Ik ben weinig geweest hier de laatste tijd, k_man. Dat komt om dat het niet erg lekker met me gaat. Zowel thuis als op het werk loopt het niet zoals het zou moeten en dat levert nogal wat stress en verdriet op. Ik ben niet iemand die dat soort dingen gelijk in R&P post en hier past het niet echt, dus dat dat dan een beetje langs mensen heengaat is duidelijk en jammer.quote:Op zaterdag 16 september 2006 11:51 schreef k_man het volgende:
[..]
Het is je manier van posten hier, Hik. Die komt de laatste tijd zo egocentrisch op me over. Je reageert niet of nauwelijks op anderen, maar komt hier af en toe binnenwaaien om te vertellen wat je nu toch weer meegemaakt hebt. Ik heb een film gezien, ik ga naar Tanzania, ik ga uit, ik heb gedanst, ik heb een rotweek gehad.
Als je hier geen belangstelling voor anderen toont, er geen interactie is, verwacht je dan dat anderen wel belangstelling voor jou blijven opbrengen? Jammer hoor, je was vroeger een hele leuke user, dus doe er je voordeel mee.
Ik weet niet waar San Pablo is (quote:Op zondag 17 september 2006 05:51 schreef flipsen het volgende:
Hik, ik heb hier nog een Hecho voor je liggen, dus ik zou zeggen maak een stopover in San Pablo, maar kom dan snel naar een LEUKE stadOh, en hier 25 graden, lekkah!
En de Oostenrijkse heb ik vanochtend naar het vliegveld gebracht, dus er is weer plek in mijn bed
quote:
Geen zweetvoeten meer in bed omdat de kat daar 'n nachts in slaap valt.quote:En verder:
De kat is terug naar m'n zus. Vannacht m'n eerste nacht alleen gehad. Ik mis die theemuts.
Vandaar dat er ook stond dat je posts de laatste tijd egocentrisch op me overkomen en dat dat jammer is, omdat dat vroeger wel anders was.quote:Op maandag 18 september 2006 11:27 schreef Hik het volgende:
Ik denk dat ik me in heel wat jaren hier heb bewezen als een user die juist wél veel interactie heeft met anderen. Ook wel eens botsingen, maar in verreweg de meeste gevallen positief. Maar ook ik heb m'n mindere periodes. Het is jammer dat dat dan op zo'n manier naar boven komt. Sure, het zijn de beperkingen van het medium en het is mijn eigen keuze om niet mijn hele gebeuren hier op tafel te leggen. Maar ik zou toch ook denken dat ik inmiddels zoveel krediet heb opgebouwd (dat heb jij, en een aantal andere users hier in elk geval wel bij mij) dat je in plaats van onmiddellijk roepen dat mijn posts "egocentrisch" zijn, (je) eerst eens (af)vraagt of er soms wat aan de hand is. En dat je er misschien vanuit kunt gaan dat ik, als ik verzucht dat ik een kutweek heb gehad, er ook vanuit gaat dat dat zo is.
Jammer.
Nogmaals: ik zou dan hopen dat je in het licht van mijn postverleden juist zou beseffen dat dat niet mijn normale manier van doen is. En dat je beseft dat suffe opmerkingen oven mijn "kutweek" dan misschien geen hout snijden.quote:Op maandag 18 september 2006 12:44 schreef k_man het volgende:
[..]
Vandaar dat er ook stond dat je posts de laatste tijd egocentrisch op me overkomen en dat dat jammer is, omdat dat vroeger wel anders was.
In ieder geval sterkte met je werk en prive beslommeringen.![]()
Hehehe, vraag eens aan qwertyquote:
Hm... temptingquote:maar iets zegt me dat het niet in de buurt van Tanzania is (en dat het ook voor een stop over wat om is). Eind november wel weer Ecuador. Geen plannen die kant op wellicht?![]()
Hecho!![]()
*mep* Hik...quote:Toch fijn dat je eindelijk weer van de bank af mag hè?!![]()
quote:Op maandag 18 september 2006 18:28 schreef flipsen het volgende:
Twee persoonsbed, dus ik mocht er naast liggen... Naast háár ja, niet naast het bed
Ik snapte het wel hoor...![]()
Ik doe m'n best!quote:En kop op Hik, lees af en toe je ondertitel![]()
alsof ik wèl zou weten waar San Pablo ligt ....quote:Op maandag 18 september 2006 18:28 schreef flipsen het volgende:
[..]
Hehehe, vraag eens aan qwerty![]()
[..]
Zal vanavond wel 2 foto´s uploaden met ´zoek de verschillen´quote:Op dinsdag 19 september 2006 11:17 schreef Hik het volgende:
Serieus?!Dat is wel héél raar inderdaad!
Konijn in paella? Dacht dat daar alleen maar 'zee-ingredienten' voor gebruikt werden.quote:Op maandag 18 september 2006 09:36 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik zorg alleen voor konijn, als dat onderdeel is van de ingrediënten voor een paella. Bij deze wens ik je zwager dus veel plezier.
Ik zat zo'n jaar of 7 geleden bij de Marechaussee op Schiphol en dat scannen konden ze toen al. In de oude paspoorten zat ook een soort streepjescode. Bij scanning wordt gekeken of je gesignaleerd staat in het politiesysteem. Dat houdt dus in of je boetes open hebt staan, of dat je gezocht wordt voor bijvoorbeeld moord. Dus alles dat strafbaar is, kan daar in staan. Militaire dienstplicht is niet meer van toepassing. Belastingschuld is net als een boete een schuld aan de staat en die moet eerst voldaan worden voordat je het land mag verlaten.quote:Op woensdag 20 september 2006 08:35 schreef LangeTabbetje het volgende:
Yo Reisvrienden ! Ik had laatst een discussie met iemand. Tegenwoordig op Schiphol scant de marechaussee je paspoort waardoor iedereen nagecheckt wordt i.p.v. het grote boek van vroeger.
Nu was de discussie, wat kunnen ze zien ? Boetes en eventuele gevangenisstraf die je nog moet uitzitten is bekend. Maar wat nog meer ? Vroeger konden ze ook nog zien dat je je militaire dienst nog niet had vervuld en wel had moeten komen opdagen. Maar wat kunnen ze verder nog zien ? Volgens mijn vader kunnen ze bijvoorbeeld zien of je nog een belastingschuld hebt etc.
Weet iemand dit precies ?
Je kan van alles in een paella gooien. De ouders van mijn Spaanse ex-vriendin maakten het altijd met konijn.quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:02 schreef Fogel het volgende:
Konijn in paella? Dacht dat daar alleen maar 'zee-ingredienten' voor gebruikt werden.
En daarbij, het is een dwergkonijn, dus veel vlees zit er niet aan.
Volgens mij is een boete juridisch gezien wel wat anders dan een belastingschuld.quote:Op woensdag 20 september 2006 14:23 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik zat zo'n jaar of 7 geleden bij de Marechaussee op Schiphol en dat scannen konden ze toen al. In de oude paspoorten zat ook een soort streepjescode. Bij scanning wordt gekeken of je gesignaleerd staat in het politiesysteem. Dat houdt dus in of je boetes open hebt staan, of dat je gezocht wordt voor bijvoorbeeld moord. Dus alles dat strafbaar is, kan daar in staan. Militaire dienstplicht is niet meer van toepassing. Belastingschuld is net als een boete een schuld aan de staat en die moet eerst voldaan worden voordat je het land mag verlaten.
Nee, ze kijken of je gesignaleerd staat. Dat kan dus zijn voor onbetaalde boetes, maar ook omdat je nog gezocht wordt.quote:Op woensdag 20 september 2006 15:18 schreef LangeTabbetje het volgende:
Alleen strafbare feiten ?
Dat houdt dan toch verband met strafbare feitenquote:Op woensdag 20 september 2006 15:32 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Nee, ze kijken of je gesignaleerd staat. Dat kan dus zijn voor onbetaalde boetes, maar ook omdat je nog gezocht wordt.
Als je gezocht wordt, ben je nog verdachte. Je bent dus (nog) onschuldig, maar het heeft inderdaad te maken met een strafbaar feit. Excuses voor de verwarring.quote:Op donderdag 21 september 2006 08:20 schreef LangeTabbetje het volgende:
Dat houdt dan toch verband met strafbare feiten, als je niks strafbaar hebt gedaan word je ook niet gezocht
, in ieder geval bedankt voor het antwoord
![]()
Nah, maakt niet uit ! Volgens mij heb ik een weddenschap gewonnenquote:Op donderdag 21 september 2006 10:23 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Als je gezocht wordt, ben je nog verdachte. Je bent dus (nog) onschuldig, maar het heeft inderdaad te maken met een strafbaar feit. Excuses voor de verwarring.
Ik ben je er niet tegengekomen. Ik zat in het oosten, in Straatsburg om precies te zijnquote:Op zaterdag 23 september 2006 12:48 schreef Fogel het volgende:
I'm back from Hell!
Is bij Staatsburg ook een Hell?quote:Op zaterdag 23 september 2006 14:07 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ik ben je er niet tegengekomen. Ik zat in het oosten, in Straatsburg om precies te zijn![]()
Als ik aan de hel denk, denk ik aan Frankrijk metquote:Op zaterdag 23 september 2006 14:28 schreef Fogel het volgende:
Is bij Staatsburg ook een Hell?
Morgen vertrek ik naar het 'nabije Oosten'. Vraag me alleen af in hoeverre de ramadan invloed heeft op het stadsbeeld in Istanbul. Maar, dat zie ik morgen wel.
Helaas was ik er niet. Gevlucht voor de lekkage die mijn kelder telkens weer doet overstromen. Gelukkig is er nu een loodgieter bezig om de WC en afvoer te vervangen. Repareren was niet meer mogelijk.quote:Op zondag 24 september 2006 13:45 schreef Hik het volgende:
Leuk! Thanks! Welcome back! Voor hoe lang ben je nu terug dan?
UIO, ik heb nog naar jegisteren, volgens mij kwam ik nog langs je huis, volgeladen met nieuwe aankopen, onderweg naar Duende...
![]()
Paars haar met groene ogen danquote:Op dinsdag 26 september 2006 19:48 schreef k_man het volgende:
Nee, de dame in kwestie is niet het type blond haar, blauwe ogen.
Wat leuk at je weer eens poging doet tot een grappige opmerling.quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:42 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Paars haar met groene ogen dan
Blijf jij nou nog maar even oefenen met foutloos typenquote:Op dinsdag 26 september 2006 22:50 schreef k_man het volgende:
Wat leuk at je weer eens poging doet tot een grappige opmerling.![]()
Blijven oefenen hoor!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |