ik vond de TT goed (was de meeste tijd kwijt aan het zoeken naar een leuke) vond deze erg geschikt omdat hij niets verklapt (voor NL topic b.v.) en dat stuk van het verhaal word steeds belangrijker.quote:Op donderdag 28 september 2006 00:44 schreef Canisfire het volgende:
Ach ja
ik vind alles gaaf aan deze serie ook de politieke kantquote:Op donderdag 28 september 2006 00:49 schreef Canisfire het volgende:
Well het klopt inderdaad wel.
Persoonlijk geef ik niet zo veel omdat politieke gedoe in de serie ik zie liever Scofield en co.
elke serie met een verhaal is vaag als je hem niet volgtquote:Op donderdag 28 september 2006 00:48 schreef tim2308 het volgende:
In Frankrijk is dit de theme http://www.dailymotion.com/video/xeicd_faf-la-rage-pas-le-temps
Vind de serie trouwens erg vaag als je hem niet volgt, met erg veel agressie. Maar goed, daar zijn jullie het vast niet mee eens
nee?quote:Op donderdag 28 september 2006 08:35 schreef Kinga het volgende:
[..]
Haha, extra nieuwe nick aangemaakt?
oeehh scofield op fok?quote:
Haha!quote:Op donderdag 28 september 2006 09:05 schreef Waltero het volgende:
[..]
oeehh scofield op fok?
"Fernando, there is a way to comunicate... go to httP://forum.fok.nl"
Wat de neuk.quote:Op donderdag 28 september 2006 00:48 schreef tim2308 het volgende:
In Frankrijk is dit de theme http://www.dailymotion.com/video/xeicd_faf-la-rage-pas-le-temps
Vind de serie trouwens erg vaag als je hem niet volgt, met erg veel agressie. Maar goed, daar zijn jullie het vast niet mee eens
Volgens mij is dat niet de theme maar gewoon een franse rapper die denkt een hit te scoren over de rug van die tv serie.quote:Op donderdag 28 september 2006 00:48 schreef tim2308 het volgende:
Zal vast wel, zo zijn die rappers tegenwoordig.quote:Op donderdag 28 september 2006 09:58 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Volgens mij is dat niet de thema maar gewoon een franse rapper die denkt een hit te scoren over de rug van die tv serie.
Ik hoop het voor ze dat nummer duurt 5 minuten ofzo en is nog bar slecht ook dat zou echt kijkers gaan kosten.quote:Op donderdag 28 september 2006 10:00 schreef Pelgrim het volgende:
[..]
Zal vast wel, zo zijn die rappers tegenwoordig.
Beetje sloom nummer... maar de clip is erg gaaf, als je die rapper er tussen uit zou halen! Mooie samenstelling van stukjes PBquote:Op donderdag 28 september 2006 00:48 schreef tim2308 het volgende:
De gouveneur.quote:Op donderdag 28 september 2006 11:18 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Van wie was de quote nou ook alweer in de TT?
Ik heb het juist nog wel, net zoals in seizoen 2.. ik kan niet wachten op de volgende afleveringquote:Op donderdag 28 september 2006 11:33 schreef MaxPower het volgende:
Ik zit toch minder op het puntje van mijn stoel in seizoen twee... ik kijk de episodes nu zelfs soms een paar dagen later, terwijl seizoen 1 zsm na de download opgeslurpt werd. De spanning is gewoon niet hetzelfde.
Hij viel bij alle groepen niet in de smaak...quote:Op donderdag 28 september 2006 12:09 schreef Waltero het volgende:
tweener : One who doesn't fall in any category of people (cliques).
DUsssss hij viel niet in de smaak bij een van de groepen in de gevangenis... Aldaar een verklaring
De serie begint in Frankrijk met een fragment van 30 seconden ofzoquote:Op donderdag 28 september 2006 09:58 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Volgens mij is dat niet de theme maar gewoon een franse rapper die denkt een hit te scoren over de rug van die tv serie.
Mede vanwege de verkeerde TT, want de topicstarter had hier het verkeerde nummer gezet (26)quote:Op donderdag 28 september 2006 13:09 schreef TommeyNL het volgende:
In de OP is de link naar topic #27 'Where is the money' incorrect. En waarom is dit topic ook nummer 27?
Daar zat die FBI agent een tijdje achteraan maar kon hem niet te pakken krijgen..beetje obsessief gevalletjequote:Op donderdag 28 september 2006 12:49 schreef Razor21 het volgende:
Gisteren E6 gekeken tot nu de spannendste van Seizoen 2![]()
Maar heb ik nog wat gemist trouwens zag het niet terug in E6 in de voorafgaande episodes kijkt die FBI agent steeds naar een foto van een kale kerel...wie wat waar?![]()
quote:Op donderdag 28 september 2006 13:34 schreef google-queen het volgende:
Ik heb van seizoen 2 al 4 afleveringen gezien en tweener is nog niet dood..iemand anders wel
quote:Op donderdag 28 september 2006 13:30 schreef Djensen het volgende:
[..]
Mede vanwege de verkeerde TT, want de topicstarter had hier het verkeerde nummer gezet (26)
Ik noem verder geen namen wie dat was..![]()
Maar dat was ook niet zo gek als je kijkt naar de naam van het vorige topic...quote:Op donderdag 28 september 2006 13:44 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
![]()
ik was het![]()
grappige is dat iemand anders 1 min na mij ook topic starte en dezelfde fout maakte![]()
iddquote:Op donderdag 28 september 2006 13:46 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Maar dat was ook niet zo gek als je kijkt naar de naam van het vorige topic...
Prison Break USA #26 Where is the money??
Dus zaten we niet gewoon goed ?![]()
finch!quote:Op donderdag 28 september 2006 13:55 schreef wdekreij het volgende:
"Fernando, there is a way to comunicate... go to europeangoldfitch.net"
Om hier nou gelijk een kloon voor aan te maken grenst ook gelijk het toppunt van zieligheid.quote:
Wat is er mis met deze cast??quote:Op donderdag 28 september 2006 15:35 schreef SKa_BoSS het volgende:
ik hoop dus echt dat er géén derde seizoen komt... of de complete cast en setting moet vervangen worden...
Jawel!quote:Op donderdag 28 september 2006 15:35 schreef SKa_BoSS het volgende:
ik hoop dus echt dat er géén derde seizoen komt... of de complete cast en setting moet vervangen worden...
Aan zoiets zat ik net te denken jaquote:Op donderdag 28 september 2006 10:37 schreef sjeppert het volgende:
zal bellick nog langskomen en het michael en co nog moeilijk maken
net voor de grens met mexico pakt ie michael als linc al aan de andere kant is :p
Blijf hopen..quote:Op donderdag 28 september 2006 15:35 schreef SKa_BoSS het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 28-09-2006 18:07:01 ]
quote:Op donderdag 28 september 2006 18:05 schreef Syd het volgende:
Nou uit de eerste episode blijkt dat dit dé laatste seizoen van Veronica is
Was jij niet degene die niet zeker was óf er wel een 3e seizoen kwamquote:Op donderdag 28 september 2006 18:09 schreef magnifor het volgende:
Ik denk wel dat er een seizoen 3 komt. Zeker als de kijkcijfers hoog blijven.
Ik wel, tegenstrijdigheid ten top.quote:Op donderdag 28 september 2006 18:12 schreef magnifor het volgende:
Weet niet.
ik ookquote:Op donderdag 28 september 2006 18:16 schreef Syd het volgende:
[..]
Ik bedoel meer Veronica de TV Gids
Huhquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 28-09-2006 18:19:13 ]
In de veronica gids stond ook dat hij niet wil dat dit zijn hoogtepunt wordt in zijn carriere.quote:Op donderdag 28 september 2006 18:09 schreef magnifor het volgende:
Ik denk wel dat er een seizoen 3 komt. Zeker als de kijkcijfers hoog blijven.
Heb anders nooit gezegd dat er geen seizoen 3 zou komen.quote:Op donderdag 28 september 2006 18:13 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Ik wel, tegenstrijdigheid ten top.
Is het dat niet al?quote:Op donderdag 28 september 2006 18:19 schreef Lief-visje het volgende:
[..]
In de veronica gids stond ook dat hij niet wil dat dit zijn hoogtepunt wordt in zijn carriere.
Dus.. we moeten maar afwachten of er nog een seizoen bijkomt.
Klopt omdat hij nu pas echt doorbreekt, en hij hoopt dan dat hij hiernaar niet vergeten wordt en in meerdere series en films meespeeldquote:Op donderdag 28 september 2006 18:32 schreef droks het volgende:
[..]
Is het dat niet al?Ik had voor PB in ieder geval nog nooit van hem gehoord.
http://went.girlz-blog.nl(...)ronica_magazine.htmlquote:Op donderdag 28 september 2006 18:43 schreef Kinga het volgende:
Staat dat interview nog ergens op internet, wil het wel ff lezen namelijk..
Edit: Nevermind, al gevonden.
Dat kun je wel zeggen ja, wederom ook weer een erg spannend einde, kan niet wachtenquote:
Wat verschrikkelijk lelijk neergezet, op die site. Stikt van de typo's en spreektaal.quote:Op donderdag 28 september 2006 18:48 schreef Syd het volgende:
[..]
http://went.girlz-blog.nl(...)ronica_magazine.html
Oh lol je had al gevonden ;P
Inderdaad, en die achtergrond kleur dan.quote:Op donderdag 28 september 2006 18:57 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Wat verschrikkelijk lelijk neergezet, op die site. Stikt van de typo's en spreektaal.
waar als ik vragen mag?quote:Op donderdag 28 september 2006 18:43 schreef Kinga het volgende:
Staat dat interview nog ergens op internet, wil het wel ff lezen namelijk..
Edit: Nevermind, al gevonden.
Wist je dat nog niet ? Dominic Purcell is 36quote:
Haha was eerste hit bij Google :pquote:Op donderdag 28 september 2006 19:04 schreef droks het volgende:
[..]
Inderdaad, en die achtergrond kleur dan.En Comic Sans.
Toch even lezen.
En dat is grappig aangezien in de serie wel 8 jaar ofzo moeten schelenquote:Op donderdag 28 september 2006 21:52 schreef Lief-visje het volgende:
[..]
Wist je dat nog niet ? Dominic Purcell is 36![]()
Niet toevallig opzoek naar het NL topic, die hebben het net allemaal gezienquote:Op donderdag 28 september 2006 23:20 schreef __Saviour__ het volgende:
nu net ook weer de aflevering op rtl5 gekeken, daarom vroeg ik me dit af:
wat wilde abruzzi eigenlijk van veronica (nick moest haar afleveren op het vliegveld)?
in die afleveringen is nog niet exact onthuld wat hij met haar wilde, daarom vroeg ik het hier. ivm spoilers voor de rtl5 kijkersquote:Op donderdag 28 september 2006 23:29 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Niet toevallig opzoek naar het NL topic, die hebben het net allemaal gezienBij mij is het niet meer zo vers.
Waarschijnlijk om z'n onderhandelingspositie tegen Michael te versterken? Hij wilde weten waar die Fibonacci was en M zei dat te weten, maar vertelde het natuurlijk (nog) niet toen ze nog in de bak zaten en hij de hulp van Abruzzi nog nodig had...quote:Op donderdag 28 september 2006 23:20 schreef __Saviour__ het volgende:
nu net ook weer de aflevering op rtl5 gekeken, daarom vroeg ik me dit af:
wat wilde abruzzi eigenlijk van veronica (nick moest haar afleveren op het vliegveld)?
Zelfs op die foto zie ik nogal wat pedofiele trekjesquote:Op vrijdag 29 september 2006 00:21 schreef __Saviour__ het volgende:
Je vind nog wat leuke dingen als je op Wikipedia rondkijkt
Silas Weir Mitchell (Haywire) deed eerst auditie voor de rol van T-Bag
En dit is de acteur die t-bag speelt in een wat nettere look
Ja wat is dit, een topic per aflevering?quote:
Uh, nog wel meer per aflevering hoorquote:Op vrijdag 29 september 2006 01:06 schreef Pek het volgende:
[..]
Ja wat is dit, een topic per aflevering?![]()
Graag wat minder, ja! ik blijf niet aan de gang![]()
Die gozer speelt zo goed, dat heel de wereld denkt dattie nu pedofiel isquote:Op vrijdag 29 september 2006 00:48 schreef s0k het volgende:
[..]
Zelfs op die foto zie ik nogal wat pedofiele trekjes
Precies, zodra mensen je op straat behandelen als pedofiel dan ben je een goed acteurquote:Op vrijdag 29 september 2006 09:03 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Die gozer speelt zo goed, dat heel de wereld denkt dattie nu pedofiel is
Get ooooooon the trainquote:Op vrijdag 29 september 2006 10:40 schreef Gelderland het volgende:
T-bag is gewoon top gecast... niemand anders had die rol zó goed kunnen invullen. Niet alleen hoe hij eruit ziet, maar ook hoe hij praat (zijn accentje)... zijn bewegingen met z'n ogen/z'n kaak/z'n tong..
alles...creapymaar wel mijn favoriete acteur. Vooral in de gevangenis vond ik hem TOF
![]()
Vooral met die uitzending dat Bellick die opmerking maakte: 'je bent een kind van een mongooltje die is verkracht'.... Toen gingie hélemaal los
![]()
WAt vonden jullie eigenlijk leuker, welk seizoen? Ik vind tot nu toe zeg maar seizoen 1 (in gevangenis) leuker.... Dit is meer achtervolgen, en in gevangenis was het écht een spannnend/raar/eng sfeertje![]()
ja hahaquote:
Dat is Wentworth waar je nu over praat toch ?quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:22 schreef Scarface_ het volgende:
Ik vond al dat ie iets ''neger'' achtig had. Afrikaanse, Jamaicaanse, Engelse, Duitse, Nederlandse, Syrische en Libanese afkomst ook graag en veel
Dan is je zusje vast ook je moederquote:Op vrijdag 29 september 2006 18:34 schreef YoshiBignose het volgende:
joh je meent het. maar de acteur die t-bag speelt is idd vet goed. maja het zal maar je vader zijn![]()
Ik heb echt bewondering voor Robert hij blijft het maar proberen iemand de stuipen op het lijf te jagen alleen om door een bepaalde manier te gaan kijken.quote:
Is al gepostquote:Op zaterdag 30 september 2006 11:26 schreef Devano het volgende:
Weet niet of het al gepost is; 2 minuten sneak preview van Ep 7:
http://www.youtube.com/watch?v=xHbaVCaHFRI
Haywire is echt te geniaal.
quote:Op zaterdag 30 september 2006 11:26 schreef Devano het volgende:
Haywire is echt te doelloos.
quote:Op zaterdag 30 september 2006 19:46 schreef sjeppert het volgende:
zin in een nieuwe episode...
no shitquote:Op zaterdag 30 september 2006 19:46 schreef sjeppert het volgende:
zin in een nieuwe episode...
Die is al een keer langs gekomenquote:Op zaterdag 30 september 2006 21:49 schreef magnifor het volgende:
Ik vraag mij af wanneer de vader van Scofield en Burrows te voorschijn komt.
Word denk bedoelt wanneer opnieuwquote:Op zaterdag 30 september 2006 21:59 schreef Lief-visje het volgende:
[..]
Die is al een keer langs gekomen![]()
Binnenkortquote:Op zaterdag 30 september 2006 21:49 schreef magnifor het volgende:
Neequote:Op zaterdag 30 september 2006 22:48 schreef nubie het volgende:
Net ook prison break op rtl 7 gekeken?![]()
die wil ik ook wel weer eens zien.quote:Op zaterdag 30 september 2006 21:49 schreef magnifor het volgende:
seizoen 1 staat al minimaal een aantal maanden op dvd naast mequote:Op zaterdag 30 september 2006 22:48 schreef nubie het volgende:
Net ook prison break op rtl 7 gekeken?![]()
Jij bent stoer, kicke, vet breed dope mann!!1!!@!1!!2!!!1@!quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:35 schreef Ferdii het volgende:
[..]
seizoen 1 staat al minimaal een aantal maanden op dvd naast me
breed?quote:Op zondag 1 oktober 2006 12:01 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Jij bent stoer, kicke, vet breed dope mann!!1!!@!1!!2!!!1@!
quote:Op zondag 1 oktober 2006 17:06 schreef SoLiDRyDeR het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 oktober 2006 17:06 schreef SoLiDRyDeR het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:37 schreef GewoneMan het volgende:
[..]hij is het welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hi
quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:15 schreef Ranja_Ranja het volgende:gaaf!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
[/quote]quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:15 schreef Ranja_Ranja het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER]http://pb.betaxp.net/?p=13
SPOILER[/url]: sarahOMG heeft ze ergens dope gescoord
SPOILER: TweenerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:00 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Neej, want het is geen spoiler![]()
nou ik moet toch tot dinsdagavond wachtenquote:
(hoop ik niet)quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:34 schreef biggetje het volgende:
owwww nog eventjesNu ik in de VS ben zie ik supervaak de trailer voor de episode van morgen. Ik ben zoooo benieuwd wie er doodgaat! Ik lees expres geen spoilers, want ik wil het nu echt nog niet weten...Zolang T-Bag er maar niet uit gaat, ben ik blij
Trouwens, is de episode van morgen niet de voorlopig laatste aflevering i.v.m. de start van het basketbalseizoen in de VS? Op tv hier zeggen ze het wel en heb het ook al op verschillende blogs gelezen![]()
Idem.quote:Op maandag 2 oktober 2006 08:21 schreef Waltero het volgende:
[..]
(hoop ik niet)
Lijkt me ook niet.. de serie is nu net weer begonnen, lijkt me erg dom om het nu alweer te pauzeren
quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:37 schreef GewoneMan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lees eens een paar posts boven je....quote:Op maandag 2 oktober 2006 10:25 schreef BarraCupraCuda het volgende:
wat hoorde ik van een maat van me... gaan ze over 2 of 3 afleveringen weer 3 maanden pauze houden?
quote:Op maandag 2 oktober 2006 09:03 schreef Syd het volgende:
[..]We zullen zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
sorry het is nog vroegquote:Op maandag 2 oktober 2006 10:31 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Lees eens een paar posts boven je....
als ze dat doen dan gaan we met zn allen naar de VS en gaan we een terroristische aanslag plegenquote:Op maandag 2 oktober 2006 07:23 schreef dapluiz het volgende:
Lijkt mij dat ze dat eerder net als vorig seizoen na afl 13 ofzo doen ?
Al hoop ik zowiezo niet dat ze een pauze inlassen
Ik ben bang voor Jackquote:Op maandag 2 oktober 2006 10:42 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
als ze dat doen dan gaan we met zn allen naar de VS en gaan we een terroristische aanslag plegen![]()
wie doet er mee?
quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:48 schreef Hare het volgende:
Op tv.com is te zien dat er nog 2 aflevering komen (vandaag en volgende week) en dat de eerstvolgende aflevering daarna op 1 januari 2007 is...
haha moet ik ook maar weer 24 gaan kijken.quote:
Wel de moeite waard.quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
haha moet ik ook maar weer 24 gaan kijken.
Zucht.quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:48 schreef Hare het volgende:
Op tv.com is te zien dat er nog 2 aflevering komen (vandaag en volgende week) en dat de eerstvolgende aflevering daarna op 1 januari 2007 is...
NEEEEEEquote:Op maandag 2 oktober 2006 12:48 schreef Hare het volgende:
Als je de post boven je nou eens zou lezen, blinde vink.quote:
quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:29 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Als je de post boven je nou eens zou lezen, blinde vink.
Anyway... na de aflevering van deze week gaat PB vanwege de Baseball playoffs tot 30 oktober op hiatus.. en daarna zal het tot eind november weer doorgaan tot aflevering 13 waarschijnlijk, om daarna in maart 2007 weer terug te keren als 1 blok samen met 24![]()
Feitelijk wordt het dus in dezelfde constructie als vorig seizoen uitgezonden
second thatquote:
Dan moet je verderop in het seizoen weer wachten... schiet het nog niet echt opquote:Op maandag 2 oktober 2006 15:57 schreef magnifor het volgende:
Kunnen ze het niet op een andere zender uitzenden ofzo. Wordt een maand wachten op episode 8. Beter lekken een paar afleveringen uit ofzo.
op Talpa zekerquote:Op maandag 2 oktober 2006 15:57 schreef magnifor het volgende:
Kunnen ze het niet op een andere zender uitzenden ofzo.
Ja want Talpa is een miljoen keer erger dan willekeurig welke andere commerciele zender.quote:Op maandag 2 oktober 2006 21:55 schreef Lief-visje het volgende:
Liever een maand wachten dan het op de tv zender Talpa volgen![]()
In S1 weleens.quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:04 schreef TommeyNL het volgende:
Zijn er trouwens wel eens afleveringen uitgelekt van PB?
SPOILER: sneak peekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I ♥ PB
quote:Op donderdag 28 september 2006 18:05 schreef Syd het volgende:
Nou uit de interview van Veronica blijkt dat dit de laatste seizoen is
Wel jammer aan ene kant, maar toch wel weer goed, hoef ik niet elke week wachten
Ohja mensen al de PROMO GEZIEN voor episode 7 ???Had ik weer gelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
einstein, er waren meerdere mensen die dit al spoilerde na de 2e afleveringquote:
Hehe voelde me wel ff Groot :pquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:40 schreef Waltero het volgende:
[..]
einstein, er waren meerdere mensen die dit al spoilerde na de 2e aflevering
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:37 schreef sjeppert het volgende:
Haywire met een vlot naar nederland
starting with this, no this stick
Heb ik dan toch gelijk?quote:Op donderdag 21 september 2006 19:58 schreef Bullet-tooth het volgende:
Misschien ligt het lijk van die andere ontsnapte vent die hij nooit zou hebben kunnen vinden daar wel ofzo.
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:22 schreef miss-scofield het volgende:
alsof ie zich zelf zo overhoop kan schieten!!
Sorry ik vind monotome stemgeluiden en standaard gezichtsuitdrukkingen nou niet getuigen van groot acteertalent.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:58 schreef endr0me het volgende:
Scofield gespeeld door een slechte acteur ?
de acteur die Linc speelt kan niet acteren nee, maar Miller wel hoor
Mja dat is ook enigszins raar, wordt dat papier ook niet aangevroten door beesten enzo?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 13:22 schreef Pek het volgende:
Maarre...hoe lang heeft dat geld onder de grond gelegen?
Als de verpakking al verrot is, hoe kan dat papiergeld dan nog zo crispy zijn?![]()
HET IS NIET ECHT, HET IS EEN SERIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 13:31 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Mja dat is ook enigszins raar, wordt dat papier ook niet aangevroten door beesten enzo?
Ja ik ook omdat ze tijdens het verhoor al die pilletjes hadden zitten oppeuzelenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:20 schreef crossover het volgende:
Ik had verwacht dat Mahone z'n pilletjes niet meer had toen hij er een wou pakken bij die auto...
Dat meen je niet, ik dacht dat ik al die tijd naar een real life soap aan het kijken wasquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 13:39 schreef Ace1 het volgende:
[..]
HET IS NIET ECHT, HET IS EEN SERIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 14:03 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Dat meen je niet, ik dacht dat ik al die tijd naar een real life soap aan het kijken was![]()
![]()
![]()
Gelukkig maar dan dat jij hier post LincieBinkie.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 14:07 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
![]()
!!2@!1!!2@@!!1!!3!!@!2!
niet grappig![]()
Het past gewoon bij Scofield's karakter, dat monotome.. maarja zn acteertalent zal nog moeten blijken uit toekomstige filmsquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 13:01 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Sorry ik vind monotome stemgeluiden en standaard gezichtsuitdrukkingen nou niet getuigen van groot acteertalent.
Nu is de rol van Scofield ook wel een beetje die van de degelijke denker en speelt hij geen sociopath a la T-Bag maar toch ben van ik mening dat hij en Linc zeker tot de onderkant van de serie horen qua acteerprestaties.
Daarom mogen ze nog wel een poging doen om de boel een béétje geloofwaardig te houdenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 13:39 schreef Ace1 het volgende:
[..]
HET IS NIET ECHT, HET IS EEN SERIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Ohja.. Daar had ik nog niet aan gedacht! Goedddd!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 13:00 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Wauww..op het eind zat ik nog te w8en op de 'echte' cliffhanger van die garage..Vaag dat het zo plots was afgelopen..verder was Tweener wel in vorm
..
Haywire kansloos als altijd..dat is alleen opvulling voor die 42 minuten![]()
Nu 3 weken wachten![]()
![]()
[..]
..het moet toch ook lijken alsof Tweenert een pistool van Mahone had gesnitched...Zelfverweer van Mahone enzo
![]()
Jij wist natuurlijk dat Tweener naar Debra gingquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 15:16 schreef Mainport het volgende:
Prison Break wordt ongeloofwaardiger per aflevering. Veel twists zie ik ook al aankomen wat het kijkplezier niet ten goede komt. Had betere kwaliteit verwacht.
Ja wel, maar die foto in dit topic was gewoon een foto tijdens een scene, en dus een iets ander perspectief dan in de episode zelf. Het kwam ook maar heel kort voorbij. Het was op het moment dat die dude aanbelde bij het huis, waarna scofield zei dat die blonde doos op de club was.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 16:38 schreef Crazykill het volgende:
Rip TweenerNet toen hij een beetje beter werd hebben ze hem vermoord
En trouwens, die plaatje he die hier eerder is gepost. Met C-Note, T-Bag en Scofield met het geld in hun handen en waarbij ze heel gek keken, dat is niet voorgekomen he deze ep?
Jawel, voor een seconde ofzo.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 16:38 schreef Crazykill het volgende:
Rip TweenerNet toen hij een beetje beter werd hebben ze hem vermoord
En trouwens, die plaatje he die hier eerder is gepost. Met C-Note, T-Bag en Scofield met het geld in hun handen en waarbij ze heel gek keken, dat is niet voorgekomen he deze ep?
Spannendquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:13 schreef magnifor het volgende:
Promo ep 8
http://filmnation.blogspo(...)-episode-8-dead.html
Precies hetzelfde hierquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:01 schreef Even het volgende:
Nu aant downen... Wil het allemaal niet weten nog lees zo wel
Baseball.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:14 schreef JaWi het volgende:
Waarom over 3 weken pas weer?
Vanavond even de aflevering kijken.
Hij wil niet laden...quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:13 schreef magnifor het volgende:
Promo ep 8
http://filmnation.blogspo(...)-episode-8-dead.html
Nu wel... op een andere PC.quote:
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 19:52 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Nu wel... op een andere PC.Die heeft geen baard.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...................................................................................................................................................
Ik zat eerder te denken aan een kluis op zn werk met dat 'shocking material' bevat.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:12 schreef Crane. het volgende:
Hey what about die sleutel met dat kroontje erop, zou sarahs vader van de opgesloten kerel weten en de sleutel van dat huis hebben gehad?.. ik kan me geen andere manier bedenken waar dat ding voor dient.
Ik wist 100% zeker dat ie ze niet ging verlinken, dat voelde ik gewoon, dit was wel een vette manier. Daardoor vond ik Tweener gelijk weer vetter en baalde ik dat ie dood ging..quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:55 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Deze keer zaten erook plots in die ik niet zag aankomen, behalve de laatste. Iemand gedacht wat Tweener van plan was? Hulde![]()
![]()
Daar ben ik ook vooral benieuwd naarquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:12 schreef Crane. het volgende:
Hey what about die sleutel met dat kroontje erop, [....]
Als ik het goed snapte, had iemand (Kellerman) die morfine klaargezet, en was zelf ook aanwezig....quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:58 schreef Miguel het volgende:
[..]
Daar ben ik ook vooral benieuwd naarDat krijgen we hopelijk dan ook nog wel te zien. Zolang Sara maar van die morfine shit afblijft!
Verder een leuke ep met een paar sterke scènes. Het omslaan van Sucre was echter nogal 'out-of-character' inderdaad, het leek meer alsof ze gewoon een twist nodig hadden nog zo net voor deze korte break.
Nog maar 21 daagjes![]()
Het kan misschien ook zijn, omdat de Secret Service haar nog wil omleggen, dat er wat anders in de potjes zit dan er op staat.....quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:00 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Als ik het goed snapte, had iemand (Kellerman) die morfine klaargezet, en was zelf ook aanwezig....![]()
Ik denk dat na de neppe zelfmoord actie van haar pa, de geheime dienst dacht dat ze meteen weer aan de drugs zou gaan. Hadden het dus maar meteen klaargelegd, hopend op een overdosis.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:04 schreef Smart-Einstein het volgende:
[..]
Het kan misschien ook zijn, omdat de Secret Service haar nog wil omleggen, dat er wat anders in de potjes zit dan er op staat.....
Een half jaar? watte?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:11 schreef Camplo het volgende:
3 weken wachten en dan bijna een half jaar![]()
Bullshitquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:11 schreef Camplo het volgende:
3 weken wachten en dan bijna een half jaar![]()
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 19:52 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Nu wel... op een andere PC.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
idd ik vond hem weer heeeel spannend!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:51 schreef ASroma het volgende:
vette aflevering! eindelijk sinds een tijd weer echt genoten van de oldskool prison break!
fucking baseball nu![]()
Eens.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:07 schreef Crazykill het volgende:
Die Burrows he, ze hadden hem gewoon achter moeten laten in die gevangenis om hem dood te laten gaan. Tering, wat een hersenloze mongool.
Michael doet al die moeite om hem uit de gevangenis te krijgen en alles wat hij doet is om zo snel mogelijk weer gepakt te worden.
dat is een setup je ziet dat er een schaduw bij de deur komt. ze was vermoed ik te vroeg thuis. iemand pakt haar spuit dr vol met een OD en verlaat de scene niemand die vragen stelt want het zat erin...quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 06:52 schreef biggetje het volgende:
Ik heb net de aflevering gezien en 23 oktober beginnen de afleveringen weer. Drie weken wachten dus!
Tweener doodAlien Mahone is echt gestoord! Heb nu wel echt respect voor Tweener gekregen. De dood van Sara's pa was echt een set-up en ik ben benieuwd of Sara nu zelf bezwijkt voor alle drugs die voor haar netjes waren neergezet op de tafel.
Sucre...stomme verrader. Dialogen tussen C-Note en T-Bag goed (Johnny KKK over here is going to get an Asian hand!). Prachtig! Burrows is trouwens ook een idioot. Als hij nu gewoon doet wat Michael zegt; die heeft tenminste wel hersenen.
Maar goed. Spannende aflevering, had echt even gedacht dat Tweener ze zou gaan verraden, maar dat was een mooie twist. Kom maar op met de volgende aflevering en in de tussentijd ben ik hier te vinden
hij is gestoord...quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:55 schreef Camplo het volgende:
Wrom schoot Mahone Tweener dood eik?
Was ie pissed? Hij raaskalde wel wat.
Waarom zou hij die Oscar Shales onder zijn fontein begravenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:03 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
hij is gestoord...
shales ligt dus echt onder zijn fontein weet ik zeker! hij heeft tweener een kans gegeven en omdat tweener zei ik ga ze niet verraden schiet hij hem kapot![]()
Seenoot zal niet zo snel verdwijnen, want dan krijgt Fox ongetwijfeld weer half zwart amerika op hun dak omdat een KKK-aanhanger (theezak) het langer vol houdt in de serie dan een negeroide kerel.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:07 schreef SoLiDRyDeR het volgende:
[..]
Waarom zou hij die Oscar Shales onder zijn fontein begraven![]()
Jammer dat Tweener uit de serie moest, had liever C-Note zien verdwijnen![]()
Omdat Buck nu de grootste psychopaat van de hele serie blijkt te zijnquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:07 schreef SoLiDRyDeR het volgende:
Waarom zou hij die Oscar Shales onder zijn fontein begraven![]()
(*Speculatie-alert*)quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:00 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Als ik het goed snapte, had iemand (Kellerman) die morfine klaargezet, en was zelf ook aanwezig....![]()
die gaan we zeker terug zien, ik vermoed aan het einde van season 2 of pas in season 3. zou een leuke cliffhanger kunnen wordenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 00:16 schreef Mike het volgende:
Ik vind het wel tof dat ze zo makkelijk afscheid nemen van een aantal rollen. Dat maakt de serie lekker onvoorspelbaar. Ik denk dat als Scofield later terug denkt aan dit alles dat-ie nooit echt blij kan zijn...er zijn al zo belachelijk veel doden gevallen.
Ik vraag me trouwens af of we de pa van Scofield nog eens terug zullen zien...zo niet, dan had seizoen 1 wel een heel aparte verhaallijn.
Vond het wel goed, hij is tot nu constant al de goedsul geweest. Zijn karakter had wel wat meer pit nodig. Sinds dat hij michael kent, gebeuren er alleen maar slechte dingen voor hem en hij moet het allemaal maar pikken. Je zag al dat hij chagrijnig was tegenover de rest toen hij met c-note het huis in kwam, wel gaaf dat hij nu door sloeg en voor zijn eigen roem en glorie gaat.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:24 schreef Shogo het volgende:
Goeie aflevering weer. Alleen dat Sucre helemaal omsloeg vind ik jammer. Maar weer wachten op de volgende.
season 3?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:03 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
die gaan we zeker terug zien, ik vermoed aan het einde van season 2 of pas in season 3. zou een leuke cliffhanger kunnen worden![]()
Eh.. ja? Als een serie succesvol is blijven ze gewoon seizoenen maken meestal hè.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 09:53 schreef ASroma het volgende:
season 3?
Bron: Nielsen Media Research dataquote:Prison Break (Overnights: #3, 6.1/ 9; Viewers: #2, 8.93 million; A18-49: #1t, 3.7/10) and [....] were at typical early fall levels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |