Voor Maserati's?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 14:11 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Heel goed, goede toekomstige spotplek.![]()
Het is alleen vervelend voor je dat in die straat geen autos mogen komen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 14:11 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Heel goed, goede toekomstige spotplek.![]()
Een vriend van me rijdt in een Maserati. Iedere keer als zijn auto start slaakt hij een kleine vreugdekreet.quote:
Als je dat leuk vindt, mag je er een topic over openenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 10:19 schreef k_man het volgende:
Komt er binnenkort eigenlijk nog een TRV-meet? DT?
Dit is toch gesjopt neem ik aan?quote:Op zondag 15 oktober 2006 19:33 schreef Fogel het volgende:
Nu we toch met tips strooien, hier is een tip voor dolfijnspotters: kom naar Oslo, daar zwemmen nu een stuk of zes dolfijnen rond in het fjord en 'dansen' daar af en toe...
[afbeelding]
Gelukkig is dit topic slechts quasi-hipquote:
Nope, ze zitten er echt. Schijnt zo ongeveer om het jaar voor te komen dat er dolfijnen het fjord in zwemmen, maar deze keer was het uitzonderlijk dat ze ook aan het 'dansen' waren.quote:Dit is toch gesjopt neem ik aan?![]()
Ik dacht dat dolfijnen met name in warme gebieden zitten? Deze vakantie voor het eerst dolfijnen "in het wild" gezien... vlak voor de boot aan het uitzwemmen, springen... echt heel gaaf!![]()
Naar dat topic was ik al op zoekquote:
Even de tijd voor nemen om het in te stellen op je eigen situatie, dan werkt het perfect. Ik gebruik het vooral als een soort reminder om af en toe een loopje te doen. Veel collega's van me vinden het maar overbodig en irritant, maar dat komt meer omdat ze de tijd niet hebben genomen om het programma goed in te stellen en dus elke vijf minuten, 10 seconden lang niets meer met hun computer kunnenquote:Op mijn werk hebben we sinds vandaag Workpace. Wel goed, maar zó irritant!![]()
Met het concept wikipedia op zich heb ik geen problemen, maar wikipedia als enige bron gebruiken en er vanuit gaan dat wat daar staat de absolute waarheid is wel.quote:
Thnx Hik!quote:Op maandag 16 oktober 2006 09:49 schreef Hik het volgende:
Enorm waardeloos van je vader Jag.
Op de één of andere manier ga je je naar mate je ouders ouder worden steeds drukker om ze maken... een hele rare gewaarwording vind ik. Maar begin 50 is veel te jong....Sterkte.
Waarom zouden we de support van Hik hier moeten waarderenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:28 schreef Jaguarized het volgende:
Thnx Hik!Kan je support erg waarderen.
![]()
Jammer dat de twee mods hier die moeite niet doen.
Dat heb je niet op MSN gezegd.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:30 schreef Douwe het volgende:
Nee, maar moet ik overal maar op reageren? Tuurlijk vind ik het vervelend voor je, maar het lijkt me nogal overbodig om dat hier te melden. Bovendien heb ik dit op MSN ook al gedaan. Daarbij neem jij niet de moeite om een geheel deel te posten, en dan kom je ineens aan en moet iedereen gaan vertellen hoe vervelend we het voor je vinden?
Maar goed, iets leukers: wat ga je doen in Dubai?
Elke dag is 'dag van de vrede' alhierquote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:49 schreef Hik het volgende:
Was het vandaag niet "dag van de vrede" ofzo?![]()
Auto's spotten, tochquote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:02 schreef Jaguarized het volgende:
OT: Ik heb nog geen idee wat ik ga doen in Dubai. Zie ik daar wel na het lezen van de LP.
Terwijl wij hier elkaar een beetje aan het afmaken zijn.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:24 schreef UIO_AMS het volgende:
Goedlopende topics / reeksen hebben dan minder prioriteit.
Sorry, had ze nog niet bekeken.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:24 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Auto's spotten, toch
Heb nog geen reactie gekregen op die Trabant en Mercedes die ik voor je gespot had in Essen. Bij Villa Hügel stonden ook nog wel wat leuke wagentjes, er waren duidelijk meer Porsche's dan Opels en meer Audi's dan Volkswagens.
In Oostelijk Duitsland zie je er nog genoeg en kun je er ook Trabi safari's mee doen. Dit model is inderdaad iets zeldzamer. De kleur niet.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:51 schreef Jaguarized het volgende:
Sorry, had ze nog niet bekeken.Die Trabant is best interessant omdat daar niet veel van rondrijden. Ik heb er zelf nog nooit eentje op de weg gezien.
[matige grap]quote:Die SLK is het nieuwere (en duurdere model) van k_man's auto. We zijn aan het proberen of we een ritje in het nieuwe model kunnen krijgen in Dubai.![]()
ja, wilde eens kijken of dat goed uitwerkt direct zo uit m'n nieuwe camera. In combinatie met zonsondergang geeft het wel leuke effectenquote:Heb je daar sephia ingesteld op je camera?
Dat is niet hip, dat is retro.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:22 schreef qwerty_x het volgende:
in het kader van quasi-hip: ik heb een nieuwe Harley aangeschaft !
kan ik hiermee concurreren met die SLK van k_man ?
Tis daar toch veel te warm voor een helm man!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:44 schreef qwerty_x het volgende:
en trouwens: &¨%$ met hip, ik ben een blij mens in een land met een zeer motorvriendelijk klimaat !
maar vrouw, wie heeft het over een helm ??quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:07 schreef Hik het volgende:
[..]
Tis daar toch veel te warm voor een helm man!![]()
Nee: zo'n met nep-wol gevoerde zak waar een krabber uit steekt...quote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:19 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Mits dat ijs gekrabt wordt met een oud cassettebandje dat nog ergens onder de voorstoel lag![]()
[insert]ijskrabsmiley{/insert]quote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:32 schreef Hik het volgende:
IJs krabben... dat is inderdaad wel een symbool voor Nederlands Noors weer en Nederlandse/Noorse(?) kneuterigheid.![]()
Na und?quote:
quote:Vliegveld Brussel krijgt eindelijk een naam
BRUSSEL - Het vliegveld van Brussel krijgt een enkele naam: Brussels Airport. De luchthaven had de afgelopen decennia geen eenvormige naam. "Sommige mensen spraken van Brussel-Nationaal, anderen van Zaventem en op de luchthaven zelf zag men overal bordjes met Biac", zei Wilfried Van Assche, topman van Brussels Airport bij de presentatie.
De keuze voor een duidelijker naam past bij de strategie om meer passagiers en bestemmingen aan te trekken. De luchthaven, sinds kort in handen van een Australisch bedrijf, mikt op reizigers uit Zuid-Nederland, Noord-Frankrijk, West-Duitsland en Luxemburg.
De luchthaven wil meer goedkope vluchtenmaatschappijen. Het vliegveld ook extra bestemmingen in de VS en Azië.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |