Jaquote:Op dinsdag 26 september 2006 23:40 schreef Jaguarized het volgende:
Help in dit topic overigens Allan met het organiseren van de meet.
in de TT zelfsquote:Op dinsdag 26 september 2006 23:46 schreef Shirley het volgende:
Foutje in de OP. Dit moest deel 28 zijn.
/mierenneukmodus off
Sorry hoor.quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:46 schreef Shirley het volgende:
Foutje in de OP. Dit moest deel 28 zijn.
/mierenneukmodus off
Ken je nagaan!quote:
Ik lig er verder niet wakker van hoor, het viel me gewoon op.quote:
ja, ik zag hem gisteren of eergisteren in eens, hij staat ook zo verstopt.quote:Op woensdag 27 september 2006 08:43 schreef QTPi het volgende:
Hebben jullie bij de profielen al de 'Open in Google maps' feature gezien??
Dit is cool!
Klopt, die ging naar Hawaii!quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:42 schreef Vava het volgende:
[..]
Grappig, volgens mij had Allan24 toen NL-12345![]()
Daar verbaas ik me ook over, ik vind het nog altijd leuk om te doenquote:Ik vind het ook nog steeds leukik had trouwens niet verwacht dat ik het zo lang leuk zou blijven vinden
![]()
quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:44 schreef Vava het volgende:
[..]
Jazo lief van hem, dat hij aan heeft geboden een meet te organiseren
![]()
Die verdient billenkoekquote:Op woensdag 27 september 2006 11:50 schreef Klonk het volgende:
mijn postbodin is laat....
Het lijkt me wel een prachtig land... ik zou graag eens in de winter naar Lapland gaan! Maar dat is erg duurquote:Op woensdag 27 september 2006 18:15 schreef Klonk het volgende:
ben benieuwd wie er als eerste op vakantie gaat naar Finland
Leuk om op zo'n manier iets te sparen vind ikquote:Op woensdag 27 september 2006 18:21 schreef Fannetje het volgende:
Allan24, zo herken ik je helemaal niet meer, met dat nieuwe icoontje...
Ik ben echt een icoontjes-scanner... moet altijd wennen als iemand een nieuwe heeft
Vandaag zes state-quarters uit Amerika (sie spaar ik) binnen die ik heb geruild tegen een aantal euromuntjes
wil je er een met een bovenaanzicht van arnhem?quote:Op woensdag 27 september 2006 18:30 schreef Vava het volgende:
[..]
Leuk om op zo'n manier iets te sparen vind ikZo heb ik nu die UNESCO-kaarten en ik wil graag kaarten met een plattegrond alleen kan ik ze hier niet meer kopen dus weinig te ruilen dan
![]()
Dat is tof! Dat wil ik welquote:Op woensdag 27 september 2006 19:00 schreef Muck het volgende:
[..]
wil je er een met een bovenaanzicht van arnhem?
ik heb hele mooie kaartjes bij het postkantoor gevonden!
met trolley-bussenen een bovenaanzocht van arnhem dus voor maar 35 cent!
en een paar mooie van de veluwe met een hertjedie waren 80 cent, dus dat gaat nog wel
Een plattegrond van een stad bedoel je?quote:Op woensdag 27 september 2006 18:30 schreef Vava het volgende:
[..]
Leuk om op zo'n manier iets te sparen vind ikZo heb ik nu die UNESCO-kaarten en ik wil graag kaarten met een plattegrond alleen kan ik ze hier niet meer kopen dus weinig te ruilen dan
![]()
quote:
Stad/land/streek enz... allesquote:Op woensdag 27 september 2006 19:19 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Een plattegrond van een stad bedoel je?
Ik zal eens kijken of ik die hier kan vinden... heb wel kaarten met een plattegrond van Noord Brabant gezien
Nee..een Siemens C72 besteld en een Motorola C261gekregen.quote:Op woensdag 27 september 2006 18:54 schreef Vava het volgende:
toevallig een Samsung D600 besteld en een D900 gekregen?
Jij hebt ze gewoon allemaal opgekochtquote:Op woensdag 27 september 2006 19:22 schreef Vava het volgende:
[..]![]()
Tot een paar weken geleden kon ik hier erg leuke mapkaarten van Zeeland kopen, ze zijn alleen al weken overal uitverkocht![]()
Ik vind het iig leuk om er een per post voor mezelf te krijgenquote:Op woensdag 27 september 2006 19:44 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Jij hebt ze gewoon allemaal opgekocht
Ik zal een Noord Brabant (of wil je er meer dan 1?) mapkaart meenemen zodra ik weer in de stad ben (net te laat, ben vanmiddag nog langs dat winkeltje gelopen..)
Ah okayquote:Op woensdag 27 september 2006 19:42 schreef Smittend het volgende:
[..]
Nee..een Siemens C72 besteld en een Motorola C261gekregen.![]()
mag ik er eentje met een trolleybusquote:Op woensdag 27 september 2006 19:00 schreef Muck het volgende:
[..]
wil je er een met een bovenaanzicht van arnhem?
ik heb hele mooie kaartjes bij het postkantoor gevonden!
met trolley-bussenen een bovenaanzocht van arnhem dus voor maar 35 cent!
en een paar mooie van de veluwe met een hertjedie waren 80 cent, dus dat gaat nog wel
Ja, ik heb je adres waarschijnlijk nog wel ergensquote:Op woensdag 27 september 2006 20:02 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik vind het iig leuk om er een per post voor mezelf te krijgenDan zal ik een kaart naar jou sturen, ik heb alleen je adres niet
(wil je het even mailen naar het adres in mijn profiel? Heb je mijn adres?)
tuurlijkquote:Op woensdag 27 september 2006 20:23 schreef Klonk het volgende:
[..]
mag ik er eentje met een trolleybus
Okayquote:Op woensdag 27 september 2006 20:25 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Ja, ik heb je adres waarschijnlijk nog wel ergens
Ik zal je mijn adres sturen zodra ik een kaartje heb gevonden en ga sturen
huw? waarom niet eerder?quote:Op woensdag 27 september 2006 20:45 schreef Jaguarized het volgende:
Nog 2 maanden vanaf vandaag en ik krijg ook weer kaartjes.
Ken je dat zinnetje uit V For Vendetta niet? "Remember, remember, the 27th of November".quote:
neequote:Op woensdag 27 september 2006 21:02 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ken je dat zinnetje uit V For Vendetta niet? "Remember, remember, the 27th of November".
![]()
Ik ken het ook nietquote:Op woensdag 27 september 2006 21:02 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ken je dat zinnetje uit V For Vendetta niet? "Remember, remember, the 27th of November".
![]()
quote:Op woensdag 27 september 2006 21:19 schreef Allan24 het volgende:
Dit zegt overigens nog niks over de organisatie ervan!
Ik heb hem een beetje gecustomized.quote:Op woensdag 27 september 2006 21:08 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Ik ken het ook nietleg uit!
Ik deed een Google search en ik krijg alleen maar '5th of november' als resultaat...
Heb je al eens gekeken bij Primera? Hier kosten groetjes uit kaarten bij de VVV 0,80 en dezelfde bij Primera 0,35.quote:Op woensdag 27 september 2006 21:37 schreef Knoekie het volgende:
Trouwens vanmorgen ook nog gezocht naar kaarten van Rotterdam... Maar allemaal rond de 1 euro. Nou vindt ik hetecht niet erg om die te kopen. Maar om dat nou elke keer te doenVerder heb ik geen tidj gehad om in de stad een leuk kaartje te kopen. Dus Allan je moet nog even wachten
Slecht hoor, kijk eens meer films ipv telefooncommercials.quote:
ze ziet er net zo uit als ze zich gedraagtquote:Op woensdag 27 september 2006 22:05 schreef Allan24 het volgende:
OMG OMG OMG !!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb tijdens het profiel- en forumsurfen op Postcrossing een foto op flickr gevonden van een zekere Braziliaanse user die zonder het te weten nogal verbonden is met deze topicreeks!
http://www.flickr.com/pho(...)t-72057594049923382/
Het is de linkse op de foto en ze heet Helga! De enige echte!!![]()
![]()
!!
Hmm, een Duitser die in Brazillie woontquote:Op woensdag 27 september 2006 22:05 schreef Allan24 het volgende:
OMG OMG OMG !!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb tijdens het profiel- en forumsurfen op Postcrossing een foto op flickr gevonden van een zekere Braziliaanse user die zonder het te weten nogal verbonden is met deze topicreeks!
![]()
!!
quote:Op woensdag 27 september 2006 22:12 schreef Klonk het volgende:
[..]
ze ziet er net zo uit als ze zich gedraagt![]()
Ik kom overal dezelfde kaarten tegen. Allemaal van één of andere fotograaf. Hele mooie kaarten hoor. Ik ga denk ik even kijken bij de ANWB en de VVV.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:08 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Heb je al eens gekeken bij Primera? Hier kosten groetjes uit kaarten bij de VVV 0,80 en dezelfde bij Primera 0,35.
Nog niet zo lang uit bedquote:Op woensdag 27 september 2006 22:17 schreef Knoekie het volgende:
Vanmorgen ging ik trouwens naar het Postkantoor toe. Vroeg ik aan die man achter de balie, verkopen jullie ook postzegels....![]()
Nou, het schiet nu toch leuk opquote:Op woensdag 27 september 2006 22:11 schreef Shirley het volgende:
Ik heb een kaartje uit Portugal ontvangen!Kaart nummer 6
Duitslandquote:Op woensdag 27 september 2006 22:18 schreef Klonk het volgende:
Kaartje aangekomen in de uk, de nieuwe mag naar:.......
aaaaahquote:Op woensdag 27 september 2006 22:05 schreef Allan24 het volgende:
OMG OMG OMG !!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |