quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 09:10 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik heb inmiddels een (gloednieuw type) fabia als leenauto totdat de papieren geregeld zijn. Ik hoop dat de bureaucratische molens een beetje snel werken. volgens de vrouw aan de garagist zou ik de papieren uiterlijk de eerste week van november terug moeten hebben. de fabia kost me niks, dat is service van de verdeler.![]()
Foto's van de leen auto!quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 08:04 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik wacht nog op de papieren, maar ik hoop die vandaag of morgen in de bus te hebben....
Wat een kleine nummerplaatquote:Op donderdag 1 november 2007 13:14 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik heb de auto! Hier de eerste foto, ik zal later nog wel een paar meer plaatsen en ook 1 waar ik zelf ook op sta! De auto rijdt super! , veel kracht en lekker stil. Mooi luxe interieur en de kleur komt erg mooi uit. Het hangt een beetje af van de lichtinval hoe de kleur uitkomt!
[ afbeelding ]
Naakt met een bordje waar "FOK PTA" op staat voor je BloodWorstFromHell graag, anders geloofd nog geen hond jequote:Op donderdag 1 november 2007 16:31 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik ga nog een foto plaatsen waar ik zelf ook op sta zei ik al, als jullie het niet geloven is dat miet mijn probleem. Ik ben iig erg blij met mijn nieuwe skoda!
Preciesquote:Op donderdag 1 november 2007 22:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Naakt met een bordje waar "FOK PTA" op staat voor je BloodWorstFromHell graag, anders geloofd nog geen hond je
<-- 14.gif PI.
Madurodam formaatquote:
Nee hoor, als je het kan moet je het ook niet proberenquote:Op zaterdag 3 november 2007 11:33 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
nogmaals, ik hoef niks te bewijzen. dat verzinnen jullie, het kan me niks schelen of jullie me nu geloven of niet. :-)
en niet de eerste keer ook he, ze moeten je wel altijd hebbenquote:Op zaterdag 3 november 2007 11:33 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
nogmaals, ik hoef niks te bewijzen. dat verzinnen jullie, het kan me niks schelen of jullie me nu geloven of niet. :-)
De persoon in kwestie melde eerder dat hij slechts 1300 verdiende per maandquote:Op zaterdag 3 november 2007 23:17 schreef SeLang het volgende:
Iemand meldt dat hij een doodnormale middenklasser heeft gekocht en er wordt gelijk geroepen om bewijs
Welkom op jongerenforum Fok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |