Thnx. Jij ook welkom terug!quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:38 schreef Fogel het volgende:
Welcome back Jag!
In deze stad van functionalisme, kun je je er beter niet mee vertonen als je erbij wil horenquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:09 schreef k_man het volgende:
Kun jij je wel op die quasi-hippe avondjes vertonen zónder iPod DT?
Sorry?quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:03 schreef Douwe het volgende:
Jag heeft de triestheid overwonnen en komt met hangende pootjes weer terug?
Waar sloeg die opmerking nou op dan?quote:
Het was mèt Jag, zonder Diego...quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:15 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Zal ik de titel nog even wijzigen in iets met 'zonder Jag'?
Dat heb ik je gisteren uitgelegd hoor.quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:37 schreef Douwe het volgende:
Dat het triest is dat je een heel deel 'uit principe' niet meer post
Wat snap je er niet aan k_man?quote:
Lees het stukje nog even.quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:07 schreef Douwe het volgende:
Jag vind ons gewoon een kansloos zooitje, en dus postte hij niet. Maar nu zijn we weer goed genoeg voor hem
Ik vond de matige grappen een beetje te matig worden. Tevens vond ik het ook niet echt plezierig dat DAM elke keer als ie een ban krijgt uitgelachen wordt. Niet echt humor. Ook vind ik de oneliners van Hik echt mateloos irritant, meer posts die gemaakt worden zijn in de trant van "de groeten uit" (zie [SC] HTL #87 - Zonder Antwerpse acrobaat / met appeltaart ) dan leuk meeposten. Verder is mijn pa weer thuis na anderhalve week in het ziekenhuis te hebben gelegen, daardoor heb ik ook weinig tijd gehad.quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:17 schreef k_man het volgende:
[..]
Je postte niet omdat DT geen gevoel voor humor heeft?
Ik zie Hik graagquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:56 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik lees de berichtjes van hik graag. Maar dat is mijn mening.
Boeken?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:22 schreef k_man het volgende:
De prijzen komen me best redelijk voor, geloof ik.
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:45 schreef Fogel het volgende:
Flipsen: ik stuur mijn ouders wel naar je site, dit lijkt op het type reizen dat ze graag boeken!
Dan zal ik ook niet zeggen dat het te vinden is op http://messages.fok.nlquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:42 schreef flipsen het volgende:
Niet zulke goede ervaringen met PMS, dus ik ga er verder niet eens naar vragen...
Ik denk het ook. De vraag is natuurlijk, welk PMS... Ik ken er nog 2 waar ik allebei mee te maken heb gehadquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:48 schreef Fogel het volgende:
Ik denk dat flipsen een ander type PMS bedoelde...
quote:Trouwen op Schiphol
Een droomhuwelijk op de nationale luchthaven; vanaf 12 oktober is het mogelijk om elkaar het jawoord te geven op Amsterdam Airport Schiphol. Voor een paar dat op zoek is naar een bijzondere trouwlocatie of direct op huwelijksreis wil naar het buitenland, is er nu Schiphol Weddings. Het bijzondere van Schiphol Weddings zijn de vier totaal verschillende stijlen, met bijbehorende locaties. Een ambtenaar van de gemeente Haarlemmermeer komt naar Schiphol om het huwelijk te voltrekken.
Ticket to Paradise…
Trouwen op Schiphol kan op vier verschillende manieren:
Ready for Take Off; een huwelijk in de stijl van de hedendaagse luchtvaart. Het ja-woord geven op een unieke locatie met spectaculair uitzicht over de platformen.
Fly Away to Yesterday; een ceremonie in de stijl van de vroegere luchtvaart.
Say Yes and Go: snel en efficiënt trouwen en dan het vliegtuig in.
Ticket to Paradise; eerst op Nederlandse bodem in het huwelijksbootje stappen en vervolgens verder feesten in het buitenland. Een eigen vliegtuig huren, in zijn ge-heel, of voor een gedeelte, behoort tot de mogelijkheden.
www.schipholweddings.nl
Op de website www.schipholweddings.nl staat alle informatie over de arrangementen. Geïnteresseerden kunnen via de site contact opnemen met de Schiphol-Weddingplanner. De weddingplanner regelt en organiseert de Schiphol Wedding tot in de kleinste details.
Bijzonder is het persoonlijke filmpje dat je op de website kunt maken van de mooiste dag van je leven.
DAM was er om half 5 en had z'n mobiel aan. Gok ik.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:51 schreef flipsen het volgende:
Ik hoop trouwens dat Diego geen last heeft van PMS, want ik had gezegd om 16:00 ergens in de stad te zijn, maarrr... ik was er niet! En hij kennelijk wel, maar ook z´n mobiel niet aan *zucht*.
Samenvatting: er is een meisje geboren aan boord van een Jazeera Airways vlucht van Kuweit naar Alexandria in Egypte. Dit meisje, Nancy, mag nu tot ze 18 wordt gratis met deze maatschappij vliegen, aldus de voorzitter van het bestuur van Jazeera Airways!quote:En liten pike som kom til verden om bord i et av Jazeera Airways' passasjerfly, får reise gratis med Kuwait-selskapet til hun fyller 18 år.
Jenta, som heter Nancy, kan fly så mye hun vil, sier Jazeera-sjef Marwan Boodia.
Nancys mamma fikk helt uventet veer mens hun var på vei fra Kuwait by til Alexandria i Egypt denne uken. Heldigvis var legen og fødselsspesialisten Mohammed al-Saleh også om bord i Airbus-maskinen, og han og mannskapet hjalp til slik at fødselen gikk bra.
Etter 20 minutter kunne kapteinen over høyttaleren fortelle passasjerene at Nancy var født, noe som utløste vill jubel i kabinen. Og Jazeera Airways' styreformann Boodia kunngjorde torsdag at jenta ikke behøver å bekymre seg for penger til flybilletter de neste 18 årene.
Uiteraard, maar moet dat dan naar die spamvanger??? Of naar je MSN emailadres?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:53 schreef Fogel het volgende:
Zou je me trouwens een mailtje kunnen sturen (staat in profiel) zodat ik je het adres van mijn ouders kan geven?
De thuishaven en land van het vliegtuig ? Officieel als je aan boord bent van een boot of een vliegtuig ben je in het land van herkomst (of onder welke vlag het vaart of vliegt).quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:19 schreef k_man het volgende:
Wat zou er dan in je paspoort als geboorteplaats komen te staan?
Ik zou onmiddelijk een upgrade eisenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:37 schreef flipsen het volgende:
Je moet er toch niet aan denken dat de stoel naast je opeens drijfnat wordt omdat die de vliezen van dat rare dikke vrouwtje naast je zijn gebroken? Ieuw!
Ik nam net een hap van m'n broodjequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:37 schreef flipsen het volgende:
Je moet er toch niet aan denken dat de stoel naast je opeens drijfnat wordt omdat die de vliezen van dat rare dikke vrouwtje naast je zijn gebroken? Ieuw!
Hier is de Murcielago afgeleverd.quote:
Jij liegt.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:38 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hier is de Murcielago afgeleverd.![]()
Voor de niet-kenners: Das een Lamborghini.
De Cyclone kit of de echte?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:38 schreef Jaguarized het volgende:
Hier is de Murcielago afgeleverd.![]()
Voor de niet-kenners: Das een Lamborghini.
Ach ga jij toch lekker een blik openmakenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:40 schreef k_man het volgende:
Een poging? Tsk. Ik ben ontzettend veel hipper dan jij ooit zult worden DT.
Volgens mij pas zogauw iedereen in HTL de "iCarta iPod Toilet Paper Holder" heeft gekochtquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 10:19 schreef k_man het volgende:
Komt er binnenkort eigenlijk nog een TRV-meet? DT?
Zeer onoverzichtelijke site!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 12:26 schreef k_man het volgende:
Over hip gesproken, Colette heeft een nieuwe site.
Heel goed, goede toekomstige spotplek.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 12:41 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zeer onoverzichtelijke site!
Oslo wil nu trouwens ook 'hip' zijn en is hard bezig de 'grote exclusieve' merken (zoals Gucci, Prada, Hugo Boss, Guess, Von Dutch en Louis Vuitton) in een winkelstraat te verzamelen.
Voor Maserati's?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 14:11 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Heel goed, goede toekomstige spotplek.![]()
Het is alleen vervelend voor je dat in die straat geen autos mogen komen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 14:11 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Heel goed, goede toekomstige spotplek.![]()
Een vriend van me rijdt in een Maserati. Iedere keer als zijn auto start slaakt hij een kleine vreugdekreet.quote:
Als je dat leuk vindt, mag je er een topic over openenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 10:19 schreef k_man het volgende:
Komt er binnenkort eigenlijk nog een TRV-meet? DT?
Dit is toch gesjopt neem ik aan?quote:Op zondag 15 oktober 2006 19:33 schreef Fogel het volgende:
Nu we toch met tips strooien, hier is een tip voor dolfijnspotters: kom naar Oslo, daar zwemmen nu een stuk of zes dolfijnen rond in het fjord en 'dansen' daar af en toe...
[afbeelding]
Gelukkig is dit topic slechts quasi-hipquote:
Nope, ze zitten er echt. Schijnt zo ongeveer om het jaar voor te komen dat er dolfijnen het fjord in zwemmen, maar deze keer was het uitzonderlijk dat ze ook aan het 'dansen' waren.quote:Dit is toch gesjopt neem ik aan?![]()
Ik dacht dat dolfijnen met name in warme gebieden zitten? Deze vakantie voor het eerst dolfijnen "in het wild" gezien... vlak voor de boot aan het uitzwemmen, springen... echt heel gaaf!![]()
Naar dat topic was ik al op zoekquote:
Even de tijd voor nemen om het in te stellen op je eigen situatie, dan werkt het perfect. Ik gebruik het vooral als een soort reminder om af en toe een loopje te doen. Veel collega's van me vinden het maar overbodig en irritant, maar dat komt meer omdat ze de tijd niet hebben genomen om het programma goed in te stellen en dus elke vijf minuten, 10 seconden lang niets meer met hun computer kunnenquote:Op mijn werk hebben we sinds vandaag Workpace. Wel goed, maar zó irritant!![]()
Met het concept wikipedia op zich heb ik geen problemen, maar wikipedia als enige bron gebruiken en er vanuit gaan dat wat daar staat de absolute waarheid is wel.quote:
Thnx Hik!quote:Op maandag 16 oktober 2006 09:49 schreef Hik het volgende:
Enorm waardeloos van je vader Jag.
Op de één of andere manier ga je je naar mate je ouders ouder worden steeds drukker om ze maken... een hele rare gewaarwording vind ik. Maar begin 50 is veel te jong....Sterkte.
Waarom zouden we de support van Hik hier moeten waarderenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:28 schreef Jaguarized het volgende:
Thnx Hik!Kan je support erg waarderen.
![]()
Jammer dat de twee mods hier die moeite niet doen.
Dat heb je niet op MSN gezegd.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:30 schreef Douwe het volgende:
Nee, maar moet ik overal maar op reageren? Tuurlijk vind ik het vervelend voor je, maar het lijkt me nogal overbodig om dat hier te melden. Bovendien heb ik dit op MSN ook al gedaan. Daarbij neem jij niet de moeite om een geheel deel te posten, en dan kom je ineens aan en moet iedereen gaan vertellen hoe vervelend we het voor je vinden?
Maar goed, iets leukers: wat ga je doen in Dubai?
Elke dag is 'dag van de vrede' alhierquote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:49 schreef Hik het volgende:
Was het vandaag niet "dag van de vrede" ofzo?![]()
Auto's spotten, tochquote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:02 schreef Jaguarized het volgende:
OT: Ik heb nog geen idee wat ik ga doen in Dubai. Zie ik daar wel na het lezen van de LP.
Terwijl wij hier elkaar een beetje aan het afmaken zijn.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:24 schreef UIO_AMS het volgende:
Goedlopende topics / reeksen hebben dan minder prioriteit.
Sorry, had ze nog niet bekeken.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:24 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Auto's spotten, toch
Heb nog geen reactie gekregen op die Trabant en Mercedes die ik voor je gespot had in Essen. Bij Villa Hügel stonden ook nog wel wat leuke wagentjes, er waren duidelijk meer Porsche's dan Opels en meer Audi's dan Volkswagens.
In Oostelijk Duitsland zie je er nog genoeg en kun je er ook Trabi safari's mee doen. Dit model is inderdaad iets zeldzamer. De kleur niet.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:51 schreef Jaguarized het volgende:
Sorry, had ze nog niet bekeken.Die Trabant is best interessant omdat daar niet veel van rondrijden. Ik heb er zelf nog nooit eentje op de weg gezien.
[matige grap]quote:Die SLK is het nieuwere (en duurdere model) van k_man's auto. We zijn aan het proberen of we een ritje in het nieuwe model kunnen krijgen in Dubai.![]()
ja, wilde eens kijken of dat goed uitwerkt direct zo uit m'n nieuwe camera. In combinatie met zonsondergang geeft het wel leuke effectenquote:Heb je daar sephia ingesteld op je camera?
Dat is niet hip, dat is retro.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:22 schreef qwerty_x het volgende:
in het kader van quasi-hip: ik heb een nieuwe Harley aangeschaft !
kan ik hiermee concurreren met die SLK van k_man ?
Tis daar toch veel te warm voor een helm man!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:44 schreef qwerty_x het volgende:
en trouwens: &¨%$ met hip, ik ben een blij mens in een land met een zeer motorvriendelijk klimaat !
maar vrouw, wie heeft het over een helm ??quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:07 schreef Hik het volgende:
[..]
Tis daar toch veel te warm voor een helm man!![]()
Nee: zo'n met nep-wol gevoerde zak waar een krabber uit steekt...quote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:19 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Mits dat ijs gekrabt wordt met een oud cassettebandje dat nog ergens onder de voorstoel lag![]()
[insert]ijskrabsmiley{/insert]quote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:32 schreef Hik het volgende:
IJs krabben... dat is inderdaad wel een symbool voor Nederlands Noors weer en Nederlandse/Noorse(?) kneuterigheid.![]()
Na und?quote:
quote:Vliegveld Brussel krijgt eindelijk een naam
BRUSSEL - Het vliegveld van Brussel krijgt een enkele naam: Brussels Airport. De luchthaven had de afgelopen decennia geen eenvormige naam. "Sommige mensen spraken van Brussel-Nationaal, anderen van Zaventem en op de luchthaven zelf zag men overal bordjes met Biac", zei Wilfried Van Assche, topman van Brussels Airport bij de presentatie.
De keuze voor een duidelijker naam past bij de strategie om meer passagiers en bestemmingen aan te trekken. De luchthaven, sinds kort in handen van een Australisch bedrijf, mikt op reizigers uit Zuid-Nederland, Noord-Frankrijk, West-Duitsland en Luxemburg.
De luchthaven wil meer goedkope vluchtenmaatschappijen. Het vliegveld ook extra bestemmingen in de VS en Azië.
Ik was wel benieuwd eigenlijk...quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:47 schreef Fogel het volgende:
Ik zal jullie niet opzadelen met een matige grap
...iets met Belgen...quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:28 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ik was wel benieuwd eigenlijk...
Wat een stilte hiero!
Da´s wel heel matig jaquote:
Je keyboardinstelling is vaagquote:
Ik ben hierquote:Op zondag 22 oktober 2006 21:57 schreef Douwe het volgende:
Ik ben er nog. Ging DT niet naar San Francisco, en Jag naar Dubai? En zit Hik niet weer gewoon in een of ander vaag ontwikkelingsland?
El tema es, wil hij dat ook...quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:03 schreef Douwe het volgende:
Jij bent echt goed met het er in houden van spanning
Ga je zaterdag? Dan kun je me spotten op Schiphol
Mensen die hebben aangegeven met mij wel eens een biertje te willen drinken, wil ik best wel eens ontmoeten.quote:
ik weet even niet wat ik hiervan moet vinden, in het licht van het topic: [Discussie] Vakantie hoeft niet leuk te zijn...quote:
Jeugdherberg in concentratiekamp
ORANIENBURG - In het voormalige naziconcentratiekamp Sachsenhausen bij het Oost-Duitse Oranienburg (Brandenburg) is een jeugdherberg met internationaal ontmoetingscentrum geopend. Het Haus Szczypiorski is gevestigd in de oude dienstvilla van de commandant van alle concentratiekampen.
Het centrum moet de herinnering aan de gruweldaden tijdens de nazitijd levend houden, stelde de minister van Onderwijs van de deelstaat Brandenburg. De villa werd in 1938/39 door gevangenen gebouwd. De herberg is genoemd naar de Poolse auteur Andrzej Szczypiorski (1928-2000), die in Sachsenhausen vastzat.
Bronquote:"Paris Syndrome" leaves Japanese tourists in shock
PARIS (Reuters) - Around a dozen Japanese tourists a year need psychological treatment after visiting Paris as the reality of unfriendly locals and scruffy streets clashes with their expectations, a newspaper reported Sunday.
"A third of patients get better immediately, a third suffer relapses and the rest have psychoses," Yousef Mahmoudia, a psychologist at the Hotel-Dieu hospital, next to Notre Dame cathedral, told the newspaper Journal du Dimanche.
Already this year, Japan's embassy in Paris has had to repatriate at least four visitors -- including two women who believed their hotel room was being bugged and there was a plot against them.
Previous cases include a man convinced he was the French "Sun King," Louis XIV, and a woman who believed she was being attacked with microwaves, the paper cited Japanese embassy official Yoshikatsu Aoyagi as saying.
"Fragile travelers can lose their bearings. When the idea they have of the country meets the reality of what they discover it can provoke a crisis," psychologist Herve Benhamou told the paper.
The phenomenon, which the newspaper dubbed "Paris Syndrome," was first detailed in the psychiatric journal Nervure in 2004.
Bernard Delage of Jeunes Japon, an association that helps Japanese families settle in France, said:
"In Japanese shops, the customer is king, whereas here assistants hardly look at them ... People using public transport all look stern, and handbag snatchers increase the ill feeling."
A Japanese woman, Aimi, told the paper:
"For us, Paris is a dream city. All the French are beautiful and elegant ... And then, when they arrive, the Japanese find the French character is the complete opposite of their own."
© Reuters 2006. All Rights Reserved.
Toen ik in Japan in Huis ten Bosch was bedacht ik me al dat Nederland wel eens flink tegen kan vallen als Japanners denken dat Nederland daarop lijkt. Voor ze bij de eerste straathoek zijn hebben ze in een drol getrapt, is ze drugs aangeboden en zijn ze beroofd.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:41 schreef Douwe het volgende:
Wilde het Japanse consulaat in Nederland ook niet al Japanse toeristen gaan waarschuwen voor het ruwe leven van de straat in Amsterdam?
Het omgekeerde van het Stendhal syndroom dus, waar mensen nog wel eens last van hebben in Florence.quote:
Net als de Chinese regering, die cursussen gaat aanbieden hoe je je buiten China moet gedragen; niet spugen in het openbaar enzoquote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:41 schreef Douwe het volgende:
Wilde het Japanse consulaat in Nederland ook niet al Japanse toeristen gaan waarschuwen voor het ruwe leven van de straat in Amsterdam?
Stendhal syndroom... weer iets dat ik op kan gaan zoeken.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:47 schreef DutchTrain het volgende:
Het omgekeerde van het Stendhal syndroom dus, waar mensen nog wel eens last van hebben in Florence.
Niet de film, that isquote:Op donderdag 26 oktober 2006 08:56 schreef UIO_AMS het volgende:
Stendhal syndroom... weer iets dat ik op kan gaan zoeken.
Kan je verslag doen van de hoe de nieuwe handbaggageregels de rijen op schiphol beinvloeden? Ik vraag me echt af hoe ze alles fatsoenlijk kunnen gaan controleren... zonder dat mensen uuuuuuuuren extra in de rij moeten staan.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:10 schreef Hik het volgende:
Ik ga de 15e weer naar Ecuador!![]()
Heb er echt zin in. Vind Afrika helemaal geweldig, maar Latijns Amerika blijft toch....![]()
Bovendien heb ik 5 daagjes extra genomen om nog wat leuks te gaan doen. Salsa dansen op 3000 meter ofzo(*hijg)
Voor jou mischien handig, voor andere pasagiers zijn dat ondingen. De meeste reizigers die zo'n ding bij zich hebben realiseren zich niet hoeveel ze anderen in de weg lopen. En al helemaal de ellende onderaan trappen waar de trolley-dragers plotseling stilstaan, beugel uitklappen en dan weer verder lopen. Zonder te kijken of er anderen door gehinderd worden. Lekker asociaal dus. Zelfs als ik een licht beladen fiets op m'n nek heb loop ik eerst 2-3 stappen door en ga dan uit de weg staan voordat ik m'n fiets neerzet. Kwestie van rekening houden met anderen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:46 schreef LangeTabbetje het volgende:
Mogen die trolleys binnenkort niet meer ?Wat een k*t zooi. Was zo lekker makkelijk inderdaad met je overnight trollietje lekker zonder incheckbagage het vliegtuig inspringen.
Dit is wel heel generaliserend. De dingen waar jij je aan ergert, ergerde ik me vroeger ook. Wat dat betreft kunnen we dan beter helemaal handbagage verbieden. Joekels van rugzakken die als ik achter je in het gangpad van het vliegtuig in een keer zonder achterom te kijken van de rug af worden geslingerd bijvoorbeeld ?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 08:13 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Voor jou mischien handig, voor andere pasagiers zijn dat ondingen. De meeste reizigers die zo'n ding bij zich hebben realiseren zich niet hoeveel ze anderen in de weg lopen. En al helemaal de ellende onderaan trappen waar de trolley-dragers plotseling stilstaan, beugel uitklappen en dan weer verder lopen. Zonder te kijken of er anderen door gehinderd worden. Lekker asociaal dus. Zelfs als ik een licht beladen fiets op m'n nek heb loop ik eerst 2-3 stappen door en ga dan uit de weg staan voordat ik m'n fiets neerzet. Kwestie van rekening houden met anderen.
M'n vorige post was dan ook sarcastisch bedoeld.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 12:42 schreef LangeTabbetje het volgende:
Ach, ik heb me afgeleerd om me druk te maken. Maar soms kan ik me wel irriteren ja.
*mee eens is.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 12:39 schreef UIO_AMS het volgende:
Andere mensen in het vliegtuig vind ik sowieso irritant (het vliegpersoneel uitgezonderd natuurlijk) en dan helemaal de mensen die zich in een straal van 2 meter om mij heen bevinden. Overigens vind ik andere mensen in het verkeer ook irritant. Net als mensen die voor me lopen op straat. Of die naast me staan in een bushokje / bij de tramhalte. Bejaarden in winkels, ook zoiets. Of jonge moeders met hun kroost, waar dan ook.
dit is wel een heel erge ver-van-mijn-bed-showquote:Op maandag 30 oktober 2006 21:53 schreef Fogel het volgende:
Het weer hier (fotos zijn van vrijdag)
[afbeelding]
[afbeelding]
Is sneeuw van de voorruit afvegen ook kneuterig?
Hier vanaf morgen of overmorgen ook, maar dan 30-plus centimeter aan sneeuwquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:32 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
wij zijn de tijden van 30-plus weer ingegaan !
Opel rijden is inderdaad op het randje... maar je er dik voor aankleden vond ik vaag. Dus heb de zin daarna nog maar eens gelezenquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:30 schreef k_man het volgende:
Hier is het op het randje. Opel rijden gaat nog nét zonder dat je je er heel dik voor moet aankleden.
Een echte cabriorijder heeft een vliegeniersjack met ingebouwde verwarming. Die rijdt ook nog open als het vriestquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:45 schreef k_man het volgende:
Nu is het een graad of 12 tot 14 en red je het nog met een fleece aan en de kachel op warm.
Als het kouder wordt dan dit moet de stoelverwarming aan en zou ik me warmer moeten gaan aankleden.
Het lijkt me wel gaaf om open door een wit landschap te rijden. Zonnetje erbij.
Leer lezen ofzo.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:57 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Een echte cabriorijder heeft een vliegeniersjack met ingebouwde verwarming. Die rijdt ook nog open als het vriest
Open dak rijders met de kachel aanquote:
Ben jij mal, en dan verdwijnen zeker?quote:Op woensdag 1 november 2006 14:01 schreef Hik het volgende:
Iemand die mee gaat doen?
Of een koffer winnen met onbekende inhoud!quote:Op woensdag 1 november 2006 18:18 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ben jij mal, en dan verdwijnen zeker?![]()
| 1 2 | survival weekend ardennen _V2 1 75 02-11-2006 22:24 - UIO_AMS |
ha hey, bedankt allemaal !: W oja, al die fijne klonen die niet van mij zijn ook gefeliciteerd..quote:Op donderdag 2 november 2006 09:20 schreef UIO_AMS het volgende:
[afbeelding]Volgens mij is er iemand jarig!
Gefeliciteerd!
Is dat niet heel erg brrrrrrrrrr koudquote:Op vrijdag 3 november 2006 19:19 schreef ultra_ivo het volgende:
Net maar weer een nieuwe reis geboekt, in januari naar Moskou. Schaatsen gaan mee, kan ik de nieuwe hal daar onveilig maken.
Maar gebeurt er nog iets speciaals?quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:31 schreef Jaguarized het volgende:
Geen idee of dat leuk is. Ik denk vooral dat het heel erg druk is.
Over twee weken naar Reykjavik en rond de Kerst naar Tunesië.quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:32 schreef Jaguarized het volgende:
Wanneer?
Met kerst in Tunesië, is dat wat?quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:33 schreef k_man het volgende:
[..]
Over twee weken naar Reykjavik en rond de Kerst naar Tunesië.
Geen idee, ik heb nog niet geïnformeerd.quote:
Als het goed is, is er in Tunesië geen kerst.quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:33 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Met kerst in Tunesië, is dat wat?
Foto?!quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:40 schreef Fogel het volgende:
"Nuttige" newsflash: ik heb net een konijnenhok in elkaar geschroefd.
Kennen ze dat daar niet?quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:41 schreef k_man het volgende:
[..]
Als het goed is, is er in Tunesië geen kerst.
Zoiets (de middelste "Bunny"), maar dan zonder kind en met ander konijnquote:
Wel veel moeite voor een beest dat over een maandje of twee al weer opgegeten is.quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zoiets (de middelste "Bunny"), maar dan zonder kind en met ander konijn![]()
[afbeelding]
Maar liefst 16 schroeven aandraaien, en klaar. Erg simpel bouwpakket.
Ja weet ik veel, ik vraag ook maar.quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:05 schreef k_man het volgende:
[..]
Hoeveel Moslims zouden christelijke feesten vieren?
Valt wel mee hoor. Moskou is eerder iets van -10 tot -20 in januari. Niet echt koud dus.quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:19 schreef flipsen het volgende:
[..]
Is dat niet heel erg brrrrrrrrrr koud![]()
Is Tunesië dan 100% Islamitisch?quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:05 schreef k_man het volgende:
Hoeveel Moslims zouden christelijke feesten vieren?
Ik weet niet of het zo´n soort vriend is waar hij mee gaat hoorquote:Op vrijdag 3 november 2006 23:32 schreef k_man het volgende:
Maar gebeurt er nog iets speciaals?
Waarom heb ik nu gelijk Flappie van Youp van ´t Hek in m´n hoofdquote:Op vrijdag 3 november 2006 23:40 schreef Fogel het volgende:
"Nuttige" newsflash: ik heb net een konijnenhok in elkaar geschroefd.
www.hospitalityclub.orgquote:Op zondag 5 november 2006 18:41 schreef Jaguarized het volgende:
Hostel uiteraard.
Gisterochtend had ik nergens last van. Rustig mijn mail zitten lezen toen ik thuiskwam na 20 uur reizen (waarvan ik ook nog wel wat geslapen had in het bijna lege vliegtuig)quote:Op donderdag 9 november 2006 17:22 schreef Hik het volgende:
24 uur geslapen??![]()
Hele grote jatlag? (ik lig weer een post of wat achter waarschijnlijk)
Een draaideurcriminele winkeldief die een achterstand op zijn quotum heeft op de afkickcursus?quote:Op donderdag 9 november 2006 17:48 schreef Hik het volgende:
Jatlag...![]()
Daar kunnen ze bij "de staat van verwarring" vast weer een mooie definitie van fabriceren...![]()
Ik heb me twee weken lang als toerist gedragen, ik kan het ook niet helpen dat ik dan met dat soort tips aankomquote:Op donderdag 9 november 2006 18:35 schreef k_man het volgende:
Dat is wel héél toeristisch DT.
Waarom dequote:Op donderdag 9 november 2006 23:10 schreef Jaguarized het volgende:
Morgen cultureel Den Haag eens bekijken.
In de afgelopen 14 dagen heb ik inderdaad maar 30 minuten achter een computer gezeten voor uitsluitend de meest noodzakelijke e-mailsquote:Op donderdag 9 november 2006 23:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wedden dat er geen IP is van DT's tijd in Las Vegas
Geef mij die salmiak-bom maar!quote:Op vrijdag 10 november 2006 09:50 schreef UIO_AMS het volgende:
Verzorgen jullie nog een beetje Fruit voor collega's ?
Alleen domme vragenquote:Op vrijdag 10 november 2006 19:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nog aanvragen gehad?
Nou vooruit dan maarquote:Op vrijdag 10 november 2006 20:32 schreef Douwe het volgende:
Hebben we dan eindelijk de traagste HTL ooit volgeluld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |