Mijn vader heeft zijn C5 3.0 exlusive besteld zonder proefrit, maar dat was omdat hij bekend was met het merk.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:45 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ze willen/kunnen mij niet proef laten rijden ,omdat er maar 1 zon auto in belgie is en die staat bij de importeur en die staat hem niet af voor proefritten.Ik kan hem wel bestellen, maar ik kan geen proefrit maken.. wat zou jij doen? blind bestellen, of toch maar naar een andere auto kijken??
Bij topmodellen zoals de RS kun je eigenlijk nooit een proefrit maken. Of je moet goeie vriendjes zijn met de importeur. Heb het geprobeerd tijdens mijn zoektocht, de Seat Leon 2.0TDI FR, de 147 Q2, Volvo C30 D5. Allemaal niet mogelijk om een proefrit te maken.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:59 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Bij iemand die zo doet zou ik sowieso geen auto kopen. Als je deze auto wilt, ga je toch even bij een handelaar kijken die er een heeft voor een proefrit, of tussen dealeroccasions.
Is ook een idee. En je kan hem nog laten chiptunen neem ik aan?quote:Op zondag 15 juli 2007 18:55 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ze hebben er in belgie geen enkele RS benizine hoorde ik van de dealer, ook niet bij de importeur. vanaf oktober kun je proefrijden met de 1.8 tfsi (160 pk) k denk er sterk over om toch maar een diesel (140pk) te kopen. is goedkoper en sta je minder vaak bij de pomp
Ziet er oké uit.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:26 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[afbeelding]
Precies zo als deze dus..
Leuke bak, alleen valt de kleur moeilijk te beoordelen vanaf zo'n plaatjequote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:26 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[afbeelding]
Precies zo als deze dus..
Nadeel is dat op de Business Edition de marge lager is voor de dealer, omdat deze voor de zakelijke markt bedoelt is, en dan krijg je aanzienlijk minder inruil wat het prijsverschil weer te niet doet. Mn ouders hebben een paar week geleden een Octavia Hatch 1.9 TDI PD DPF Elegance in de kleur Anthracite gekocht. Levertijd: 8 Weken, valt me nog mee. Ze hadden ook naar een Peugeot gekeken, daar zou het 12 duren evt.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:23 schreef MK1GTI het volgende:Ga voor een business edition
Vandaag dus ??quote:Op donderdag 20 september 2007 23:11 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
volgende week wordt hij geleverd !!!
nu wel?quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:00 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
hij is er nog steeds niet,net gebeld..
Er rijdt nu vast een of andere drugskoerier in jouw wagen rondquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:50 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
volgens de dealer met de vrachtwagen. Ze waren het contact "ineens" verloren zei men, dus er moet wel iets aan de hand zijn.
Nu is het zeker lulkoekquote:Op woensdag 10 oktober 2007 07:58 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
geen lulkoek dus, nou we zullen zien. ik rij in ieder geval het komend weekend zelf naat tsechie om poolshoogte te nemen.
Je kunt soms beter het zekere voor het onzekere nemen inderdaad.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 07:58 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
geen lulkoek dus, nou we zullen zien. ik rij in ieder geval het komend weekend zelf naat tsechie om poolshoogte te nemen.
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 07:58 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
geen lulkoek dus, nou we zullen zien. ik rij in ieder geval het komend weekend zelf naat tsechie om poolshoogte te nemen.
Het is BHFH ...quote:
Wat hij zegt.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:39 schreef Sloper het volgende:
En BHFH maar lekker fappen op dit topic! Ik geloofde dit al vanaf de OP niet.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat wel, maar dat BHFH z'n auto "verdwenen" is, dat de dealer niets onderneemt en dat TS zelf naar Tsjechie gaat om polshoogte te nemen?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:45 schreef errorken het volgende:
Even tussen door, de levertijd van een ford smax is momenteel (België) toch een 10 maand. Dus lange levertijden voor middenklassers kunnen echt wel.
Dat is lang zeg!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:45 schreef errorken het volgende:
Even tussen door, de levertijd van een ford smax is momenteel (België) toch een 10 maand. Dus lange levertijden voor middenklassers kunnen echt wel.
Zegt wel wat over de afname van de A-klasse.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:33 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat is lang zeg!
Onze nieuwe A-klasse was er in 1998 binnen een paar maanden, terwijl die pas net nieuw was toen.
hou maar op joh, je leugen is al door.quote:Vrder ga ik nog steeds naar tsjechie toe om eens met ze te praten over het hoe en wat. Ik ga dus nog wel met mn panda, dat wel.
Idd, goeie zaak.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:22 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ok, net telefoon van de dealer! de vrachtwagen is inmiddels terecht, het bleek dat de chauffeuer wegens plotselinge familieomstandigheden naar huis is gereden met de vrachtwagen en daar een aantal dagen is gebleven. Dit zonder de fabriek te verwittigen, hij is nadat hij de zaken thuis geregeld heeft door naar Brussel gereden. Nu zal hij "zeker en vast" op een paar dagen gereed staan aldus de dealer. Ik hoef dan alleen nog maar de papieren te regelen. Dit kost hier ongeveer een week, dus dan zal ik hem waarsch. de week na volgende week verw88.. Het blijft ook een oostblok merk, dus je kan ook niet verwachten dat alles meteen perfect gaat.
Vrder ga ik nog steeds naar tsjechie toe om eens met ze te praten over het hoe en wat. Ik ga dus nog wel met mn panda, dat wel.
Pssst, BHFH: Skoda lenen? We hebben ze hier als bedrijfswagens... dan delen we de benzinequote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:26 schreef VjenneKloetn het volgende:
Als hier over 2 weken een foto van jou en je nieuwe auto staat dan sponsor ik je een tank benzine
Geeft niet, ik rijd benzine...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:17 schreef VjenneKloetn het volgende:
Volgens mij was het een diesel variant
bedankt voor de tips, ik ga denk ik kijken in de fabriek in kvasiny , die is het dichtste bij toch? het werkklimaat zal in alle fabrieken wel hetzelfe zij neem ik aan. maar goed verder zal mijn auto wel in brussel staan denk ik inmiddels, aangezien de vrachtwagenchauffeur inmiddels weer terecht is. Ik snap het ook wel dat je als er feiten en omstandigheden zijn die nopen tot aanwezigheid van iemand je niet zomaar even eerst die vrachtwagen kan terug rijden.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:08 schreef Mr_Moon het volgende:
BHFH, waar ga je aan de poort staan rammelen dit weekend?
Bij de fabriek in Kvasiny, die van Vrchlabi of die van Mladá Boleslav?
De Octavia word volgens mij ook nog gemaakt bij de VW fabriek in Bratislava,
en Skoda heeft ook nog fabrieken in Kazakhstan, Rusland, Ukraine en Bosnië-Hercegovina... (en India!)
Voor de zekerheid een extra jerrycan benzine mee! (en een kratje Budvar mee terug)
Ik zit hier vlak bij D'Ieteren, de importeur van Skoda, in Brussel. Moet ik even gaan polsen waar je auto blijft?
Misschien staat hij er al!
Een blauwe was het toch?
* Mr_Moon is altijd bereid een mede-fokker te helpen...
Dude, het oostblok bestaat niet meer. Zelfs Bulgarije is EU lid.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 07:07 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
In die oostblok landen zijn telefoons verder natuurlijk erg duur, of niet toegestaan en gaat contact vaak via de korte golf. wellicht dat zijn zender niet werkte om de fabriek te waarschuwen. Ik zal dat eens vragen in ieder geval.
Daar ga je je Octavia iig niet vinden, want die worden gebouwd in Mladá Boleslav.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 07:07 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
bedankt voor de tips, ik ga denk ik kijken in de fabriek in kvasiny
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 07:07 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
n die oostblok landen zijn telefoons verder natuurlijk erg duur, of niet toegestaan en gaat contact vaak via de korte golf.
Zoals ik al eerder had aangegeven.quote:Chauffeur? Meneer, al onze transporten vanaf de fabrieken gebeuren per trein, het zijn enkel de dealers die vanuit hier bevoorraad worden per vrachtwagen...
...en dacht jij dat ik bij de importeur was geweest?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:51 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder had aangegeven.
Transport voor 5 auto's van 20.000 euro per vrachtwagen, alsof dat rendabel is
Nee, ik heb alleen het vrachtwagen stukje meegenomen, de rest boeide me nietquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:58 schreef Mr_Moon het volgende:
[..]
...en dacht jij dat ik bij de importeur was geweest?![]()
het verschil is alleen dat italie aan het water ligt en tsjechie niet echt, dus met de boot is sowiezo lastig..quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:54 schreef Den_Haag het volgende:
Wat een onzintopic weer. Een gewone auto komt per boot of trein. Mijn 147 Q2 is per boot vanuit Italie naar Antwerpen gegaan. Daar is hij op de vrachtwagen gezet, direct naar de dealer toe.
Over 5 weken zien we hier nog steeds geen foto's!
Treinquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:30 schreef Neluhz het volgende:
[..]
het verschil is alleen dat italie aan het water ligt en tsjechie niet echt, dus met de boot is sowiezo lastig..
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 14:59 schreef leolinedance het volgende:
BHFH! Cancel de bestelling en koop een Audi A5!![]()
Papieren zijn meestal al geregeld voordat de auto bij de dealer wordt geleverdquote:Op maandag 15 oktober 2007 21:52 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
de auto staat inmiddels bij de dealer. Ik moet nu nog de papieren regelen en dan komen de fotos dit duurt zon 2 weken. De dealer heeft zich verexcuseerd voor hetgene dat gebeurd is en mij verzekerd dat de desbetreffende chauffeur zich voortaan inmeldt bij de centrale bij problemen. Verder ben ik er geweest, maar mocht ik het terrein niet eens op.Ik heb al het gelijkheidsattest en de auto is inderdaad gemaakt in Mladá Boleslav, waar ik dus niet geweest ben... . N
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |