Wou dat net zeggen jaquote:Op zondag 29 oktober 2006 23:28 schreef Aoristus het volgende:
die borstpartij achter Cor Bakker is wel een succesformule
Ik heb zitten lachen hoe ze stonden te zingenquote:
Ja, die was ook leukquote:Op zondag 29 oktober 2006 23:57 schreef golfer het volgende:
Kalenderfoto's waren ook geweldig en nu dan die reuma-Nancy.
viel zelfs mij op........quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:40 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Wou dat net zeggen jamaar ze zijn nu opeens bedekt met haar, ze is er volgens mij opeens achter
Ik wil er ook nog een keer naar toequote:Op maandag 30 oktober 2006 00:14 schreef Haaibaaike het volgende:
Wat heb ik gisteren en vandaag genoten van Paul![]()
Wat zou ik daar graag erbij willen zijn ...Maar ik woon te ver van Weesp![]()
Wij zaten in de kamer man en ik, alleen hebben wij een L-kamer zodat hij naar een andere tv kan kijken en ik ookquote:Op maandag 30 oktober 2006 11:02 schreef Jivis het volgende:
Ja, in je eentje lachen is ook zo sneu.
het is tegenwoordig in Almere, misschien scheelt datquote:Op maandag 30 oktober 2006 00:14 schreef Haaibaaike het volgende:
Wat heb ik gisteren en vandaag genoten van Paul![]()
Wat zou ik daar graag erbij willen zijn ...Maar ik woon te ver van Weesp![]()
Dat klopt in Almerequote:Op maandag 30 oktober 2006 17:42 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
het is tegenwoordig in Almere, misschien scheelt dat![]()
Dat weet ik ..quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:39 schreef boneyard het volgende:
ook al zou je dichterbij wonen, er is een flinke wachtlijst om er heen te mogen.
Klopt, daarom zou ik willen zien hoe Arjen eigenlijk is buiten zijn rol als Adje.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:58 schreef edje34 het volgende:
Hij had moeite om z`n lache in te houden.
jaquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:06 schreef edje34 het volgende:
Hij speeld toch ook mee bij man en paard op talpa ?
Hij blijft op Adje lijken daar.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:24 schreef Haaibaaike het volgende:
Heb ik niet gezien,
Ik ben een paar weken terug geweest, en had er maar 2 weken eerder voor gebeld...?quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:19 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat weet ik ..
Voor dit seizoen is al helemaal uitverkocht![]()
Echt ? Ja, ik heb niemand die met mij naar Paul wiltquote:Op zaterdag 4 november 2006 17:42 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
Ik ben een paar weken terug geweest, en had er maar 2 weken eerder voor gebeld...?
Kan je niet opnemen ?quote:
Ik niet.quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:41 schreef snellejelle het volgende:
ik wil ook een sirene na kunnen doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |