Hm, bovenstaande zou natuurlijk ook opgevat kunnen worden als irritante oneliner en dat willen we voorkomen, dus maar even wat meer info.
Jag, kut om te horen van je vader, sterkte bij het herstel, hartkwalen zijn zó ingrijpend in een mensenleven...
k_man, netjes van het bedrijf. Ik werkte jarenland voor KPMG, hadden eenzelfde soort beleid. Toen met de tsunami-ramp was 1 van onze collega´s vermist (bleek later omgekomen) en de volgende ochtend in het restaurant een geweldige, invoelende en meelevende toespraak van de hoogste baas, toch erg goed dat het ook bij multinationals niet alleen om het grote geld hoeft te gaan.
Ivo, viel spass in Berlin! Moet een geweldige stad zijn, maar staat nog steeds (echt al jaren) op het lijstje ´binnenkort eens doen´.
DT, euh... geen idee
![]()
UIO, ik ook.
Douwe, ik vind ons soms ook een kansloos zooitje
![]()
Fogel, Lange_Tabbetje, Hik en wie ik verder vergeten ben: Hola!
DAM, mocht je het lezen, ik heb een zooitje tijdschriften voor je meegenomen. Niet alle die je wilde, maar wel een paar.
En verder? Heb ik net heerlijk buiten weer van een Argentijns ontbijt genoten. Verder ben ik ZEER te spreken over de BusinessClass plekkies van de 747 (hehehe, ik zat bovendek, 1A), niet over het PES trouwens en de service had ook wel wat ´meer´ kunnen zijn, maar dat boeide niet, ik zat heerlijk! Wel jammer dat ik in Madrid eerst van het vliegveld moest, vervolgens met transitbusje naar T1 en daar weer de hele incheckrij in. Hehehe, behalve met je BC ticket natuurlijk, maar de rij was eng lang. Goed om te weten voor een eventuele volgende keer.
En, ik werd vrijdagavond, inmiddels is het bijna standaard, ziek. Uiteraard 3 dagen voor vertrek. Griepje most probably, 38.8 vond ik toch wel naar worden om mee het vliegtuig in te stappen, maar gelukkig bleek het maandagochtend vroeg mee te vallen en ik heb het weer overleefd. Nu nog van die hoofdpijn af zien te komen.
Zo, da´s wel weer even genoeg. Oh, en voor de geïnteresseerden...
www.tipica-reizen.nl is as we speak in de maak, ben er DRUK mee bezig. En ja, ik weet het, je hele pages als jpg is niet handig, maar het heeft ook wel weer z´n voordelen. En mensen die mijn reizen kunnen betalen (de tering, wat duur!) hebben toch geen inbel-lijntje
![]()
De brochure is trouwens bijzónder mooi geworden! Ik ben er beretrots op. Het grote acquireren kan beginnen...
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.