Idd dat is wel de grote afknapper. Hopelijk joppen ze dit de volgende uitzending eruit....quote:Op maandag 25 september 2006 23:00 schreef Bullpit het volgende:
het is heel goed allemaal, alleen die volksmond moeten ze er per direct uitslopen daar krijg ik de kriebels van![]()
Totaal niet grappig inderdaad.quote:Op maandag 25 september 2006 23:00 schreef Bullpit het volgende:
het is heel goed allemaal, alleen die volksmond moeten ze er per direct uitslopen daar krijg ik de kriebels van![]()
Dat ga ik morgen kijken in de herhalingquote:Op maandag 25 september 2006 23:11 schreef jorienvdherik het volgende:
die paus vondt ik niks aan
Die moet ik ook maar eens gaan bekijken, heb het zaterdag helaas moeten missen!quote:Op maandag 25 september 2006 23:17 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat ga ik morgen kijken in de herhaling![]()
ik moest dan meteen denken aan de Troubabroers van Arjan Ederveen en Alex Klaasen. En natuurlijk ook met Prof Dr Geurt de Windquote:Op maandag 25 september 2006 23:00 schreef maril het volgende:
Ik vond die neus goed uitgevonden.
echt niet.quote:Op maandag 25 september 2006 22:56 schreef EchtGaaf het volgende:
Alleen wat minder neus kon geen kwaad....
Uitzendinggemist.nl?quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:15 schreef Duiveltja het volgende:
Staat het al ergens online?
Ik heb net ff gekeken, idd op uitzendinggemist staat de aflevering van daarvoor.quote:Op dinsdag 26 september 2006 10:40 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Iemand hier zei gisteren naar de herhaling van vanavond pas, dat er online geplaats word!
Of ik neem vanavond op video !quote:Op dinsdag 26 september 2006 11:19 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik heb net ff gekeken, idd op uitzendinggemist staat de aflevering van daarvoor.
Vanavond is idd een herhaling op Nederland drie rond elf uur...Hopelijk kan je dan kijken.![]()
die stem klinkt bij elk typetje hetzelfde inderdaadquote:Op dinsdag 26 september 2006 09:06 schreef Jivis het volgende:
Paul Groot is briljant, maar ik vind Owen Schumacher echt een hele slechte imitator. In al z'n typetjes klinkt Balkenende door...
Bij de FRS hier in Rotterdam wisten ze nog van niks................arme stakkers daarquote:Op dinsdag 26 september 2006 11:43 schreef FJD het volgende:
De Koefnoen DVD Box met ruim veertien uur materiaal en vele extra’s ligt vanaf 26 september in de winkel en gaat 29,95 kosten.
Kijk een 4 DVD Box die net iets meer kost dan een gemiddelde cabaret DVDVoor dat geld ga ik m wel halen denk ik
Klassiekertje.
Bij de FRS in Hellevoet keek de jongen achter de toonbank alsof hij het herkende maar hij zat niet in de zending.quote:Op dinsdag 26 september 2006 14:05 schreef TJDoornbos het volgende:
Bij de FRS hier in Rotterdam wisten ze nog van niks................arme stakkers daar![]()
Ik heb even op bol.com gekeken en daar staat dat hij op de 29ste uitkomt.quote:Op dinsdag 26 september 2006 15:22 schreef FJD het volgende:
[..]
Bij de FRS in Hellevoet keek de jongen achter de toonbank alsof hij het herkende maar hij zat niet in de zending.
http://www.bseendvd.nl/shop/showproduct/8726 Hier al 26,-
volgens mij heeft ie zelf ook wel es/vaak genoeg in interviews gezegd dat hij het niet moet hebben van de stemmetjes.. maar dat maakt toch niet uit, hij is op een andere manier wel goed, nobody f*cks with owen schumacherquote:Op dinsdag 26 september 2006 14:01 schreef warezguy05 het volgende:
[..]
die stem klinkt bij elk typetje hetzelfde inderdaad
Bol.com vind ik een fijne online winkelquote:Op dinsdag 26 september 2006 16:52 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik heb even op bol.com gekeken en daar staat dat hij op de 29ste uitkomt.Dus misschien dat ze hem dan wel hebben bij FRS in Hellevoetsluis.
alt.binaries.bonelessquote:Op dinsdag 26 september 2006 00:15 schreef Duiveltja het volgende:
Staat het al ergens online?
Je bedoelt Bintje, maar dat klopt niet. Dit zijn authentieke geluidsopnames, en daarom beter te vergelijken met Creature Comforts van de makers van Wallace en Gromit (maar dan inderdaad minder geslaagd).quote:Op maandag 25 september 2006 23:13 schreef Djeez het volgende:
Idd, volksmond is kut en slaat nergens op! Is ook duidelijk gejat van dat VPRO-programma van een jaar of tien terug.
Idd zelden zo'n goede act gezien. Hopelijk kan Filemon het wel waarderen, ondanks overkill van die neus. (zou hij ook op Fok! zitten?)quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:37 schreef VikingGold het volgende:
god, het is echt eng hoe dicht Paul Groot bij Filemon komt.
Vast wel, je lacht je dood om Filemon....quote:Op woensdag 27 september 2006 17:20 schreef Alexxxxx het volgende:
Oeh, even terugkijken, staat nu op de koefnoen site natuurlijk
Filemon heeft een erge aparte neus. Die neusgaten vallen bij hem heel erg op, en steken als het ware een beetje naar voren. (beetje een varkensneusje) Het effect krijg je ook als je je neus van onderen opduwt.........Je kon zo in zijn neusgaten kijken...quote:Op woensdag 27 september 2006 17:28 schreef Haaibaaike het volgende:
Zeg, waarom houd Paul Groot de vinger op zijn neus?
Ik heb gisteren gekeken.
Dankquote:Op woensdag 27 september 2006 17:51 schreef Smots het volgende:
Terugkijken? Hendig sjiek hier te doen:
Aflevering 1
Aflevering 2
Aflevering 3
Absoluut, helemaal.quote:Op woensdag 27 september 2006 17:47 schreef Haaibaaike het volgende:
Ah zo, ik dacht al dat het met Filemon te maken had !
[/quote]quote:Maar ik heb die Filemon nooit gezienVandaar mijn vraag !!
Echtquote:Op woensdag 27 september 2006 18:23 schreef Haaibaaike het volgende:
Paul is ook homo.
Ow, dat wist ik niet. Maar de manier van praten (oa intonatie) was precies dat van Filemon. Dat vond ik ongelofelijk knap.quote:Op woensdag 27 september 2006 18:23 schreef Haaibaaike het volgende:
Paul is ook homo.
Graag gedaan. Ik ben benieuwd wat je er van vindt.quote:Maar dat maakt niks uit.
Bedankt voor je uitleg ik zal misschien kijken !!
Dat maakt ook niks uit wat je bent, belangrijkste is, elkaar respecteren !quote:Op woensdag 27 september 2006 20:08 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ow, dat wist ik niet. Maar de manier van praten (oa intonatie) was precies dat van Filemon. Dat vond ik ongelofelijk knap.
[..]
Graag gedaan. Ik ben benieuwd wat je er van vindt.![]()
Waar is het mee eens kan zijn.quote:Op woensdag 27 september 2006 21:29 schreef swentibold het volgende:
Dat ' filemon' een ' homoachtig ' stemmetje had , had eigenlijk dus ook nix te maken met paul maar gewoon met het feit dat filemon zo praat(dus eigenlijk was dat een overbodig wist-u-datje)
Ja, als er al tanden te zien waren. Die ene vent miste er in ieder geval een boel. Ik dacht eerst dat het Ad van den Berg was van de PnVdquote:Op woensdag 27 september 2006 22:29 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Filemon was echt lachen, maar dat volksmond moet er echt uit, ik word er misselyk van.. al die tanden en pukkels
VER-SCHRIK-KE-LIJK inderdaadquote:Op woensdag 27 september 2006 22:29 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Filemon was echt lachen, maar dat volksmond moet er echt uit, ik word er misselyk van.. al die tanden en pukkels
hoe laat ook al weer? (stond vroeger in de OPquote:Op zaterdag 30 september 2006 20:42 schreef Astherushcomes het volgende:
Zometeen op TVp
quote:Op zaterdag 30 september 2006 21:39 schreef Bullpit het volgende:
Uitgaan in de gazastrook? dan maak je maar zin![]()
En Pim Fortuyn, als het spook!quote:
Dat vond ik ook inderdaad. De clou weggeven zo is een beetje sneu mijns inziens. Vond het begin wel leuk toen hij zo dat riedeltje na ging doen.quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:04 schreef IQM het volgende:
Goede uitzending!
Maar de sketch met Mozart hadden ze juist wat eerder mogen afkappen. Dus niet de Duitse tekst en niet het originele liedje erachter.
Hij had beter op het einde kunnen zeggen: "Dit wordt geheid een toppertje" ofzo...
T is maar waar je op letquote:Op zaterdag 30 september 2006 22:02 schreef RobertoCarlos het volgende:
Je kon trouwens de ballen van Owen zien, toen ie zijn broekspijpen afritste![]()
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)0060912.asf?start=09:01quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:05 schreef S-Two het volgende:
Zijn de eerdere afleveringen van dit seizoen trouwens nog ergens online te zien?
quote:Op woensdag 27 september 2006 17:51 schreef Smots het volgende:
Terugkijken? Hendig sjiek hier te doen:
Aflevering 1
Aflevering 2
Aflevering 3
true thatquote:Op zaterdag 30 september 2006 22:05 schreef S-Two het volgende:
Pirates of the Caribean was ook wel grappig, een leuke sneer ook naar het VOC-imago en dat schip in Ivoorkust. Die magazines waren ook geweldig trouwens.
Idd, veel verder dan wat gegniffel door de enkele kleine, treffende details kwam ik niet.quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:14 schreef djkoelkast het volgende:
Deze was echt niet leuk, zeker niet als je het vergelijkt met de vorige uitzending die hilarisch was. Spoorloos was "wel aardig" maar meer dan ook niet.
jaquote:Op zaterdag 30 september 2006 23:40 schreef djkoelkast het volgende:
dvd van de 1e seizoenen is uit, heeft iemand hem al?
De remake van Yorin Travel van vorige week was wel hilarischquote:Op zaterdag 30 september 2006 22:14 schreef djkoelkast het volgende:
Spoorloos was "wel aardig" maar meer dan ook niet.
jammer dat ze die camera niet stil hielden, is echt een trend aan het worden om heen en weer te zwiepen met een camera, ik vind het geen kijken...quote:Op zondag 1 oktober 2006 12:29 schreef tralalala het volgende:
Alleen de eerste aflevering was leuk, een goed begin is het halve werk zou je zeggen...![]()
Dat kinderfeestje was wel leuk![]()
Werd Derk Bolt geimmiteerd door Paul en /of Owen ?quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:07 schreef Nepthys het volgende:
Deze week was het echt veeeeeel leuker dan vorige week. Vooral Spoorloos en dat stuk op het einde
Door beide inderdaad.quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:05 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Werd Derk Bolt geimmiteerd door Paul en /of Owen ?!
quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:12 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Leuk, maar ik heb het niet gezien !
Ik kijk van de week online.![]()
Dat was briljant idd, ik lag echt krom bij die stukjesquote:Op zondag 1 oktober 2006 17:45 schreef pberends het volgende:
Het beste was nog dat hele kleine stukje met "De 10 van Pechtold"
10 tips voor dooie feestjes in de achtertuin, nu met opblaasbare kamerzetel.
Natuurlijk alleen Owen, Paul was al de mexicanen, Marjan de verloren moeder en Bianca de dochter!!!quote:
quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)0060912.asf?start=09:01
datum (hier dus 20060912) aanpassen voor andere afleveringen
Ik meende ergens te hebben gelezen dat dat ergens in Drenthe wasquote:Op maandag 2 oktober 2006 15:17 schreef Jivis het volgende:
Dat met die tatoo's was geweldig, de rest kon me niet echt een glimlach ontlokken. Ik vraag me wel af waar ze die remake van Spoorloos hebben opgenomen?
topquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:03 schreef FJD het volgende:
De DVD box zit goed in elkaar![]()
Alle afleveringen, volgens mij gewoon in z'n geheel. Inclusief de oudejaars-afleveringenen dat voor 26,- bij de Mediamarkt
Off topic: Je signature slaat op het bejaardentehuis van mijn oma!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:48 schreef NrSiX het volgende:
Komt filemon ook zometeen in de herhaling?
Welke MediaMarkt heb jij hem gehaald? Toen ik in Rdam was was die uitverkocht!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:03 schreef FJD het volgende:
De DVD box zit goed in elkaar![]()
Alle afleveringen, volgens mij gewoon in z'n geheel. Inclusief de oudejaars-afleveringenen dat voor 26,- bij de Mediamarkt
ja idd, vorige week was toch kutquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:50 schreef Alexxxxx het volgende:
oh, kut vergeten. nou ja, kijk dinsdag wel
was een ander beest hoorquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:51 schreef pberends het volgende:
Huh, dat dierengezeik is een herhaling
Vorige keer was een ander beest toch?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:51 schreef pberends het volgende:
Natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:51 schreef pberends het volgende:
Ben ik het volledig mee eens!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:08 schreef Jivis het volgende:
Ze moeten zich echt meer op de persiflages gaan richten en kappen met die domme filmpjes. Zoals die Filemon-aflevering van een paar weken terug, dat was prachtig.
Het leek een herhaling... verder erg matig.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:57 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Vorige keer was een ander beest toch?
Aardige aflevering tot nu toe.
van de 30 minuten was hij 25 minuten in beeld en nog te weinig ?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:03 schreef Jivis het volgende:
Te weinig Paul Groot.
Van Paul Groot krijg ik nooit genoeg, erg goed als Wouter Bos(sy), mooi lijf ook zag ik.quote:Op zondag 8 oktober 2006 02:37 schreef swentibold het volgende:
[..]
van de 30 minuten was hij 25 minuten in beeld en nog te weinig ?![]()
Arnhemquote:Op woensdag 4 oktober 2006 08:12 schreef TJDoornbos het volgende:
Welke MediaMarkt heb jij hem gehaald? Toen ik in Rdam was was die uitverkocht!
Smaken verschillenquote:Op zondag 8 oktober 2006 03:48 schreef Ambrosius het volgende:
Zo lezen heb ik niet zoveel gemist.
Weet ik zo gauw niet maar Paul heeft wel een eigen site met van alles nog wat, zelfs een forum. http://www.paulgrootonline.nl/quote:Op zondag 8 oktober 2006 15:42 schreef WonderMe het volgende:
weet iemand op welke site ik de typetjes van Paul Groot kan bekijken??
voor forum kan je beter naar http://www.clubs.nl/community/default.asp?clubid=16671 (die sites werken samenquote:Op zondag 8 oktober 2006 15:53 schreef Suko het volgende:
[..]
Weet ik zo gauw niet maar Paul heeft wel een eigen site met van alles nog wat, zelfs een forum. http://www.paulgrootonline.nl/
dat feit moet je gewoom negerenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:45 schreef IQM het volgende:
Voor hetzelfde geld zat er een neger achter dat masker.
volgens mij kijkt de redactie van koefnoen nooit op Fok! , dan hadden ze wel geweten dat het echt waardeloos isquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:51 schreef detulp050 het volgende:
He bah, de volksmond; vies en niet grappig
Alsof de mening op fok zo belangrijk is gaat om nog geen 10 mensen die zo reageren hier, dus ....quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:54 schreef Bullpit het volgende:
[..]
volgens mij kijkt de redactie van koefnoen nooit op Fok! , dan hadden ze wel geweten dat het echt waardeloos is
Ik moet je eerlijk eggen dat ik dat ook het leukste vond vanavond.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:02 schreef Aoristus het volgende:
prachtig, de rijdende rechter
Bijna te scherp.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:33 schreef halvarine het volgende:
hahaha, prachtig! Scherpe humor!
Beter dan flauwe programma's als de Lama's en Nieuw Dier!
Nee man het was echt gaaf!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:27 schreef EchtGaaf het volgende:
Viel weer tegen....
Inderdaad bij de rijdende rechter heb ik alleen bij de intro gelachenquote:Op zondag 15 oktober 2006 10:58 schreef djkoelkast het volgende:
er was wéér geen fuck aan, op de 1e 10 seconden van de rijdende rechter na dan. Voor de rest nog geen glimlachje... Die Samson imitatie was wel zo slecht, het leek meer een neger met een zachte G.
die eerste scene (toeter bij golf, in dit geval bij crocket) zit ook in Jackass the moviequote:Op zondag 15 oktober 2006 10:52 schreef FJD het volgende:
Jackass & Prejudice was alleen leuk als je die specifieke aflevering van Jackaas ook hebt gezien. Ik heb die toevallig gezien en heb werkelijk dubbel gelegenDe rest heb ik niet gezien, moest nog snel een film halen
dit was de 6equote:Op zondag 15 oktober 2006 15:13 schreef S-Two het volgende:
Op de hoeveelste aflevering van dit seizoen zitten we inmiddels?
die koreaanse leiderquote:Op zondag 15 oktober 2006 20:33 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik zag in de aftiteling dat Marc Marie meedeed, wie was hij dan
onze geliefde leider.quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:33 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik zag in de aftiteling dat Marc Marie meedeed, wie was hij dan
Inderdaad, dat gevoel had ik ook de afgelopen weken. Je moet als kijker echt teveel "verplicht" uitzitten om te kunnen lachen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:12 schreef Symer het volgende:
Paar leuke vondsten, maar een sketch van 5 minuten om elke grap heen hoeft van mij niet.
Mja, maar ik denk dat Jack Spijkerman echt verleden tijd is. Hij lacht harder om zijn eigen, 5 dagen lang ingestudeerde grappen dan heel zijn publiek bij elkaar. Die formule is zo ondertussen wel uitgewerkt. Zelfs de laatste, succesvolle jaren bij de VARA merkte je dat kijkers vooral zaten te wachten op het cabaret op het eind en dat de rest ze min of meer gestolen konden worden.quote:Als het team van Koefnoen nou weer gaat samenwerken met het team van Koppensnellers krijgen we misschien weer 1 programma waar je wél voor thuisblijft ipv 2 programma's waar je alleen naar kijkt als er niks anders op tv is.
Ja dat klopt ook wel, de cabaretiers waren het grootste deel van de succesformule.quote:Op maandag 16 oktober 2006 01:32 schreef Jenga het volgende:
Mja, maar ik denk dat Jack Spijkerman echt verleden tijd is. Hij lacht harder om zijn eigen, 5 dagen lang ingestudeerde grappen dan heel zijn publiek bij elkaar. Die formule is zo ondertussen wel uitgewerkt. Zelfs de laatste, succesvolle jaren bij de VARA merkte je dat kijkers vooral zaten te wachten op het cabaret op het eind en dat de rest ze min of meer gestolen konden worden.
Ben ik dan de enige die altijd alleen de fragmenten en het spel keek en hem daarna uitzette?quote:Op maandag 16 oktober 2006 01:32 schreef Jenga het volgende:
Zelfs de laatste, succesvolle jaren bij de VARA merkte je dat kijkers vooral zaten te wachten op het cabaret op het eind en dat de rest ze min of meer gestolen konden worden.
jackass & Prejudice was toch wel briljant?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:42 schreef tong80 het volgende:
Leuk. Maar ik zie liever dat ze BNNers na doen.Maar het blijft top-TV.
Ik heb die bewuste aflevering van Jackass niet gezien, maar ik vond er iig geen reet aan.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:43 schreef evert het volgende:
[..]
jackass & Prejudice was toch wel briljant?
Koefnoen is sowieso geen flikker aan als je niet een doorgewinterde kijkbuiskijkert bent.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:47 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik heb die bewuste aflevering van Jackass niet gezien, maar ik vond er iig geen reet aan.
Ik vond vroeger (najah, vroeger?) altijd wel tof, en ook vorig seizoen nog wel. Ik heb dit seizoen nu 4 of 5 afleveringen gezien en ik moet echt maar sporadisch lachen of glimlachen. Jammer.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:49 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Koefnoen is sowieso geen flikker aan als je niet een doorgewinterde kijkbuiskijkert bent.
Hoop ook op beterschap. Ik ben benieuwd wat we deze week mogen verwachten..quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:09 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Zo direct weer :>
Hopelijk beter dan de laatste drie keren..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |