Lekker interessant wat een autoverkoper van je vindt. Als het korting oplevert zal je dat toch een zorg zijn?quote:Op donderdag 23 november 2006 09:50 schreef Sloper het volgende:
Volgens mij worden die dealers helemaal gek van die kerel dattie elke keer komt zeuren om korting...
Waarom dan? Ik hoop dat BHFH nog eens om de hoek komt hier om het een en ander te verklarenquote:Op vrijdag 24 november 2006 10:15 schreef -Muse- het volgende:
Dit topic gaat weer richting een slotje
Zoals wat?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:49 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik heb inmiddels aardig wat autos bekeken
Bij iemand die zo doet zou ik sowieso geen auto kopen. Als je deze auto wilt, ga je toch even bij een handelaar kijken die er een heeft voor een proefrit, of tussen dealeroccasions.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:45 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ze willen/kunnen mij niet proef laten rijden ,omdat er maar 1 zon auto in belgie is en die staat bij de importeur en die staat hem niet af voor proefritten.Ik kan hem wel bestellen, maar ik kan geen proefrit maken.. wat zou jij doen? blind bestellen, of toch maar naar een andere auto kijken??
Ik zou sowieso proefrijden in een vergelijkbaar model. Waarom is er niet zo'n Octavia te vinden? Ik meen dat ik ze toch regelmatig zie rijden? Of is dit soms een heel erg nieuw model?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:45 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ze willen/kunnen mij niet proef laten rijden ,omdat er maar 1 zon auto in belgie is en die staat bij de importeur en die staat hem niet af voor proefritten.Ik kan hem wel bestellen, maar ik kan geen proefrit maken.. wat zou jij doen? blind bestellen, of toch maar naar een andere auto kijken??
Mijn vader heeft zijn C5 3.0 exlusive besteld zonder proefrit, maar dat was omdat hij bekend was met het merk.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:45 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Bij topmodellen zoals de RS kun je eigenlijk nooit een proefrit maken. Of je moet goeie vriendjes zijn met de importeur. Heb het geprobeerd tijdens mijn zoektocht, de Seat Leon 2.0TDI FR, de 147 Q2, Volvo C30 D5. Allemaal niet mogelijk om een proefrit te maken.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:59 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Bij iemand die zo doet zou ik sowieso geen auto kopen. Als je deze auto wilt, ga je toch even bij een handelaar kijken die er een heeft voor een proefrit, of tussen dealeroccasions.
Is ook een idee. En je kan hem nog laten chiptunen neem ik aan?quote:Op zondag 15 juli 2007 18:55 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ze hebben er in belgie geen enkele RS benizine hoorde ik van de dealer, ook niet bij de importeur. vanaf oktober kun je proefrijden met de 1.8 tfsi (160 pk) k denk er sterk over om toch maar een diesel (140pk) te kopen. is goedkoper en sta je minder vaak bij de pomp
Ziet er oké uit.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:26 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[afbeelding]
Precies zo als deze dus..
Leuke bak, alleen valt de kleur moeilijk te beoordelen vanaf zo'n plaatjequote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:26 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[afbeelding]
Precies zo als deze dus..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |