Is al gepostquote:Op zaterdag 30 september 2006 11:26 schreef Devano het volgende:
Weet niet of het al gepost is; 2 minuten sneak preview van Ep 7:
http://www.youtube.com/watch?v=xHbaVCaHFRI
Haywire is echt te geniaal.
quote:Op zaterdag 30 september 2006 11:26 schreef Devano het volgende:
Haywire is echt te doelloos.
quote:Op zaterdag 30 september 2006 19:46 schreef sjeppert het volgende:
zin in een nieuwe episode...
no shitquote:Op zaterdag 30 september 2006 19:46 schreef sjeppert het volgende:
zin in een nieuwe episode...
Die is al een keer langs gekomenquote:Op zaterdag 30 september 2006 21:49 schreef magnifor het volgende:
Ik vraag mij af wanneer de vader van Scofield en Burrows te voorschijn komt.
Word denk bedoelt wanneer opnieuwquote:Op zaterdag 30 september 2006 21:59 schreef Lief-visje het volgende:
[..]
Die is al een keer langs gekomen![]()
Binnenkortquote:Op zaterdag 30 september 2006 21:49 schreef magnifor het volgende:
Neequote:Op zaterdag 30 september 2006 22:48 schreef nubie het volgende:
Net ook prison break op rtl 7 gekeken?![]()
die wil ik ook wel weer eens zien.quote:Op zaterdag 30 september 2006 21:49 schreef magnifor het volgende:
seizoen 1 staat al minimaal een aantal maanden op dvd naast mequote:Op zaterdag 30 september 2006 22:48 schreef nubie het volgende:
Net ook prison break op rtl 7 gekeken?![]()
Jij bent stoer, kicke, vet breed dope mann!!1!!@!1!!2!!!1@!quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:35 schreef Ferdii het volgende:
[..]
seizoen 1 staat al minimaal een aantal maanden op dvd naast me
breed?quote:Op zondag 1 oktober 2006 12:01 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Jij bent stoer, kicke, vet breed dope mann!!1!!@!1!!2!!!1@!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 oktober 2006 17:06 schreef SoLiDRyDeR het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 oktober 2006 17:06 schreef SoLiDRyDeR het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:37 schreef GewoneMan het volgende:
[..]hij is het welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:15 schreef Ranja_Ranja het volgende:gaaf!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
[/quote]quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:15 schreef Ranja_Ranja het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER]http://pb.betaxp.net/?p=13
SPOILER[/url]: sarahOMG heeft ze ergens dope gescoord
SPOILER: TweenerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:00 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Neej, want het is geen spoiler![]()
nou ik moet toch tot dinsdagavond wachtenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |