreef Neluhz het volgende:
[..]
het verschil is alleen dat italie aan het water ligt en tsjechie niet echt, dus met de boot is sowiezo lastig..
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 14:59 schreef leolinedance het volgende:
BHFH! Cancel de bestelling en koop een Audi A5!![]()
Papieren zijn meestal al geregeld voordat de auto bij de dealer wordt geleverdquote:Op maandag 15 oktober 2007 21:52 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
de auto staat inmiddels bij de dealer. Ik moet nu nog de papieren regelen en dan komen de fotos dit duurt zon 2 weken. De dealer heeft zich verexcuseerd voor hetgene dat gebeurd is en mij verzekerd dat de desbetreffende chauffeur zich voortaan inmeldt bij de centrale bij problemen. Verder ben ik er geweest, maar mocht ik het terrein niet eens op.Ik heb al het gelijkheidsattest en de auto is inderdaad gemaakt in Mladá Boleslav, waar ik dus niet geweest ben... . N
Nee, maar over 2 weken weten we het zekerquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:47 schreef MaGNeT het volgende:
Zijn er hier nu nog écht mensen die denken dat dit echt is?
Foto's!quote:Op maandag 15 oktober 2007 21:52 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Verder ben ik er geweest, maar mocht ik het terrein niet eens op.![]()
Dan is ie stukquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:11 schreef Alexxxxx het volgende:
Iemand een Skoda Octavia kopen? Van de vrachtwagen gevallen.
Foto van de leen auto?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:06 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik krijg nu van de verdeler een fabia te leen. Ik hoop maar dat die papieren niet te ang op zich laten wachten. Dit ligt aan de belgische overheidsdiensten. Ik heb 20 euro extra gestopt bij het registratieformulier, bij de garage zeiden ze dat dat meestal wel werkt om een voorkeurs behandeling te krijgen. Ik ben benieuwd. Ik heb tot die tijd iig de gratis leenauto.
A nod is as good as a wink to a blind bat, eh?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:06 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik heb 20 euro extra gestopt bij het registratieformulier, bij de garage zeiden ze dat dat meestal wel werkt om een voorkeurs behandeling te krijgen.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:06 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik heb 20 euro extra gestopt bij het registratieformulier, bij de garage zeiden ze dat dat meestal wel werkt
die zit vast voor het omkopen van een ambtenaar in functie.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:56 schreef leolinedance het volgende:
En, BHFH, zit er al schot in de zaak?
Pics or it didn't happen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 09:10 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik heb inmiddels een (gloednieuw type) fabia als leenauto totdat de papieren geregeld zijn. Ik hoop dat de bureaucratische molens een beetje snel werken. volgens de vrouw aan de garagist zou ik de papieren uiterlijk de eerste week van november terug moeten hebben. de fabia kost me niks, dat is service van de verdeler.![]()
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 09:10 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik heb inmiddels een (gloednieuw type) fabia als leenauto totdat de papieren geregeld zijn. Ik hoop dat de bureaucratische molens een beetje snel werken. volgens de vrouw aan de garagist zou ik de papieren uiterlijk de eerste week van november terug moeten hebben. de fabia kost me niks, dat is service van de verdeler.![]()
Foto's van de leen auto!quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 08:04 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik wacht nog op de papieren, maar ik hoop die vandaag of morgen in de bus te hebben....
Wat een kleine nummerplaatquote:Op donderdag 1 november 2007 13:14 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik heb de auto! Hier de eerste foto, ik zal later nog wel een paar meer plaatsen en ook 1 waar ik zelf ook op sta! De auto rijdt super! , veel kracht en lekker stil. Mooi luxe interieur en de kleur komt erg mooi uit. Het hangt een beetje af van de lichtinval hoe de kleur uitkomt!
[ afbeelding ]
Naakt met een bordje waar "FOK PTA" op staat voor je BloodWorstFromHell graag, anders geloofd nog geen hond jequote:Op donderdag 1 november 2007 16:31 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik ga nog een foto plaatsen waar ik zelf ook op sta zei ik al, als jullie het niet geloven is dat miet mijn probleem. Ik ben iig erg blij met mijn nieuwe skoda!
Preciesquote:Op donderdag 1 november 2007 22:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Naakt met een bordje waar "FOK PTA" op staat voor je BloodWorstFromHell graag, anders geloofd nog geen hond je
<-- 14.gif PI.
Madurodam formaatquote:
Nee hoor, als je het kan moet je het ook niet proberenquote:Op zaterdag 3 november 2007 11:33 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
nogmaals, ik hoef niks te bewijzen. dat verzinnen jullie, het kan me niks schelen of jullie me nu geloven of niet. :-)
en niet de eerste keer ook he, ze moeten je wel altijd hebbenquote:Op zaterdag 3 november 2007 11:33 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
nogmaals, ik hoef niks te bewijzen. dat verzinnen jullie, het kan me niks schelen of jullie me nu geloven of niet. :-)
De persoon in kwestie melde eerder dat hij slechts 1300 verdiende per maandquote:Op zaterdag 3 november 2007 23:17 schreef SeLang het volgende:
Iemand meldt dat hij een doodnormale middenklasser heeft gekocht en er wordt gelijk geroepen om bewijs
Welkom op jongerenforum Fok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |