Wist je dat nog niet ? Dominic Purcell is 36quote:
Haha was eerste hit bij Google :pquote:Op donderdag 28 september 2006 19:04 schreef droks het volgende:
[..]
Inderdaad, en die achtergrond kleur dan.En Comic Sans.
Toch even lezen.
En dat is grappig aangezien in de serie wel 8 jaar ofzo moeten schelenquote:Op donderdag 28 september 2006 21:52 schreef Lief-visje het volgende:
[..]
Wist je dat nog niet ? Dominic Purcell is 36![]()
Niet toevallig opzoek naar het NL topic, die hebben het net allemaal gezienquote:Op donderdag 28 september 2006 23:20 schreef __Saviour__ het volgende:
nu net ook weer de aflevering op rtl5 gekeken, daarom vroeg ik me dit af:
wat wilde abruzzi eigenlijk van veronica (nick moest haar afleveren op het vliegveld)?
in die afleveringen is nog niet exact onthuld wat hij met haar wilde, daarom vroeg ik het hier. ivm spoilers voor de rtl5 kijkersquote:Op donderdag 28 september 2006 23:29 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Niet toevallig opzoek naar het NL topic, die hebben het net allemaal gezienBij mij is het niet meer zo vers.
Waarschijnlijk om z'n onderhandelingspositie tegen Michael te versterken? Hij wilde weten waar die Fibonacci was en M zei dat te weten, maar vertelde het natuurlijk (nog) niet toen ze nog in de bak zaten en hij de hulp van Abruzzi nog nodig had...quote:Op donderdag 28 september 2006 23:20 schreef __Saviour__ het volgende:
nu net ook weer de aflevering op rtl5 gekeken, daarom vroeg ik me dit af:
wat wilde abruzzi eigenlijk van veronica (nick moest haar afleveren op het vliegveld)?
Zelfs op die foto zie ik nogal wat pedofiele trekjesquote:Op vrijdag 29 september 2006 00:21 schreef __Saviour__ het volgende:
Je vind nog wat leuke dingen als je op Wikipedia rondkijkt
Silas Weir Mitchell (Haywire) deed eerst auditie voor de rol van T-Bag
En dit is de acteur die t-bag speelt in een wat nettere look
Ja wat is dit, een topic per aflevering?quote:
Uh, nog wel meer per aflevering hoorquote:Op vrijdag 29 september 2006 01:06 schreef Pek het volgende:
[..]
Ja wat is dit, een topic per aflevering?![]()
Graag wat minder, ja! ik blijf niet aan de gang![]()
Die gozer speelt zo goed, dat heel de wereld denkt dattie nu pedofiel isquote:Op vrijdag 29 september 2006 00:48 schreef s0k het volgende:
[..]
Zelfs op die foto zie ik nogal wat pedofiele trekjes
Precies, zodra mensen je op straat behandelen als pedofiel dan ben je een goed acteurquote:Op vrijdag 29 september 2006 09:03 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Die gozer speelt zo goed, dat heel de wereld denkt dattie nu pedofiel is
Get ooooooon the trainquote:Op vrijdag 29 september 2006 10:40 schreef Gelderland het volgende:
T-bag is gewoon top gecast... niemand anders had die rol zó goed kunnen invullen. Niet alleen hoe hij eruit ziet, maar ook hoe hij praat (zijn accentje)... zijn bewegingen met z'n ogen/z'n kaak/z'n tong..
alles...creapymaar wel mijn favoriete acteur. Vooral in de gevangenis vond ik hem TOF
![]()
Vooral met die uitzending dat Bellick die opmerking maakte: 'je bent een kind van een mongooltje die is verkracht'.... Toen gingie hélemaal los
![]()
WAt vonden jullie eigenlijk leuker, welk seizoen? Ik vind tot nu toe zeg maar seizoen 1 (in gevangenis) leuker.... Dit is meer achtervolgen, en in gevangenis was het écht een spannnend/raar/eng sfeertje![]()
ja hahaquote:
Dat is Wentworth waar je nu over praat toch ?quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:22 schreef Scarface_ het volgende:
Ik vond al dat ie iets ''neger'' achtig had. Afrikaanse, Jamaicaanse, Engelse, Duitse, Nederlandse, Syrische en Libanese afkomst ook graag en veel
Dan is je zusje vast ook je moederquote:Op vrijdag 29 september 2006 18:34 schreef YoshiBignose het volgende:
joh je meent het. maar de acteur die t-bag speelt is idd vet goed. maja het zal maar je vader zijn![]()
Ik heb echt bewondering voor Robert hij blijft het maar proberen iemand de stuipen op het lijf te jagen alleen om door een bepaalde manier te gaan kijken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |