nogmaals hoop ik dat dat niet gebeurt, het is nu geweldig, maar wordt gewoon niet leuk de volgende keer.quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:49 schreef Rudieh het volgende:
hahaah godverdomme zeg wat een held die Shorty...tranen met tuiten hier...
hopelijk komt die nog eens terug
Blijft mooiquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:12 schreef Adelante het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=8pZtslpzOOs
jaloezie met adele bloemendaal
Wel de kracht van het programma imho. De serieuzere zaken van zo'n jongen die z'n vader al zolang niet meer heeft gezien, gecombineerd met een dosis humor. En Paul de Leeuw voelt perfect aan wanneer het wel en niet kan vind ik.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:20 schreef Sethje het volgende:
Ik kijk nu pas over internet, heb in het weekend nooit tijd. Mooi stuk met die Sergio, heerlijk hoe hij dat keyboard afzeikt echt geweldig
Ja precies, net als dat meisje..Kato (of hoe je dat ook schrijft) met die vader met kanker...dat was zo mooi, zo emotioneel echt prachtige televisie.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:56 schreef franktic het volgende:
[..]
Wel de kracht van het programma imho. De serieuzere zaken van zo'n jongen die z'n vader al zolang niet meer heeft gezien, gecombineerd met een dosis humor. En Paul de Leeuw voelt perfect aan wanneer het wel en niet kan vind ik.![]()
Toen kon je mij echt opvegenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 02:57 schreef VrAnqZ het volgende:
heheh ik heb werkelijk dubbel gelegen!
"mag z'n vrouw ook mee naar napels?"
"oh, ik krijg net door dat je vrouw niet mee mag, je gaat met shorty"
Ja idd Adje wist bijna niet wat hij moest zeggen schitterend.quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:43 schreef vitessezuid113 het volgende:
en adje weer bijna uit zijn rol
zo maar weer even opletten als Shorty wordt afgevoerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |