nogmaals hoop ik dat dat niet gebeurt, het is nu geweldig, maar wordt gewoon niet leuk de volgende keer.quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:49 schreef Rudieh het volgende:
hahaah godverdomme zeg wat een held die Shorty...tranen met tuiten hier...
hopelijk komt die nog eens terug
Blijft mooiquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:12 schreef Adelante het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=8pZtslpzOOs
jaloezie met adele bloemendaal
Wel de kracht van het programma imho. De serieuzere zaken van zo'n jongen die z'n vader al zolang niet meer heeft gezien, gecombineerd met een dosis humor. En Paul de Leeuw voelt perfect aan wanneer het wel en niet kan vind ik.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:20 schreef Sethje het volgende:
Ik kijk nu pas over internet, heb in het weekend nooit tijd. Mooi stuk met die Sergio, heerlijk hoe hij dat keyboard afzeikt echt geweldig
Ja precies, net als dat meisje..Kato (of hoe je dat ook schrijft) met die vader met kanker...dat was zo mooi, zo emotioneel echt prachtige televisie.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:56 schreef franktic het volgende:
[..]
Wel de kracht van het programma imho. De serieuzere zaken van zo'n jongen die z'n vader al zolang niet meer heeft gezien, gecombineerd met een dosis humor. En Paul de Leeuw voelt perfect aan wanneer het wel en niet kan vind ik.![]()
Toen kon je mij echt opvegenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 02:57 schreef VrAnqZ het volgende:
heheh ik heb werkelijk dubbel gelegen!
"mag z'n vrouw ook mee naar napels?"
"oh, ik krijg net door dat je vrouw niet mee mag, je gaat met shorty"
Ja idd Adje wist bijna niet wat hij moest zeggen schitterend.quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:43 schreef vitessezuid113 het volgende:
en adje weer bijna uit zijn rol
zo maar weer even opletten als Shorty wordt afgevoerd
ja gvdquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:29 schreef Wer-Al_Zwowe het volgende:
Waarom is er nu ineens een klok op de stream?
Dat vind ik ook.een mooie shirt !quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:35 schreef Aoristus het volgende:
Mooi Bos shirt heeft ie aan
ben benieuwd hoe het afloopt, morgen maar eens kijkenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:12 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat vind ik ook.een mooie shirt !
Wat erg dat Paul de kleding van de dames in de wasmachine instopte met rood spul erbij![]()
Omdat ze niet weten wat ze aan moeten doen als ze naar Marco Borsato gaan [afbeelding]
Ik ben blij dat ze de afterparty die vanavond na de uitzending op tv via internet te zien is/was..quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:16 schreef Aoristus het volgende:
[..]
ben benieuwd hoe het afloopt, morgen maar eens kijken
Ja, da's tegelijk met Koefnoenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:23 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ze de afterparty die vanavond na de uitzending op tv via internet te zien is/was..
Voortaan ook op de volgende avond op tv te zien is.
Vaak is er ook iets anders op tv zaterdag's.
Of het internet bufferd zoals jullie over hadden.
Maar je kan morgen ook op internet kijken ! Wat je morgenavond op tv zie..Dacht ik ??
dan lig ik in bed.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:06 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Kun je morgenavond om 23.15 kijken naar de afterparty op NED1![]()
Doe ik ook.
die was niet verkeerdquote:Op zondag 15 oktober 2006 08:34 schreef Jerommeke.nl het volgende:
[..]
dan lig ik in bed.![]()
ik wilde die meid van 19 nog wel eens zien![]()
quote:Op zondag 15 oktober 2006 10:30 schreef maril het volgende:
Hij krijgt steeds meer kijkers meer dan 1,8 miljoen
Geweldig toch voor Paulquote:Op zondag 15 oktober 2006 10:30 schreef maril het volgende:
Hij krijgt steeds meer kijkers meer dan 1,8 miljoen
Volgens mij maakt hem dat niet zoveel uit. Gisteren zei hij ook weer: Het gaat me niet om de kijkcijfers, het gaat me om de kwaliteit (in het gevalletje lingo). Waar ik m overigens ook groot gelijk in geefquote:
En voor jou schatquote:
Ja toch ?quote:
en dit overlapt met the Sopranos..quote:
Dyanne Beekman.quote:Op maandag 16 oktober 2006 00:03 schreef kevin85 het volgende:
Mooie vrouw is dat altijd die styliste![]()
Hoe heet zij ook alweer?![]()
Denk jij dat Paul de Leeuw een programma zou maken wat hoge kijkcijfers zou trekken, maar wat hij zelf geen kwaliteit zou vinden? Don't think so! En het kwam er imho behoorlijk gemeend uit.quote:Op zondag 15 oktober 2006 15:54 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Nou die uitspraak was volgens mij sarcastisch bedoeld.
Paul vond dat alleen gebeld en gesms-ed kon worden wie de beste is.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:13 schreef boneyard het volgende:
en waarom had paul daar voor gekozen?
En gelijk heeft hij,je word tegenwoordig bedonderd bij het leven met al die sms stemmingen bij div programma`s.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:16 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Paul vond dat alleen gebeld en gesms-ed kon worden wie de beste is.
En dat vond ie niets..Paul had liever gewild door echte jury geloof ik.![]()
Kutmuziek, optieven met die zinloze baggermuziek. Het lijkt Nederland 2 op zondag wel.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:57 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ach even het tempo uit de show halen.
Ach, publieke zenders!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:03 schreef pberends het volgende:
[..]
Kutmuziek, optieven met die zinloze baggermuziek. Het lijkt Nederland 2 op zondag wel.
Hij's zo down to earth...quote:
Dat was echt te grappig met die kop en dat opgeblazende blonde pruikje.quote:
Heb jij gelijk hoorquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:10 schreef edje34 het volgende:
[..]
En gelijk heeft hij,je word tegenwoordig bedonderd bij het leven met al die sms stemmingen bij div programma`s.
Shorty hoeft van mij ook niet.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:54 schreef pberends het volgende:
Die dwerg is echt eng. Net Grim Reaper.
Wat bedoel je?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:30 schreef Haaibaaike het volgende:
Maar wat Paul zei tegen die oma van het meisje in de studio ''u'' mag deze rechtse bij ''u'' wel hebben .
Paul bedoelde die dwerg![]()
Ohquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:42 schreef Haaibaaike het volgende:
Shorty was bij Mevr Peters de oma van het meisje die bij Paul in de studio was !
Toen maakte Paul een opmerking dat ze die dwerg ook kon krijgen !
Begrepen SVEN !!
Hoezo?quote:
Haha, in het achterste gedeelte van die kist lag een heel ander persoon. Die had paarse laarzen aan, en die vrouw uit het publiek hele andere schoenenquote:Op zondag 22 oktober 2006 12:27 schreef Razor21 het volgende:
Ben ik nu de enige die zich afvraagt hoe die truc werkt?
Haar benen bewogen nog wel toen ze in stukken lag....die vrouw moet gewoon van te voren ingelicht zijn wat ze moest doen als ze in de kist lag lijkt mij.![]()
Blijf het vaag vinden....maar wat een super afl.
Dat was eerst niet zoquote:Op zondag 22 oktober 2006 13:53 schreef BVO het volgende:
Toch jammer dat het programma nu alléén nog maar om wensen draait.
Niet helemaal toch? Toen met die pagina?quote:
Hij zou weer een paar bekende typetjes moeten doen.quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:53 schreef BVO het volgende:
Idd, en die wensen vind ik ook minder dan vorig jaar. Paul's Punt mis ik ook nogquote:Op zondag 22 oktober 2006 13:53 schreef BVO het volgende:
Die wensen zijn dit seizoen minder dan vorig jaar !!quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:28 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Idd, en die wensen vind ik ook minder dan vorig jaar. Paul's Punt mis ik ook nog![]()
Tijd voor weer eens ouderwets Bob of Annie![]()
Mooi héquote:Op zondag 22 oktober 2006 23:28 schreef snellejelle het volgende:
Paultje
wat een prachtige gedichten
leuk de sound of musicquote:
dat herken ik meerquote:Op zondag 22 oktober 2006 23:38 schreef Matness het volgende:
[..]
jengelen, janken, zemelen, gillen, doodgaan,
dat.
Ik vind dat het heel subtiel wordt aangepakt met adje in beeld brengen, hij komt gewoon af en toe ergens in voorbij, en dan vind ik 't nog steeds 'n grappig figuur.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:55 schreef lachejonge het volgende:
Volgens mij ben ik de enige, maar ik word die Adje echt zo zat nou. Iedereen weet dat het gewoon een acteur is en het was leuk voor een seizoen maar nu wil ik gewoon niet meer kijken als hij in beeld komt. Wat hij overigens WEL leuk deed naar mijn mening, was (volgens mij in de laatste helft van het internetprogramma) bukken voor de camera. Maar een eigen programma zoals ik dat vorige week hoorde verdient hij niet. Ik hoop nog steeds op een Adje-loos seizoen.
Jaah..quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:05 schreef febster het volgende:
Best leuk vrouwtje, gaat hij niet met haar mee naar huis omdat hij turnles heeft
Ik had het wel gewetenquote:Op maandag 23 oktober 2006 00:06 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Jaah..
Wat een dwaas..
Dat meisje zag er wel aardig uit
Siquote:Op maandag 23 oktober 2006 00:08 schreef febster het volgende:
[..]
Ik had het wel geweten, dan maar lam op je turnles
idd, als ik hun was, zou ik ontevreden zijn over mijn eigen kopquote:Op maandag 23 oktober 2006 00:12 schreef kevin85 het volgende:
Die twee buitenste 'ontevreden' modellen zien er trouwens niet uit..![]()
Die middelste opzich wel weer
En die Xander had ook niet gehoeven...quote:Op deze laatste zomeravond gaat Paul zingen met Xander de Buisonje, Gordon en Sonja Barend komen langs en Adje krijgt weer een vriendje!
Wintertijd gaat in hequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:23 schreef pberends het volgende:
Laatste uitzending?
[..]
En die Xander had ook niet gehoeven...
De laatste zomeravond.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:10 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
WATDe laatste aflevering
Ik geloof er niets van
![]()
Mooi stukje dat die Xander heel serieus aan het zingen was en dat Paul met zijn Franse stem in moest gaan zettenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:32 schreef Viking84 het volgende:
mooie aflevering weer. Triest van dat jongetje met de blaren en ik vind dat die ene demente oma ook niet mee had moeten komen. Dat was pijnlijk.
Die demente iddquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:32 schreef Viking84 het volgende:
mooie aflevering weer. Triest van dat jongetje met de blaren en ik vind dat die ene demente oma ook niet mee had moeten komen. Dat was pijnlijk.
Wou dat net zeggen jaquote:Op zondag 29 oktober 2006 23:28 schreef Aoristus het volgende:
die borstpartij achter Cor Bakker is wel een succesformule
Ik heb zitten lachen hoe ze stonden te zingenquote:
Ja, die was ook leukquote:Op zondag 29 oktober 2006 23:57 schreef golfer het volgende:
Kalenderfoto's waren ook geweldig en nu dan die reuma-Nancy.
viel zelfs mij op........quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:40 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Wou dat net zeggen jamaar ze zijn nu opeens bedekt met haar, ze is er volgens mij opeens achter
Ik wil er ook nog een keer naar toequote:Op maandag 30 oktober 2006 00:14 schreef Haaibaaike het volgende:
Wat heb ik gisteren en vandaag genoten van Paul![]()
Wat zou ik daar graag erbij willen zijn ...Maar ik woon te ver van Weesp![]()
Wij zaten in de kamer man en ik, alleen hebben wij een L-kamer zodat hij naar een andere tv kan kijken en ik ookquote:Op maandag 30 oktober 2006 11:02 schreef Jivis het volgende:
Ja, in je eentje lachen is ook zo sneu.
het is tegenwoordig in Almere, misschien scheelt datquote:Op maandag 30 oktober 2006 00:14 schreef Haaibaaike het volgende:
Wat heb ik gisteren en vandaag genoten van Paul![]()
Wat zou ik daar graag erbij willen zijn ...Maar ik woon te ver van Weesp![]()
Dat klopt in Almerequote:Op maandag 30 oktober 2006 17:42 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
het is tegenwoordig in Almere, misschien scheelt dat![]()
Dat weet ik ..quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:39 schreef boneyard het volgende:
ook al zou je dichterbij wonen, er is een flinke wachtlijst om er heen te mogen.
Klopt, daarom zou ik willen zien hoe Arjen eigenlijk is buiten zijn rol als Adje.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:58 schreef edje34 het volgende:
Hij had moeite om z`n lache in te houden.
jaquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:06 schreef edje34 het volgende:
Hij speeld toch ook mee bij man en paard op talpa ?
Hij blijft op Adje lijken daar.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:24 schreef Haaibaaike het volgende:
Heb ik niet gezien,
Ik ben een paar weken terug geweest, en had er maar 2 weken eerder voor gebeld...?quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:19 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat weet ik ..
Voor dit seizoen is al helemaal uitverkocht![]()
Echt ? Ja, ik heb niemand die met mij naar Paul wiltquote:Op zaterdag 4 november 2006 17:42 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
Ik ben een paar weken terug geweest, en had er maar 2 weken eerder voor gebeld...?
Kan je niet opnemen ?quote:
Ik niet.quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:41 schreef snellejelle het volgende:
ik wil ook een sirene na kunnen doen
allemaal jonge lekkere wijvenquote:
Ik vond dat ook irritant.quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:39 schreef Aoristus het volgende:
wat is dat voor een idioot, iemand die een sirene na kan janken
Helaas maar waarquote:Op zondag 5 november 2006 00:32 schreef wolferl het volgende:
tegenvallende uitzending deze keer.
Ik kan het ook wel, denk ik (en nee, ik ga geen mp3'tje posten hierquote:Op zondag 5 november 2006 14:02 schreef RaymanNL het volgende:
Leuke uitzending
Alleen vond ik die vent maar raar, met z'n sirene geluidff serieus, wat zou die vent op een dag gedacht hebben, Laat ik vandaag is een sirene proberen na te doen ?
![]()
Dankuwelquote:Op zaterdag 4 november 2006 21:34 schreef Roeni3 het volgende:
Echt belachelijk dat ze in zo'n mooie nr knippen. Schakel dan iets later over naar internet, maar een uitvoering als deze moest helemaal te zien kunnen zijn geweest.
Paul: "Mariska Hulscher is een..."quote:Op zondag 5 november 2006 14:07 schreef karoltje het volgende:
[..]
Dankuwel. Wij stonden daar in de coulise en Paul maar dooremmeren en ouwehoeren. En wij denken 'oohh schiet op we willen niet in de internetuitzending!!'. Interview met ons en Cor was ook erg komisch, is dus te zien in de 'Day After'.
Check het Laccorda topic: Laccorda komt naar je toe deze winter! Als jullie de cd kopen kan je m helemaal horen!
/Einde reclameblok.
http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/tv/vara/mooiweerdeleeuw/bb.20061104.asfquote:Op zondag 5 november 2006 14:21 schreef karoltje het volgende:
Was grappig ja. Hij staat alleen niet online nu?
Wat maakt het uit? Die wordt toch gewoon vanavond uitgezonden? En volgens mij net zo goed bekeken hoorquote:Op zondag 5 november 2006 14:07 schreef karoltje het volgende:
[..]
Dankuwel. Wij stonden daar in de coulise en Paul maar dooremmeren en ouwehoeren. En wij denken 'oohh schiet op we willen niet in de internetuitzending!!'.
Kom jij vanavond in de after party het internet uitzending?quote:Op zondag 5 november 2006 14:21 schreef karoltje het volgende:
Was grappig ja. Hij staat alleen niet online nu?
Net voor het einde van de normale uitzending liep jij toch voorop de studio in?quote:Op zondag 5 november 2006 21:07 schreef karoltje het volgende:
Nou niet perse ik, maar mijn koor. We zijn meteen aan het begin.
Leuk joh, dat je bij Paultje geweest bentquote:Op zondag 5 november 2006 21:07 schreef karoltje het volgende:
Nou niet perse ik, maar mijn koor. We zijn meteen aan het begin.
ja, er zaten best een paar leuke meisjes bijquote:Op zondag 5 november 2006 23:15 schreef kevin85 het volgende:
En...
Weer begonnen
Allemaal leuke meisjes in een koor!
Beetje jong, dat wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |