Hij's zo down to earth...quote:

Dat was echt te grappig met die kop en dat opgeblazende blonde pruikje.quote:

Heb jij gelijk hoorquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:10 schreef edje34 het volgende:
[..]
En gelijk heeft hij,je word tegenwoordig bedonderd bij het leven met al die sms stemmingen bij div programma`s.

Shorty hoeft van mij ook niet.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:54 schreef pberends het volgende:
Die dwerg is echt eng. Net Grim Reaper.

Wat bedoel je?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:30 schreef Haaibaaike het volgende:
Maar wat Paul zei tegen die oma van het meisje in de studio ''u'' mag deze rechtse bij ''u'' wel hebben .
Paul bedoelde die dwerg![]()

Ohquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:42 schreef Haaibaaike het volgende:
Shorty was bij Mevr Peters de oma van het meisje die bij Paul in de studio was !
Toen maakte Paul een opmerking dat ze die dwerg ook kon krijgen !
Begrepen SVEN !!

Hoezo?quote:

Haha, in het achterste gedeelte van die kist lag een heel ander persoon. Die had paarse laarzen aan, en die vrouw uit het publiek hele andere schoenenquote:Op zondag 22 oktober 2006 12:27 schreef Razor21 het volgende:
Ben ik nu de enige die zich afvraagt hoe die truc werkt?
Haar benen bewogen nog wel toen ze in stukken lag....die vrouw moet gewoon van te voren ingelicht zijn wat ze moest doen als ze in de kist lag lijkt mij.![]()
Blijf het vaag vinden....maar wat een super afl.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |