Ja, en?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:33 schreef tinoburg het volgende:
op gs stond vandaag een gozer die bebeot was voor zeiken in een gracht a50eur
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 08:54 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik ben dit weekend de a31 afgezakt van groningen naar het roergebied. Gemiddelde snelheid van 170 km/h (incl wegwerkzaamheden,)over ruim 300 kilometer., waar het kon constant 220 op de teller (harder wilde hij niet deze keer) gemiddeld verbruik deze rit: 1:11,5. Puntje van kritiek is dat ik de auto eigenlijk toch te langzaam vind.
Zeker als het rustig is , is het jammer als je niet sneller kan dan 220. Je komt met 140 pk toch wat tekort. Verder is hij op topsnelheid wat rumoerig. mn volgende auto wordt er wel 1 met minstens 200 pk. een nog wat snellere auto aan te schaffen om wat hogere gemiddeldes tehalen over langere afstanden zou prettig zijn. Inmiddels heb ik overigens 12000 km gereden. Wellicht kan ik de tdi eenvoudig laten chippen tot 170 pk? (de 170 pk versie is dezelfde motor immers) wie weet dit toevallig?
Foto?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 08:54 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik ben dit weekend de a31 afgezakt van groningen naar het roergebied. Gemiddelde snelheid van 170 km/h (incl wegwerkzaamheden,)over ruim 300 kilometer., waar het kon constant 220 op de teller (harder wilde hij niet deze keer) gemiddeld verbruik deze rit: 1:11,5. Puntje van kritiek is dat ik de auto eigenlijk toch te langzaam vind.
Zeker als het rustig is , is het jammer als je niet sneller kan dan 220. Je komt met 140 pk toch wat tekort. Verder is hij op topsnelheid wat rumoerig. mn volgende auto wordt er wel 1 met minstens 200 pk. een nog wat snellere auto aan te schaffen om wat hogere gemiddeldes tehalen over langere afstanden zou prettig zijn. Inmiddels heb ik overigens 12000 km gereden. Wellicht kan ik de tdi eenvoudig laten chippen tot 170 pk? (de 170 pk versie is dezelfde motor immers) wie weet dit toevallig?
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 08:54 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
dan betaal je de exra afschrijving aan de verzekering uiteidelijk. Ik bewaar mn no-claim liever voor een total loss klapper. Ik heb er wat menie over gesmeerd. Die waardevermindering valt wel me, want het is alleen uiterlijk. Zolang het niet gaat roesten maakt het weinig uit volgens mij.quote:Op maandag 29 september 2008 23:05 schreef Arclight-S het volgende:
Mijn vader laat elke schade (ook kleine krassen) meteen fixen, mischien ook wel handig voor de waarde van de auto.
R. Sadness (quote:Op zondag 5 oktober 2008 13:29 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
dan betaal je de exra afschrijving aan de verzekering uiteidelijk. Ik bewaar mn no-claim liever voor een total loss klapper. Ik heb er wat menie over gesmeerd. Die waardevermindering valt wel me, want het is alleen uiterlijk. Zolang het niet gaat roesten maakt het weinig uit volgens mij.
Dit is een BHFH topic.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:54 schreef Sloper het volgende:
Menie over gesmeerd![]()
OMFG!!!!!!!
PICS!!!!!!
quote:Op maandag 6 oktober 2008 08:21 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Dit is een BHFH topic.
Ik gok dat hij heel z'n auto in de menie heeft gezet. geen auto heeft.
was het maar en grapquote:Op zondag 22 maart 2009 17:53 schreef Sloper het volgende:
Hoe bedenkt je 't elke keer weer...![]()
Wat een grap! En het mooie is BHFH, dat er gewoon nog mensen intrappen...bizar...
quote:Op zondag 22 maart 2009 21:25 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
thanks voor het medeleven!. Het was een beste klap! Na controle in het ziekenhuis mochten zowel ik als de tegenpartij zonder al te veel kwetsuren naar huis. Met dank aan oa de 6 airbags (die overigens niet allemaal waren uitgeklapt) Was wel eens een interessante ervaring.
Ik quote mezelf even.quote:Op zondag 9 november 2008 09:07 schreef _Arthur het volgende:
Is je Oostblok vehikel al van ellende uit elkaar gevallen? Of heb je hem weer met menie in elkaar geplakt?
Blijkt maar weer, goedkoop is duurkoop. Maar dat is iets wat jij wel nooit zal snappen afgaande op je historie.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:29 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Dat scheelt me ook een dure omnium verzekering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |