dan lig ik in bed.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:06 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Kun je morgenavond om 23.15 kijken naar de afterparty op NED1![]()
Doe ik ook.
die was niet verkeerdquote:Op zondag 15 oktober 2006 08:34 schreef Jerommeke.nl het volgende:
[..]
dan lig ik in bed.![]()
ik wilde die meid van 19 nog wel eens zien![]()
quote:Op zondag 15 oktober 2006 10:30 schreef maril het volgende:
Hij krijgt steeds meer kijkers meer dan 1,8 miljoen
Geweldig toch voor Paulquote:Op zondag 15 oktober 2006 10:30 schreef maril het volgende:
Hij krijgt steeds meer kijkers meer dan 1,8 miljoen
Volgens mij maakt hem dat niet zoveel uit. Gisteren zei hij ook weer: Het gaat me niet om de kijkcijfers, het gaat me om de kwaliteit (in het gevalletje lingo). Waar ik m overigens ook groot gelijk in geefquote:
En voor jou schatquote:
Ja toch ?quote:
en dit overlapt met the Sopranos..quote:
Dyanne Beekman.quote:Op maandag 16 oktober 2006 00:03 schreef kevin85 het volgende:
Mooie vrouw is dat altijd die styliste![]()
Hoe heet zij ook alweer?![]()
Denk jij dat Paul de Leeuw een programma zou maken wat hoge kijkcijfers zou trekken, maar wat hij zelf geen kwaliteit zou vinden? Don't think so! En het kwam er imho behoorlijk gemeend uit.quote:Op zondag 15 oktober 2006 15:54 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Nou die uitspraak was volgens mij sarcastisch bedoeld.
Paul vond dat alleen gebeld en gesms-ed kon worden wie de beste is.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:13 schreef boneyard het volgende:
en waarom had paul daar voor gekozen?
En gelijk heeft hij,je word tegenwoordig bedonderd bij het leven met al die sms stemmingen bij div programma`s.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:16 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Paul vond dat alleen gebeld en gesms-ed kon worden wie de beste is.
En dat vond ie niets..Paul had liever gewild door echte jury geloof ik.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |