Wat is er mis met deze cast??quote:Op donderdag 28 september 2006 15:35 schreef SKa_BoSS het volgende:
ik hoop dus echt dat er géén derde seizoen komt... of de complete cast en setting moet vervangen worden...
Jawel!quote:Op donderdag 28 september 2006 15:35 schreef SKa_BoSS het volgende:
ik hoop dus echt dat er géén derde seizoen komt... of de complete cast en setting moet vervangen worden...
Aan zoiets zat ik net te denken jaquote:Op donderdag 28 september 2006 10:37 schreef sjeppert het volgende:
zal bellick nog langskomen en het michael en co nog moeilijk maken
net voor de grens met mexico pakt ie michael als linc al aan de andere kant is :p
Blijf hopen..quote:Op donderdag 28 september 2006 15:35 schreef SKa_BoSS het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 28-09-2006 18:07:01 ]
quote:Op donderdag 28 september 2006 18:05 schreef Syd het volgende:
Nou uit de eerste episode blijkt dat dit dé laatste seizoen van Veronica is
Was jij niet degene die niet zeker was óf er wel een 3e seizoen kwamquote:Op donderdag 28 september 2006 18:09 schreef magnifor het volgende:
Ik denk wel dat er een seizoen 3 komt. Zeker als de kijkcijfers hoog blijven.
Ik wel, tegenstrijdigheid ten top.quote:Op donderdag 28 september 2006 18:12 schreef magnifor het volgende:
Weet niet.
ik ookquote:Op donderdag 28 september 2006 18:16 schreef Syd het volgende:
[..]
Ik bedoel meer Veronica de TV Gids
Huhquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 28-09-2006 18:19:13 ]
In de veronica gids stond ook dat hij niet wil dat dit zijn hoogtepunt wordt in zijn carriere.quote:Op donderdag 28 september 2006 18:09 schreef magnifor het volgende:
Ik denk wel dat er een seizoen 3 komt. Zeker als de kijkcijfers hoog blijven.
Heb anders nooit gezegd dat er geen seizoen 3 zou komen.quote:Op donderdag 28 september 2006 18:13 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Ik wel, tegenstrijdigheid ten top.
Is het dat niet al?quote:Op donderdag 28 september 2006 18:19 schreef Lief-visje het volgende:
[..]
In de veronica gids stond ook dat hij niet wil dat dit zijn hoogtepunt wordt in zijn carriere.
Dus.. we moeten maar afwachten of er nog een seizoen bijkomt.
Klopt omdat hij nu pas echt doorbreekt, en hij hoopt dan dat hij hiernaar niet vergeten wordt en in meerdere series en films meespeeldquote:Op donderdag 28 september 2006 18:32 schreef droks het volgende:
[..]
Is het dat niet al?Ik had voor PB in ieder geval nog nooit van hem gehoord.
http://went.girlz-blog.nl(...)ronica_magazine.htmlquote:Op donderdag 28 september 2006 18:43 schreef Kinga het volgende:
Staat dat interview nog ergens op internet, wil het wel ff lezen namelijk..
Edit: Nevermind, al gevonden.
Dat kun je wel zeggen ja, wederom ook weer een erg spannend einde, kan niet wachtenquote:
Wat verschrikkelijk lelijk neergezet, op die site. Stikt van de typo's en spreektaal.quote:Op donderdag 28 september 2006 18:48 schreef Syd het volgende:
[..]
http://went.girlz-blog.nl(...)ronica_magazine.html
Oh lol je had al gevonden ;P
Inderdaad, en die achtergrond kleur dan.quote:Op donderdag 28 september 2006 18:57 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Wat verschrikkelijk lelijk neergezet, op die site. Stikt van de typo's en spreektaal.
waar als ik vragen mag?quote:Op donderdag 28 september 2006 18:43 schreef Kinga het volgende:
Staat dat interview nog ergens op internet, wil het wel ff lezen namelijk..
Edit: Nevermind, al gevonden.
Wist je dat nog niet ? Dominic Purcell is 36quote:
Haha was eerste hit bij Google :pquote:Op donderdag 28 september 2006 19:04 schreef droks het volgende:
[..]
Inderdaad, en die achtergrond kleur dan.En Comic Sans.
Toch even lezen.
En dat is grappig aangezien in de serie wel 8 jaar ofzo moeten schelenquote:Op donderdag 28 september 2006 21:52 schreef Lief-visje het volgende:
[..]
Wist je dat nog niet ? Dominic Purcell is 36![]()
Niet toevallig opzoek naar het NL topic, die hebben het net allemaal gezienquote:Op donderdag 28 september 2006 23:20 schreef __Saviour__ het volgende:
nu net ook weer de aflevering op rtl5 gekeken, daarom vroeg ik me dit af:
wat wilde abruzzi eigenlijk van veronica (nick moest haar afleveren op het vliegveld)?
in die afleveringen is nog niet exact onthuld wat hij met haar wilde, daarom vroeg ik het hier. ivm spoilers voor de rtl5 kijkersquote:Op donderdag 28 september 2006 23:29 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Niet toevallig opzoek naar het NL topic, die hebben het net allemaal gezienBij mij is het niet meer zo vers.
Waarschijnlijk om z'n onderhandelingspositie tegen Michael te versterken? Hij wilde weten waar die Fibonacci was en M zei dat te weten, maar vertelde het natuurlijk (nog) niet toen ze nog in de bak zaten en hij de hulp van Abruzzi nog nodig had...quote:Op donderdag 28 september 2006 23:20 schreef __Saviour__ het volgende:
nu net ook weer de aflevering op rtl5 gekeken, daarom vroeg ik me dit af:
wat wilde abruzzi eigenlijk van veronica (nick moest haar afleveren op het vliegveld)?
Zelfs op die foto zie ik nogal wat pedofiele trekjesquote:Op vrijdag 29 september 2006 00:21 schreef __Saviour__ het volgende:
Je vind nog wat leuke dingen als je op Wikipedia rondkijkt
Silas Weir Mitchell (Haywire) deed eerst auditie voor de rol van T-Bag
En dit is de acteur die t-bag speelt in een wat nettere look
Ja wat is dit, een topic per aflevering?quote:
Uh, nog wel meer per aflevering hoorquote:Op vrijdag 29 september 2006 01:06 schreef Pek het volgende:
[..]
Ja wat is dit, een topic per aflevering?![]()
Graag wat minder, ja! ik blijf niet aan de gang![]()
Die gozer speelt zo goed, dat heel de wereld denkt dattie nu pedofiel isquote:Op vrijdag 29 september 2006 00:48 schreef s0k het volgende:
[..]
Zelfs op die foto zie ik nogal wat pedofiele trekjes
Precies, zodra mensen je op straat behandelen als pedofiel dan ben je een goed acteurquote:Op vrijdag 29 september 2006 09:03 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Die gozer speelt zo goed, dat heel de wereld denkt dattie nu pedofiel is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |