Dat was eerst niet zoquote:Op zondag 22 oktober 2006 13:53 schreef BVO het volgende:
Toch jammer dat het programma nu alléén nog maar om wensen draait.
Niet helemaal toch? Toen met die pagina?quote:
Hij zou weer een paar bekende typetjes moeten doen.quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:53 schreef BVO het volgende:
Idd, en die wensen vind ik ook minder dan vorig jaar. Paul's Punt mis ik ook nogquote:Op zondag 22 oktober 2006 13:53 schreef BVO het volgende:
Die wensen zijn dit seizoen minder dan vorig jaar !!quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:28 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Idd, en die wensen vind ik ook minder dan vorig jaar. Paul's Punt mis ik ook nog![]()
Tijd voor weer eens ouderwets Bob of Annie![]()
Mooi héquote:Op zondag 22 oktober 2006 23:28 schreef snellejelle het volgende:
Paultje
wat een prachtige gedichten
leuk de sound of musicquote:
dat herken ik meerquote:Op zondag 22 oktober 2006 23:38 schreef Matness het volgende:
[..]
jengelen, janken, zemelen, gillen, doodgaan,
dat.
Ik vind dat het heel subtiel wordt aangepakt met adje in beeld brengen, hij komt gewoon af en toe ergens in voorbij, en dan vind ik 't nog steeds 'n grappig figuur.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:55 schreef lachejonge het volgende:
Volgens mij ben ik de enige, maar ik word die Adje echt zo zat nou. Iedereen weet dat het gewoon een acteur is en het was leuk voor een seizoen maar nu wil ik gewoon niet meer kijken als hij in beeld komt. Wat hij overigens WEL leuk deed naar mijn mening, was (volgens mij in de laatste helft van het internetprogramma) bukken voor de camera. Maar een eigen programma zoals ik dat vorige week hoorde verdient hij niet. Ik hoop nog steeds op een Adje-loos seizoen.
Jaah..quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:05 schreef febster het volgende:
Best leuk vrouwtje, gaat hij niet met haar mee naar huis omdat hij turnles heeft
Ik had het wel gewetenquote:Op maandag 23 oktober 2006 00:06 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Jaah..
Wat een dwaas..
Dat meisje zag er wel aardig uit
Siquote:Op maandag 23 oktober 2006 00:08 schreef febster het volgende:
[..]
Ik had het wel geweten, dan maar lam op je turnles
idd, als ik hun was, zou ik ontevreden zijn over mijn eigen kopquote:Op maandag 23 oktober 2006 00:12 schreef kevin85 het volgende:
Die twee buitenste 'ontevreden' modellen zien er trouwens niet uit..![]()
Die middelste opzich wel weer
En die Xander had ook niet gehoeven...quote:Op deze laatste zomeravond gaat Paul zingen met Xander de Buisonje, Gordon en Sonja Barend komen langs en Adje krijgt weer een vriendje!
Wintertijd gaat in hequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:23 schreef pberends het volgende:
Laatste uitzending?
[..]
En die Xander had ook niet gehoeven...
De laatste zomeravond.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:10 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
WATDe laatste aflevering
Ik geloof er niets van
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |