Get ooooooon the trainquote:Op vrijdag 29 september 2006 10:40 schreef Gelderland het volgende:
T-bag is gewoon top gecast... niemand anders had die rol zó goed kunnen invullen. Niet alleen hoe hij eruit ziet, maar ook hoe hij praat (zijn accentje)... zijn bewegingen met z'n ogen/z'n kaak/z'n tong..
alles...creapymaar wel mijn favoriete acteur. Vooral in de gevangenis vond ik hem TOF
![]()
Vooral met die uitzending dat Bellick die opmerking maakte: 'je bent een kind van een mongooltje die is verkracht'.... Toen gingie hélemaal los
![]()
WAt vonden jullie eigenlijk leuker, welk seizoen? Ik vind tot nu toe zeg maar seizoen 1 (in gevangenis) leuker.... Dit is meer achtervolgen, en in gevangenis was het écht een spannnend/raar/eng sfeertje![]()
ja hahaquote:
Dat is Wentworth waar je nu over praat toch ?quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:22 schreef Scarface_ het volgende:
Ik vond al dat ie iets ''neger'' achtig had. Afrikaanse, Jamaicaanse, Engelse, Duitse, Nederlandse, Syrische en Libanese afkomst ook graag en veel
Dan is je zusje vast ook je moederquote:Op vrijdag 29 september 2006 18:34 schreef YoshiBignose het volgende:
joh je meent het. maar de acteur die t-bag speelt is idd vet goed. maja het zal maar je vader zijn![]()
Ik heb echt bewondering voor Robert hij blijft het maar proberen iemand de stuipen op het lijf te jagen alleen om door een bepaalde manier te gaan kijken.quote:
Is al gepostquote:Op zaterdag 30 september 2006 11:26 schreef Devano het volgende:
Weet niet of het al gepost is; 2 minuten sneak preview van Ep 7:
http://www.youtube.com/watch?v=xHbaVCaHFRI
Haywire is echt te geniaal.
quote:Op zaterdag 30 september 2006 11:26 schreef Devano het volgende:
Haywire is echt te doelloos.
quote:Op zaterdag 30 september 2006 19:46 schreef sjeppert het volgende:
zin in een nieuwe episode...
no shitquote:Op zaterdag 30 september 2006 19:46 schreef sjeppert het volgende:
zin in een nieuwe episode...
Die is al een keer langs gekomenquote:Op zaterdag 30 september 2006 21:49 schreef magnifor het volgende:
Ik vraag mij af wanneer de vader van Scofield en Burrows te voorschijn komt.
Word denk bedoelt wanneer opnieuwquote:Op zaterdag 30 september 2006 21:59 schreef Lief-visje het volgende:
[..]
Die is al een keer langs gekomen![]()
Binnenkortquote:Op zaterdag 30 september 2006 21:49 schreef magnifor het volgende:
Neequote:Op zaterdag 30 september 2006 22:48 schreef nubie het volgende:
Net ook prison break op rtl 7 gekeken?![]()
die wil ik ook wel weer eens zien.quote:Op zaterdag 30 september 2006 21:49 schreef magnifor het volgende:
seizoen 1 staat al minimaal een aantal maanden op dvd naast mequote:Op zaterdag 30 september 2006 22:48 schreef nubie het volgende:
Net ook prison break op rtl 7 gekeken?![]()
Jij bent stoer, kicke, vet breed dope mann!!1!!@!1!!2!!!1@!quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:35 schreef Ferdii het volgende:
[..]
seizoen 1 staat al minimaal een aantal maanden op dvd naast me
breed?quote:Op zondag 1 oktober 2006 12:01 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Jij bent stoer, kicke, vet breed dope mann!!1!!@!1!!2!!!1@!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 oktober 2006 17:06 schreef SoLiDRyDeR het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 oktober 2006 17:06 schreef SoLiDRyDeR het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:37 schreef GewoneMan het volgende:
[..]hij is het welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:15 schreef Ranja_Ranja het volgende:gaaf!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
[/quote]quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:15 schreef Ranja_Ranja het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER]http://pb.betaxp.net/?p=13
SPOILER[/url]: sarahOMG heeft ze ergens dope gescoord
SPOILER: TweenerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:00 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Neej, want het is geen spoiler![]()
nou ik moet toch tot dinsdagavond wachtenquote:
(hoop ik niet)quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:34 schreef biggetje het volgende:
owwww nog eventjesNu ik in de VS ben zie ik supervaak de trailer voor de episode van morgen. Ik ben zoooo benieuwd wie er doodgaat! Ik lees expres geen spoilers, want ik wil het nu echt nog niet weten...Zolang T-Bag er maar niet uit gaat, ben ik blij
Trouwens, is de episode van morgen niet de voorlopig laatste aflevering i.v.m. de start van het basketbalseizoen in de VS? Op tv hier zeggen ze het wel en heb het ook al op verschillende blogs gelezen![]()
Idem.quote:Op maandag 2 oktober 2006 08:21 schreef Waltero het volgende:
[..]
(hoop ik niet)
Lijkt me ook niet.. de serie is nu net weer begonnen, lijkt me erg dom om het nu alweer te pauzeren
quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:37 schreef GewoneMan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lees eens een paar posts boven je....quote:Op maandag 2 oktober 2006 10:25 schreef BarraCupraCuda het volgende:
wat hoorde ik van een maat van me... gaan ze over 2 of 3 afleveringen weer 3 maanden pauze houden?
quote:Op maandag 2 oktober 2006 09:03 schreef Syd het volgende:
[..]We zullen zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
sorry het is nog vroegquote:Op maandag 2 oktober 2006 10:31 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Lees eens een paar posts boven je....
als ze dat doen dan gaan we met zn allen naar de VS en gaan we een terroristische aanslag plegenquote:Op maandag 2 oktober 2006 07:23 schreef dapluiz het volgende:
Lijkt mij dat ze dat eerder net als vorig seizoen na afl 13 ofzo doen ?
Al hoop ik zowiezo niet dat ze een pauze inlassen
Ik ben bang voor Jackquote:Op maandag 2 oktober 2006 10:42 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
als ze dat doen dan gaan we met zn allen naar de VS en gaan we een terroristische aanslag plegen![]()
wie doet er mee?
quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:48 schreef Hare het volgende:
Op tv.com is te zien dat er nog 2 aflevering komen (vandaag en volgende week) en dat de eerstvolgende aflevering daarna op 1 januari 2007 is...
haha moet ik ook maar weer 24 gaan kijken.quote:
Wel de moeite waard.quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
haha moet ik ook maar weer 24 gaan kijken.
Zucht.quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:48 schreef Hare het volgende:
Op tv.com is te zien dat er nog 2 aflevering komen (vandaag en volgende week) en dat de eerstvolgende aflevering daarna op 1 januari 2007 is...
NEEEEEEquote:Op maandag 2 oktober 2006 12:48 schreef Hare het volgende:
Als je de post boven je nou eens zou lezen, blinde vink.quote:
quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:29 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Als je de post boven je nou eens zou lezen, blinde vink.
Anyway... na de aflevering van deze week gaat PB vanwege de Baseball playoffs tot 30 oktober op hiatus.. en daarna zal het tot eind november weer doorgaan tot aflevering 13 waarschijnlijk, om daarna in maart 2007 weer terug te keren als 1 blok samen met 24![]()
Feitelijk wordt het dus in dezelfde constructie als vorig seizoen uitgezonden
second thatquote:
Dan moet je verderop in het seizoen weer wachten... schiet het nog niet echt opquote:Op maandag 2 oktober 2006 15:57 schreef magnifor het volgende:
Kunnen ze het niet op een andere zender uitzenden ofzo. Wordt een maand wachten op episode 8. Beter lekken een paar afleveringen uit ofzo.
op Talpa zekerquote:Op maandag 2 oktober 2006 15:57 schreef magnifor het volgende:
Kunnen ze het niet op een andere zender uitzenden ofzo.
Ja want Talpa is een miljoen keer erger dan willekeurig welke andere commerciele zender.quote:Op maandag 2 oktober 2006 21:55 schreef Lief-visje het volgende:
Liever een maand wachten dan het op de tv zender Talpa volgen![]()
In S1 weleens.quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:04 schreef TommeyNL het volgende:
Zijn er trouwens wel eens afleveringen uitgelekt van PB?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |