Nadeel is dat op de Business Edition de marge lager is voor de dealer, omdat deze voor de zakelijke markt bedoelt is, en dan krijg je aanzienlijk minder inruil wat het prijsverschil weer te niet doet. Mn ouders hebben een paar week geleden een Octavia Hatch 1.9 TDI PD DPF Elegance in de kleur Anthracite gekocht. Levertijd: 8 Weken, valt me nog mee. Ze hadden ook naar een Peugeot gekeken, daar zou het 12 duren evt.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:23 schreef MK1GTI het volgende:Ga voor een business edition
Vandaag dus ??quote:Op donderdag 20 september 2007 23:11 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
volgende week wordt hij geleverd !!!
nu wel?quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:00 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
hij is er nog steeds niet,net gebeld..
Er rijdt nu vast een of andere drugskoerier in jouw wagen rondquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:50 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
volgens de dealer met de vrachtwagen. Ze waren het contact "ineens" verloren zei men, dus er moet wel iets aan de hand zijn.
Nu is het zeker lulkoekquote:Op woensdag 10 oktober 2007 07:58 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
geen lulkoek dus, nou we zullen zien. ik rij in ieder geval het komend weekend zelf naat tsechie om poolshoogte te nemen.
Je kunt soms beter het zekere voor het onzekere nemen inderdaad.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 07:58 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
geen lulkoek dus, nou we zullen zien. ik rij in ieder geval het komend weekend zelf naat tsechie om poolshoogte te nemen.
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 07:58 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |