dit is wel een heel erge ver-van-mijn-bed-showquote:Op maandag 30 oktober 2006 21:53 schreef Fogel het volgende:
Het weer hier (fotos zijn van vrijdag)
[afbeelding]
[afbeelding]
Is sneeuw van de voorruit afvegen ook kneuterig?
Hier vanaf morgen of overmorgen ook, maar dan 30-plus centimeter aan sneeuwquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:32 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
wij zijn de tijden van 30-plus weer ingegaan !
Opel rijden is inderdaad op het randje... maar je er dik voor aankleden vond ik vaag. Dus heb de zin daarna nog maar eens gelezenquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:30 schreef k_man het volgende:
Hier is het op het randje. Opel rijden gaat nog nét zonder dat je je er heel dik voor moet aankleden.
Een echte cabriorijder heeft een vliegeniersjack met ingebouwde verwarming. Die rijdt ook nog open als het vriestquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:45 schreef k_man het volgende:
Nu is het een graad of 12 tot 14 en red je het nog met een fleece aan en de kachel op warm.
Als het kouder wordt dan dit moet de stoelverwarming aan en zou ik me warmer moeten gaan aankleden.
Het lijkt me wel gaaf om open door een wit landschap te rijden. Zonnetje erbij.
Leer lezen ofzo.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:57 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Een echte cabriorijder heeft een vliegeniersjack met ingebouwde verwarming. Die rijdt ook nog open als het vriest
Open dak rijders met de kachel aanquote:
Ben jij mal, en dan verdwijnen zeker?quote:Op woensdag 1 november 2006 14:01 schreef Hik het volgende:
Iemand die mee gaat doen?
Of een koffer winnen met onbekende inhoud!quote:Op woensdag 1 november 2006 18:18 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ben jij mal, en dan verdwijnen zeker?![]()
| 1 2 | survival weekend ardennen _V2 1 75 02-11-2006 22:24 - UIO_AMS |
ha hey, bedankt allemaal !: W oja, al die fijne klonen die niet van mij zijn ook gefeliciteerd..quote:Op donderdag 2 november 2006 09:20 schreef UIO_AMS het volgende:
[afbeelding]Volgens mij is er iemand jarig!
Gefeliciteerd!
Is dat niet heel erg brrrrrrrrrr koudquote:Op vrijdag 3 november 2006 19:19 schreef ultra_ivo het volgende:
Net maar weer een nieuwe reis geboekt, in januari naar Moskou. Schaatsen gaan mee, kan ik de nieuwe hal daar onveilig maken.
Maar gebeurt er nog iets speciaals?quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:31 schreef Jaguarized het volgende:
Geen idee of dat leuk is. Ik denk vooral dat het heel erg druk is.
Over twee weken naar Reykjavik en rond de Kerst naar Tunesië.quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:32 schreef Jaguarized het volgende:
Wanneer?
Met kerst in Tunesië, is dat wat?quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:33 schreef k_man het volgende:
[..]
Over twee weken naar Reykjavik en rond de Kerst naar Tunesië.
Geen idee, ik heb nog niet geïnformeerd.quote:
Als het goed is, is er in Tunesië geen kerst.quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:33 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Met kerst in Tunesië, is dat wat?
Foto?!quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:40 schreef Fogel het volgende:
"Nuttige" newsflash: ik heb net een konijnenhok in elkaar geschroefd.
Kennen ze dat daar niet?quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:41 schreef k_man het volgende:
[..]
Als het goed is, is er in Tunesië geen kerst.
Zoiets (de middelste "Bunny"), maar dan zonder kind en met ander konijnquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |