Als ik nou 's kudos kon uitdelen...quote:Op zaterdag 3 november 2007 23:17 schreef SeLang het volgende:
Iemand meldt dat hij een doodnormale middenklasser heeft gekocht en er wordt gelijk geroepen om bewijs
Welkom op jongerenforum Fok
Het gaat natuurlijk niet om de auto an sich, maar de manier waarop.quote:Op zaterdag 3 november 2007 23:17 schreef SeLang het volgende:
Iemand meldt dat hij een doodnormale middenklasser heeft gekocht en er wordt gelijk geroepen om bewijs
Welkom op jongerenforum Fok
Ik wel, 1 voor benzine en 2 voor hem.quote:Op woensdag 5 december 2007 12:44 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat vind ik niet zo vreemd hoor..
quote:Op donderdag 1 november 2007 16:31 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
...ik ga nog een foto plaatsen waar ik zelf ook op sta...
quote:Op vrijdag 2 november 2007 07:52 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
...fotos volgen, wees niet bang, ...
quote:Op zondag 25 november 2007 23:24 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
...de fotos komen nog, heb geduld.
Komen die foto's nogquote:Op dinsdag 4 december 2007 23:29 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
...de fotos komen verder nog, ...
Eigenlijk heb ik er geen zin meer in, na een maand nog steeds geen foto's maar wel ongelooflijke verhaaltjesquote:Op woensdag 5 december 2007 15:56 schreef Mr_Moon het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Komen die foto's nog![]()
[ afbeelding ]
Als ik net een nieuwe auto zou hebben zou ik ook veel gaan rijden. Hij had volgens jou dus een diesel moeten kopen omdat ie 2 maanden ofzo wat meer rijdt..quote:Op woensdag 5 december 2007 14:16 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Ik wel, 1 voor benzine en 2 voor hem.
Als je het topic doorleest kom je geregeld dingen tegen die twijfelachtig zijn.quote:Op woensdag 5 december 2007 16:01 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Als ik net een nieuwe auto zou hebben zou ik ook veel gaan rijden. Hij had volgens jou dus een diesel moeten kopen omdat ie 2 maanden ofzo wat meer rijdt..
Verander dat "geregeld" maar in "alleen maar" dat geeft een beter beeld.quote:Op woensdag 5 december 2007 16:47 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Als je het topic doorleest kom je geregeld dingen tegen die twijfelachtig zijn.
Dit is er nog zo 1
Wat?quote:Op woensdag 5 december 2007 16:57 schreef BadEend19 het volgende:
[..]
Verander dat ´geregeld´ in ´alleen maar´ dat geeft een beter beeld.
Is je camera nu zo brak of is de kleur nu al vervaagd door de zonquote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:04 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Het wordt ook deze blauwe kleur. Ik wordt een beetje depressief van al die grijze en zwarte auto's die ik m me heen zie!
[ afbeelding ]
winterbandenquote:Op vrijdag 21 december 2007 16:59 schreef du_ke het volgende:
beetje matige velgen voor zo'n nieuwe auto.
België is niet echt om de hoek voor mij. Ben vandaag half Noord Nederland rondgecrost wel weer even genoeg km's.quote:Op vrijdag 21 december 2007 17:16 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
waarom kom je niet eens op de koffie, wellicht dat je het dan gelooft..
quote:Op vrijdag 21 december 2007 17:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
En dan aangevallen worden door je boobytraps
Die leuters die niet zo'n mooie Skoda hebben, blijf je toch houden.quote:Op vrijdag 21 december 2007 17:12 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
winterbanden, hij is verder erg vies dat klopt! Verder is er uiteraard niks gesoupt, dat kun je dan altijd wel zeggen..
leuters?quote:Op zondag 23 december 2007 04:03 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Die leuters die niet zo'n mooie Skoda hebben, blijf je toch houden.
We geloven nog niet eens dat je uberhaupt een auto hébt BHFH. Laat staan dat je er 230 op de teller mee gereden hebtquote:Op donderdag 10 januari 2008 23:23 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik heb de topsnelheid geprobeerd aangezien ik had gelezen dat de politie nu toch geen boetes uitdeelt voor verkeersovertredingen Ik heb net 230 gereden op de teller op de a2 richtng maastricht. Op de gps reed ik 219 km/h, dus hij rijdt aardig door! Ik heb inmiddels 8000 km gereden overigens
ja, wat voor een debiel iets is datquote:Op donderdag 10 januari 2008 23:36 schreef tinoburg het volgende:
en dan nog, flitsen doen ze wel gewoon hoor
Hij reed 230 op de teller en zijn GPS gaf 219 aanquote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:24 schreef Tomatenboer het volgende:
Er worden geen boetes uitgeschreven voor kleine vergrijpen waarbij de veiligheid niet in het geding komt.
Er wordt dus wel bekeurd als je met 200+ km/u over de A2 scheurt.![]()
Overigens kan 220 km/u op de teller best 208 km/u in echte kilometers zijn Leolinedance.
Niet dat hij écht een Skoda Octavia heeft overigens, en mochten al deze verhalen wel op waarheid berusten dan rest ook slechts één smiley
Tja wanneer de veiligheid wel of niet in het geding komt is een subjectief begrip, wat de één nog acceptabel vindt is voor de ander asociaal.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:22 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hij reed 230 op de teller en zijn GPS gaf 219 aanjaja..
Maar als ik 130 rijd terwijl de veiligheid niet in het geding komt krijg ik geen bekeuring?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |