Ik vond dat ook irritant.quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:39 schreef Aoristus het volgende:
wat is dat voor een idioot, iemand die een sirene na kan janken
Helaas maar waarquote:Op zondag 5 november 2006 00:32 schreef wolferl het volgende:
tegenvallende uitzending deze keer.
Ik kan het ook wel, denk ik (en nee, ik ga geen mp3'tje posten hierquote:Op zondag 5 november 2006 14:02 schreef RaymanNL het volgende:
Leuke uitzending
Alleen vond ik die vent maar raar, met z'n sirene geluidff serieus, wat zou die vent op een dag gedacht hebben, Laat ik vandaag is een sirene proberen na te doen ?
![]()
Dankuwelquote:Op zaterdag 4 november 2006 21:34 schreef Roeni3 het volgende:
Echt belachelijk dat ze in zo'n mooie nr knippen. Schakel dan iets later over naar internet, maar een uitvoering als deze moest helemaal te zien kunnen zijn geweest.
Paul: "Mariska Hulscher is een..."quote:Op zondag 5 november 2006 14:07 schreef karoltje het volgende:
[..]
Dankuwel. Wij stonden daar in de coulise en Paul maar dooremmeren en ouwehoeren. En wij denken 'oohh schiet op we willen niet in de internetuitzending!!'. Interview met ons en Cor was ook erg komisch, is dus te zien in de 'Day After'.
Check het Laccorda topic: Laccorda komt naar je toe deze winter! Als jullie de cd kopen kan je m helemaal horen!
/Einde reclameblok.
http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/tv/vara/mooiweerdeleeuw/bb.20061104.asfquote:Op zondag 5 november 2006 14:21 schreef karoltje het volgende:
Was grappig ja. Hij staat alleen niet online nu?
Wat maakt het uit? Die wordt toch gewoon vanavond uitgezonden? En volgens mij net zo goed bekeken hoorquote:Op zondag 5 november 2006 14:07 schreef karoltje het volgende:
[..]
Dankuwel. Wij stonden daar in de coulise en Paul maar dooremmeren en ouwehoeren. En wij denken 'oohh schiet op we willen niet in de internetuitzending!!'.
Kom jij vanavond in de after party het internet uitzending?quote:Op zondag 5 november 2006 14:21 schreef karoltje het volgende:
Was grappig ja. Hij staat alleen niet online nu?
Net voor het einde van de normale uitzending liep jij toch voorop de studio in?quote:Op zondag 5 november 2006 21:07 schreef karoltje het volgende:
Nou niet perse ik, maar mijn koor. We zijn meteen aan het begin.
Leuk joh, dat je bij Paultje geweest bentquote:Op zondag 5 november 2006 21:07 schreef karoltje het volgende:
Nou niet perse ik, maar mijn koor. We zijn meteen aan het begin.
ja, er zaten best een paar leuke meisjes bijquote:Op zondag 5 november 2006 23:15 schreef kevin85 het volgende:
En...
Weer begonnen
Allemaal leuke meisjes in een koor!
Beetje jong, dat wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |