Ik zal het voortaan over mijn Mercedes-Benz Sport Leicht Kurtz hebben.quote:Op woensdag 13 september 2006 22:46 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als hij dat doet moet hij voortaan de volledige betekenis van SLK gebruiken
Nauwelijks...quote:Op woensdag 13 september 2006 17:45 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
U leeft nog !!
en die wetenschap maakt mijn dag weer goed
![]()
Dat levert je je eerste note ooit op!quote:Op donderdag 14 september 2006 13:14 schreef Fogel het volgende:
Kat = ongedierte
En dat wil zeggen??quote:Op donderdag 14 september 2006 16:00 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dat levert je je eerste note ooit op!
Ik heb hier plezier van de poes van de buurvrouw.quote:Op donderdag 14 september 2006 10:20 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik ben trouwens bijna verlost van de oppaskat. Herinner me eens aan wat nadelen van zo'n beest in je huis. Foto van het mormel in karakteristieke houding.
Geen ideequote:Op donderdag 14 september 2006 20:12 schreef Fogel het volgende:
Heeft je buurvrouw een ipod?
Ik refereerde meer naar post 41786536.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:14 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Geen idee![]()
of begrijp ik de grap aai-pot nou weer niet
Nee, aan het werkquote:Op vrijdag 15 september 2006 21:09 schreef Fogel het volgende:
Is iedereen op vakantie?
sommigen onder ons lopen gewoon wat achter ...quote:Op vrijdag 15 september 2006 21:19 schreef Fogel het volgende:
Werken op vrijdagavond? Grote deadline voor de deur?
Qua tijdzone ja, maar DT hoort daar niet bij. Of zit je nu al in de VS, DT?quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:07 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
sommigen onder ons lopen gewoon wat achter ...
je bent van harte welkom !!quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:42 schreef Hik het volgende:
Blech... Heb echt een kutweek achter de rug en keek er al de hele tijd naar uit vanavond lekker op stap te gaan. Afspraak die ik had ging niet door, halve vriendenkring gebeld en de enige persoon die wél kon belde net ook af.
Zal ik even bij jou langkomen qwerty?
Het is je manier van posten hier, Hik. Die komt de laatste tijd zo egocentrisch op me over. Je reageert niet of nauwelijks op anderen, maar komt hier af en toe binnenwaaien om te vertellen wat je nu toch weer meegemaakt hebt. Ik heb een film gezien, ik ga naar Tanzania, ik ga uit, ik heb gedanst, ik heb een rotweek gehad.quote:Op zaterdag 16 september 2006 10:09 schreef Hik het volgende:
Nooit een kutweek gehad k_man? Dat was geen grapje namelijk, even voor de duidelijkheid.![]()
Ik zit nog in de Centraal Europese Tijdzone. En ja, deadlines en andere ongemakkenquote:Op vrijdag 15 september 2006 22:28 schreef Fogel het volgende:
Qua tijdzone ja, maar DT hoort daar niet bij. Of zit je nu al in de VS, DT?
Nou, Diego was natuurlijk altijd al een idioot, maar Hik is in beginsel een hele leuke meid.quote:Op zaterdag 16 september 2006 16:14 schreef DutchTrain het volgende:
@k_man : so what?
Rijst uiteraard, maar binnenin zalm, een kaassoort, een soort honingdressing en nog wat ingrediënten.... de bedienin heeft het me wel uitgelegd, maar ik kon het niet onthouden. Dat had misschien ook met die fles wijn te maken trouwensquote:Op zondag 17 september 2006 18:28 schreef k_man het volgende:
En wat moeten we ons daarbij voorstellen?
Niet alleen in beginsel.quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:50 schreef k_man het volgende:
Nou, Diego was natuurlijk altijd al een idioot, maar Hik is in beginsel een hele leuke meid.
Je mag mijn konijn wel twee weken lenen hoor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |