Wel veel moeite voor een beest dat over een maandje of twee al weer opgegeten is.quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zoiets (de middelste "Bunny"), maar dan zonder kind en met ander konijn![]()
[afbeelding]
Maar liefst 16 schroeven aandraaien, en klaar. Erg simpel bouwpakket.
Ja weet ik veel, ik vraag ook maar.quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:05 schreef k_man het volgende:
[..]
Hoeveel Moslims zouden christelijke feesten vieren?
Valt wel mee hoor. Moskou is eerder iets van -10 tot -20 in januari. Niet echt koud dus.quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:19 schreef flipsen het volgende:
[..]
Is dat niet heel erg brrrrrrrrrr koud![]()
Is Tunesië dan 100% Islamitisch?quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:05 schreef k_man het volgende:
Hoeveel Moslims zouden christelijke feesten vieren?
Ik weet niet of het zo´n soort vriend is waar hij mee gaat hoorquote:Op vrijdag 3 november 2006 23:32 schreef k_man het volgende:
Maar gebeurt er nog iets speciaals?
Waarom heb ik nu gelijk Flappie van Youp van ´t Hek in m´n hoofdquote:Op vrijdag 3 november 2006 23:40 schreef Fogel het volgende:
"Nuttige" newsflash: ik heb net een konijnenhok in elkaar geschroefd.
www.hospitalityclub.orgquote:Op zondag 5 november 2006 18:41 schreef Jaguarized het volgende:
Hostel uiteraard.
Gisterochtend had ik nergens last van. Rustig mijn mail zitten lezen toen ik thuiskwam na 20 uur reizen (waarvan ik ook nog wel wat geslapen had in het bijna lege vliegtuig)quote:Op donderdag 9 november 2006 17:22 schreef Hik het volgende:
24 uur geslapen??![]()
Hele grote jatlag? (ik lig weer een post of wat achter waarschijnlijk)
Een draaideurcriminele winkeldief die een achterstand op zijn quotum heeft op de afkickcursus?quote:Op donderdag 9 november 2006 17:48 schreef Hik het volgende:
Jatlag...![]()
Daar kunnen ze bij "de staat van verwarring" vast weer een mooie definitie van fabriceren...![]()
Ik heb me twee weken lang als toerist gedragen, ik kan het ook niet helpen dat ik dan met dat soort tips aankomquote:Op donderdag 9 november 2006 18:35 schreef k_man het volgende:
Dat is wel héél toeristisch DT.
Waarom dequote:Op donderdag 9 november 2006 23:10 schreef Jaguarized het volgende:
Morgen cultureel Den Haag eens bekijken.
In de afgelopen 14 dagen heb ik inderdaad maar 30 minuten achter een computer gezeten voor uitsluitend de meest noodzakelijke e-mailsquote:Op donderdag 9 november 2006 23:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wedden dat er geen IP is van DT's tijd in Las Vegas
Geef mij die salmiak-bom maar!quote:Op vrijdag 10 november 2006 09:50 schreef UIO_AMS het volgende:
Verzorgen jullie nog een beetje Fruit voor collega's ?
Alleen domme vragenquote:Op vrijdag 10 november 2006 19:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nog aanvragen gehad?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |