Weet ik zo gauw niet maar Paul heeft wel een eigen site met van alles nog wat, zelfs een forum. http://www.paulgrootonline.nl/quote:Op zondag 8 oktober 2006 15:42 schreef WonderMe het volgende:
weet iemand op welke site ik de typetjes van Paul Groot kan bekijken??
voor forum kan je beter naar http://www.clubs.nl/community/default.asp?clubid=16671 (die sites werken samenquote:Op zondag 8 oktober 2006 15:53 schreef Suko het volgende:
[..]
Weet ik zo gauw niet maar Paul heeft wel een eigen site met van alles nog wat, zelfs een forum. http://www.paulgrootonline.nl/
dat feit moet je gewoom negerenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:45 schreef IQM het volgende:
Voor hetzelfde geld zat er een neger achter dat masker.
volgens mij kijkt de redactie van koefnoen nooit op Fok! , dan hadden ze wel geweten dat het echt waardeloos isquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:51 schreef detulp050 het volgende:
He bah, de volksmond; vies en niet grappig
Alsof de mening op fok zo belangrijk is gaat om nog geen 10 mensen die zo reageren hier, dus ....quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:54 schreef Bullpit het volgende:
[..]
volgens mij kijkt de redactie van koefnoen nooit op Fok! , dan hadden ze wel geweten dat het echt waardeloos is
Ik moet je eerlijk eggen dat ik dat ook het leukste vond vanavond.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:02 schreef Aoristus het volgende:
prachtig, de rijdende rechter
Bijna te scherp.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:33 schreef halvarine het volgende:
hahaha, prachtig! Scherpe humor!
Beter dan flauwe programma's als de Lama's en Nieuw Dier!
Nee man het was echt gaaf!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:27 schreef EchtGaaf het volgende:
Viel weer tegen....
Inderdaad bij de rijdende rechter heb ik alleen bij de intro gelachenquote:Op zondag 15 oktober 2006 10:58 schreef djkoelkast het volgende:
er was wéér geen fuck aan, op de 1e 10 seconden van de rijdende rechter na dan. Voor de rest nog geen glimlachje... Die Samson imitatie was wel zo slecht, het leek meer een neger met een zachte G.
die eerste scene (toeter bij golf, in dit geval bij crocket) zit ook in Jackass the moviequote:Op zondag 15 oktober 2006 10:52 schreef FJD het volgende:
Jackass & Prejudice was alleen leuk als je die specifieke aflevering van Jackaas ook hebt gezien. Ik heb die toevallig gezien en heb werkelijk dubbel gelegenDe rest heb ik niet gezien, moest nog snel een film halen
dit was de 6equote:Op zondag 15 oktober 2006 15:13 schreef S-Two het volgende:
Op de hoeveelste aflevering van dit seizoen zitten we inmiddels?
die koreaanse leiderquote:Op zondag 15 oktober 2006 20:33 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik zag in de aftiteling dat Marc Marie meedeed, wie was hij dan
onze geliefde leider.quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:33 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik zag in de aftiteling dat Marc Marie meedeed, wie was hij dan
Inderdaad, dat gevoel had ik ook de afgelopen weken. Je moet als kijker echt teveel "verplicht" uitzitten om te kunnen lachen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:12 schreef Symer het volgende:
Paar leuke vondsten, maar een sketch van 5 minuten om elke grap heen hoeft van mij niet.
Mja, maar ik denk dat Jack Spijkerman echt verleden tijd is. Hij lacht harder om zijn eigen, 5 dagen lang ingestudeerde grappen dan heel zijn publiek bij elkaar. Die formule is zo ondertussen wel uitgewerkt. Zelfs de laatste, succesvolle jaren bij de VARA merkte je dat kijkers vooral zaten te wachten op het cabaret op het eind en dat de rest ze min of meer gestolen konden worden.quote:Als het team van Koefnoen nou weer gaat samenwerken met het team van Koppensnellers krijgen we misschien weer 1 programma waar je wél voor thuisblijft ipv 2 programma's waar je alleen naar kijkt als er niks anders op tv is.
Ja dat klopt ook wel, de cabaretiers waren het grootste deel van de succesformule.quote:Op maandag 16 oktober 2006 01:32 schreef Jenga het volgende:
Mja, maar ik denk dat Jack Spijkerman echt verleden tijd is. Hij lacht harder om zijn eigen, 5 dagen lang ingestudeerde grappen dan heel zijn publiek bij elkaar. Die formule is zo ondertussen wel uitgewerkt. Zelfs de laatste, succesvolle jaren bij de VARA merkte je dat kijkers vooral zaten te wachten op het cabaret op het eind en dat de rest ze min of meer gestolen konden worden.
Ben ik dan de enige die altijd alleen de fragmenten en het spel keek en hem daarna uitzette?quote:Op maandag 16 oktober 2006 01:32 schreef Jenga het volgende:
Zelfs de laatste, succesvolle jaren bij de VARA merkte je dat kijkers vooral zaten te wachten op het cabaret op het eind en dat de rest ze min of meer gestolen konden worden.
jackass & Prejudice was toch wel briljant?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:42 schreef tong80 het volgende:
Leuk. Maar ik zie liever dat ze BNNers na doen.Maar het blijft top-TV.
Ik heb die bewuste aflevering van Jackass niet gezien, maar ik vond er iig geen reet aan.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:43 schreef evert het volgende:
[..]
jackass & Prejudice was toch wel briljant?
Koefnoen is sowieso geen flikker aan als je niet een doorgewinterde kijkbuiskijkert bent.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:47 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik heb die bewuste aflevering van Jackass niet gezien, maar ik vond er iig geen reet aan.
Ik vond vroeger (najah, vroeger?) altijd wel tof, en ook vorig seizoen nog wel. Ik heb dit seizoen nu 4 of 5 afleveringen gezien en ik moet echt maar sporadisch lachen of glimlachen. Jammer.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:49 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Koefnoen is sowieso geen flikker aan als je niet een doorgewinterde kijkbuiskijkert bent.
Hoop ook op beterschap. Ik ben benieuwd wat we deze week mogen verwachten..quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:09 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Zo direct weer :>
Hopelijk beter dan de laatste drie keren..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |